Toon posts:

ps2

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik heb een ps2 en ik zou hem willen aansluiten op pc
hij is al aangesloten hoor geluid dat hij opstart maar ik zie geen beeld :(
weet iemand hoe ik beeld kan krijgen

Verwijderd

Topicstarter
hier antwoorden er wel niet veel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:03:
hier antwoorden er wel niet veel
Dat komt doordat je al een topic open hebt (ps2), het mooi weer is buiten, en je geen nuttige informatie geeft. Wat heb je al geprobeerd, wat zijn eventuele foutmeldingen, heb je al vergelijkbare problemen gevonden via de zoekfunctie, etc. :)

Oh ja, en omdat je erg ongeduldig bent. Dit is namelijk geen helpdesk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 10-05-2008 16:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen foutmelden en niet via zoekfunctie iets gevonden ik krijg zelf niets als hij aangesloten is

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:37
Topics mogen niet binnen 24 uur omhoog geschopt worden, zoals in het Algemeen Beleid staat aangegeven. Dubbele topics openen danwel crossposting stellen we hier ook niet op prijs. En met je titel weet ook niemand wat je precies wilt. "Hoe sluit ik mijn PS2 aan op mijn computer" zou een betere titel zijn.

Ik denk dat ieder's glazen bol het niet echt gaat doen met dit weer, misschien moet je wat meer informatie geven over hoe je hem hebt aangesloten.

Zonder informatie kan niemand je helpen... Plus, heb een beetje geduld. Het is heerlijk weer en niet iedereen zit de hele dag achter de pc..

[ Voor 18% gewijzigd door Sypher op 10-05-2008 16:09 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Begin eens met het volgende:

1) Schrijf een topicstart langer dan 3 zinnen.
2) Bedenk een topictitel die de inhoud van het topic dekt, ps2 zegt niks.
3) Gebruik eens hoofdletters en interpunctie, en doe eens niet op enter drukken na elk zinnetje.
4) Gebruik de editknop en maak niet telkens 2 of 3 posts achter elkaar. Schoppen binnen 24 uur is zeer ongewenst.
5) Vermeld eens hoe je alles aangesloten, welke hardware je hebt, etcetera.
6) Crossposten is ongewenst op GoT. Als je topic niet goed staat ga je niet zomaar een nieuwe maken in een ander subforum, daarvoor doe je een topicreport en vraag je een move aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif).
7) Op GoT verwacht men dat je eerst de search gebruikt. Aangezien ik in jouw TS niet teruglees wat je zelf al hebt geprobeerd neem ik aan dat dat niets is. Typ voor de gein eens wat dingen in op google: http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a.

Verwijderd

Topicstarter
wel het geluid zit aan gesloten op een aux in poort en vide zit in een video in poort en mijn kaart is NVIDIA GeForce 7650 GS

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het is niet de bedoeling dat je meerdere keren hetzelfde topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.