Instellingen MX Revolution Macbook

Pagina: 1
Acties:

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-02 20:03
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een macbook en heb hierbij een MX Revolution muis van logitecht gekocht. Dit werkt allemaal prima, OSX drivers van de logitech site gehaald geinstalleerd enzovoort. Maar ik heb het probleem dat ik de muis niet lekker ingesteld krijg. Hij voelt namelijk niet zo aan als op mijn windows pc en ook niet zoals alle pc's op school (die zowat hetzelfde aanvoelen als mijn windows pc thuis).

Volgensmij zijn er hiet wel meer mensen met deze muis icm een Mac, dus zouden jullie mij kunnen vertellen hoe jullie je muis hebben ingesteld? :)

Hier nog een plaatje van de door mij gemaakte instellingen, die dus nog niet echt vertrouwd aanvoelen:

Afbeeldingslocatie: http://i185.photobucket.com/albums/x312/faannnn/Revolution_intellingen.png

Het bovenste venster is afkomstig van het Logitech incoontje in de system settings en de onderse van de Keybord & Mouse settings in de systems settings.

[ Voor 9% gewijzigd door Follie op 09-05-2008 14:00 ]

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Denk dat je dit ff moet lezen:
Oh ik erger me kapot aan de muis acceleratie!

Verwijderd

is de muis dan heel schokkering of juist heel sloom?

ik heb met mijn MX1000 laser muis ook wat knoppen etc ingesteld, maar heb als ik hem op windows aansluit juist het gevoel van een "andere" muis.

er zijn wat snufjes nog in systeeminstellingen---> muis en toetsenbord

daar kun je nog wat muis dingetjes fixen los van de logitech software :)

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-02 20:03
Ja ik heb al heel wat zitten prutsen met die instellingen, maar ik denk dat de link van kaassouffle mij wel wat verder kan helpen. Steermouse gaan we dus even proberen :)

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat OSX een slimme muis-versnelling gebruikt. (Rustig bewegen -> precisie, snelle beweging -> muis schiet over het scherm). Jij bent dit hoogstwaarschijnlijk niet gewend, maar jij bent de windows stijl met een lineare muis-versnelling gewend. Er zijn verschillende tools voor OSX om dit te fixen :)

Verwijderd

Steermouse heb ik ook geprobeerd, maar werkte niet naar behoren. Instellingen worden veranderd. ZO kun je voor de middelste knop niet instellen dat de expose wordt getoond. 360 graden scrollen werkt niet.
Sinds ik steermouse eraf heb gehaald werkt de muis ook weer naar behoren. Eerst reageerde de muis soms niet ( de clicks dan). Ik wilde de wireless mighty mouse eerst terugsturen, maar ik begin er steeds blijer mee te worden. Een kwestie van wennen denk ik.
Pagina: 1