Toon posts:

HTPC Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Wat zijn goede onderdelen voor een HTPC. Wat wil ik ermee gaan doen.
Voornamelijk dus Hd materiaal afspelen (1080p), dat via het netwerke gestreamd wordt.Voor de rest dus alles andere wat je met een htpc doet. Dus muziek afspelen ook via netwerk dus. Internetradio luisteren, Voor de rest ga ik er echt geen spellen op spelen daar heb ik de PS3 voor.
Een dure kast hoef ik ook niet. Dus het gata met name om welk moederbord met welke processor heb ik nodig. Verder een losse grafische kaart of liever een onboard chipje??
Wat raden jullie mij aan iets van een gygabyte GA-MA78GM-S2H met onboard chip of liever een ander moedrbord met losse grafische kaart.

bvd

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:35
Een aantal posts hierboven wordt een BBG gemaakt voor een HTPC misschien zou je daar ook al eens goed in rond kunnen kijken...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-vragen of zgn. boodschappenlijstjes zijn niet toegestaan op GoT :o. Zie daarvoor het CSL Beleid waarin ook een link naar een howto staat die jou hulp kan bieden :). Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van specificaties, benchmarks en reviews doorlezen waarna je alle in's en out's van de hardware kent.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.