aangezien mensen in de [XP] Service Pack 3 (discussie) alleen maar over slipstream dit en slipstream dat kunnen praten en posts van mensen met problemen links laten liggen maak ik ff een topic lost.
SP3 is gister via auto update te krijgen, maar zoals altijd wil het niet lukken bij iedereen.
zoals bij mij.
downloaden gaat prima, en het starten van de installatie ook.
Maar op iets van 40 - 45% procent van het maken van een herstel punt loopt alles vast en na een half uur zegt een blue screen dat het vast staat en bezig is met een bestand weg te schrijven, om na 2 sec te rebooten. die bestand kan ik niet weervinden.
Ja het automatisch opnieuw opstarten staat uit.
het uitzetten van herstelpunten maken hielp ook niet, de update maakt er gewoon een of ik wil of niet.
legal windows, P4 3.6 ghz 2gb ram met raptor HDD
zijn er meer mensen met het zelfde probleem, of weet je een oplossing?
SP3 is gister via auto update te krijgen, maar zoals altijd wil het niet lukken bij iedereen.
zoals bij mij.
downloaden gaat prima, en het starten van de installatie ook.
Maar op iets van 40 - 45% procent van het maken van een herstel punt loopt alles vast en na een half uur zegt een blue screen dat het vast staat en bezig is met een bestand weg te schrijven, om na 2 sec te rebooten. die bestand kan ik niet weervinden.
Ja het automatisch opnieuw opstarten staat uit.
het uitzetten van herstelpunten maken hielp ook niet, de update maakt er gewoon een of ik wil of niet.
legal windows, P4 3.6 ghz 2gb ram met raptor HDD
zijn er meer mensen met het zelfde probleem, of weet je een oplossing?
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?