• Zspanky
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10-2020
Hallo GoT,

Mijn computer is paar dagen terug ermee opgehouden, ben erachtergekomen dat het mobo stuk is. Kwou dus een nieuwe halen, khad al ff rondgegeken op alternate.nl en enzo, (hier wou ik dr een bestellen), maar het zijn er zo veel, zouden jullie me wat kunnen aanraden? _/-\o_
Ik had deze: http://www.foxconnchannel...view.aspx?ID=en-us0000080 er staat teminste op dat het een 915P7AC / 915G7AC is.

En khad nog klein vraaggie over processor, dat is toch zn klein plakje waar de fan op stond? hoe weet ik dat die niet ook stuk is?

Als jullie verder nog iets moeten weten zeg het maar, en alvast bedankt voor de hulp!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Zonder verdere specs kunnen we je niet helpen. Wat zijn je eisen? Ga je overclocken, gamen of heb je er een uberdikke graka in zitten? Wat is je budget? Meer info dus :)
En khad nog klein vraaggie over processor, dat is toch zn klein plakje waar de fan op stond? hoe weet ik dat die niet ook stuk is?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Eerder een klein blokje dan een plakje.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 19:05

Haan

dotnetter

Tip: Laat asjeblieft je pc door een computerwinkel repareren als je nog niet eens weet hoe een processor eruit ziet. Dikke kans dat je straks iets verkeerd doet en zo nog meer onderdelen om zeept helpt..

Kater? Eerst water, de rest komt later

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voordat je een mobo uit kunt zoeken dan moet je zeker weten wat je aan eisen stelt. Dus als je niet weet wat voor cpu je hebt dan kun je er ook geen mobo voor uitzoeken natuurlijk. Doe dat dus eerst.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Een Tweaker kan zelf eisen stellen, in het licht van die eisen ervaringen en reviews opzoeken en lezen en dan tenslotte ook zelf kiezen. Daarom zijn "Welke ... moet ik kopen?" topics op GoT ongewenst.

Daar komt bij dat het volstrekt zinloos is om te vragen wat voor jou een aanrader is als je niets meldt over de rest van je systeem en de eisen die je aan je moederbord stelt. Het is opmerkeling dat je anno 2008 een moederbord met een i915 chipset overweegt. Maar goed, verdiep je eens in mobos en chipsets enzo, dat is wel aan te raden voordat je zelf gaat prutsen, en het is vereist voordat je hier gaat posten :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.