[XP] SP3 installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
aangezien mensen in de [XP] Service Pack 3 (discussie) alleen maar over slipstream dit en slipstream dat kunnen praten en posts van mensen met problemen links laten liggen maak ik ff een topic lost.

SP3 is gister via auto update te krijgen, maar zoals altijd wil het niet lukken bij iedereen.
zoals bij mij.
downloaden gaat prima, en het starten van de installatie ook.
Maar op iets van 40 - 45% procent van het maken van een herstel punt loopt alles vast en na een half uur zegt een blue screen dat het vast staat en bezig is met een bestand weg te schrijven, om na 2 sec te rebooten. die bestand kan ik niet weervinden.
Ja het automatisch opnieuw opstarten staat uit.

het uitzetten van herstelpunten maken hielp ook niet, de update maakt er gewoon een of ik wil of niet.
legal windows, P4 3.6 ghz 2gb ram met raptor HDD

zijn er meer mensen met het zelfde probleem, of weet je een oplossing?

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Misschien kan hij dat bestand niet goed benaderen, test je hdd eens met het tooltje van de fabrikant of voer een checkdisk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

opgelost

[ Voor 94% gewijzigd door Aid op 08-05-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet bij het installeren van Sp3 wel admin rechten hebben, anders werkt het niet!

Ga eerst even na of je die hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 14:17
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:23:
Je moet bij het installeren van Sp3 wel admin rechten hebben, anders werkt het niet!

Ga eerst even na of je die hebt!
Controleer hij daar niet aan het begin van de installatie al op?

@TS kun je specifieke informatie geven over de BSOD? bijvoorbeeld de hexadecimale foutcode die je terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:05
Aid schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:37:
Nou ik heb een ander probleem

Ik krijg service pack 3 maar niet geinstalleerd. Krijg telkens halverwege de installatie een melding van 'toegang geweigerd' en dan draait ie alles terug.

Ik maak gebruik van xp Home Edition.
Kijk eens naar het bericht van Zomaar op 7 mei in [XP] Service Pack 3 (discussie)
(sorry voor de foute link gisteren 8)7 )

[ Voor 12% gewijzigd door passer op 08-05-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
ja ik heb admin rechten, en de tools geven niets fout aan.
vrije ruimte is er genoeg.
ik zou de foutmeld code zelf wel hebben opgezocht, maar dit soort blue screenhep ik nog nooit gehad.
andere blijven staan tot je zelf reboot, na het uitzetten van het herstarten in je systeeminstellingen.
Maar deze zegt dus iets van wegschrijven en reboot dat vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een BSOD krijg je meestal ook een foutcode danwel melding, heb je daar al eens op gezocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:54:
Bij een BSOD krijg je meestal ook een foutcode danwel melding, heb je daar al eens op gezocht ?
zoals ik al zij: deze BSOD zegt iets over het wegschrijven van een bestand en reboot dan.

ik heb geen fotografisch geheugen en die 1 sec is niet genoeg om de code op te schrijven.
en ja herstarten staat uitgevinkt in Opstart- Herstelinstellingen

edit:
het werkt eindelijk. De enige verandering die ik gedaan heb was het uitzetten van een Virtual Drive van Daemon. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door JoSoFijn op 09-05-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Het was toch juist aan te raden SP3 niet te installeren vanwege het terughalen door Microsoft?

nieuws: Microsoft trekt SP3 voor XP weer terug na problemen

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die problemen zijn inmiddels opgelost en Microsoft heeft SP3 voor XP weer vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:05
Sir_Markus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:02:ik heb geen fotografisch geheugen en die 1 sec is niet genoeg om de code op te schrijven.
Heb je geen digitale camera? Mits wat rebooten en oefenen, kan je er dan toch een plaatje van nemen?
Pagina: 1