Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aantal keren zie ik hier dat de upgrade/update halverwege vastloopt.Bij mij ook.
Gek genoeg op een oude PC verliep alles probleemloos, maar op een Acer 2,5 Ghz met 2GB RAM noppes.
Alles is geüpdate en dan bij voltooien ("processen bijwerken" of zo), waarbij de voortgangsbalk zo'n 60% aangeeft, gebeurt er niets meer, terwijl de harde schijf continu, hoorbaar, bezig is.
Je kan de PC dan nog alleen afzetten door hem uit te schakelen. Gelukkig draait ie dan bij opstarten alles weer terug in de oude stand zonder problemen.
Opnieuw geprobeerd met alles wat ik kan, uitzetten, eerst nog alles op fouten gescanned incl. register met verschillende programmaatjes en gedefragmenteerd, maar weer hetzelfde.
Balen. Bij wie nog meer en opgelost?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hoe lang hebje de HD laten doorratelen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je iets verder in de topic lijst kijkt zie je ook [XP] SP3 installatie problemen staan.
De topic starter daar heeft het kunnen verhelpen door z'n mcAfee virusscanner compleet uit te schakelen.

Wellicht dat er bij jou ook zoiets dergelijks aan de hand is?

Tevens titelfix, want die was ook niet echt een toonbeeld van duidelijkheid ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:37:
Hoe lang hebje de HD laten doorratelen?
Bedankt voor de reactie. Heb de PC nog zo'n 2 uur laten reutelen, maar de voortgangsbank schoot geen mm op.
Willem Eiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:58:
Als je iets verder in de topic lijst kijkt zie je ook [XP] SP3 installatie problemen staan.
De topic starter daar heeft het kunnen verhelpen door z'n mcAfee virusscanner compleet uit te schakelen.

Wellicht dat er bij jou ook zoiets dergelijks aan de hand is?

Tevens titelfix, want die was ook niet echt een toonbeeld van duidelijkheid ;)
Hartelijk dank voor antwoord. Heb alles bekeken en ook mijn AVG scanner afgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Long shot, weet niet of het werkt, maar kan SP3 in veilige modus oid geïnstalleerd worden?

Misschien kun je ook de SP3 installer nog eens los downloaden.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1