Toon posts:

Vista Home Basic voor niks.

Pagina: 1
Acties:
  • 851 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik was zo een beetje aan het rondzoeken met google en vond deze pagina.
Windows Vista Basic Retail in m'n mandje gedaan en met het karretje naar de kassa, daar kwam nog 3,50 voor het verzenden en 1 euro voor iDeal bij, alles ging goed, er is 4,50 van m'n rekening afgeschreven en de bestelling is zo te zien klaar om verwerkt te worden, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. >:)
Iemand ervaring met soortgelijke dingen?

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-01 12:35
Zal wel een foutje wezen ze zullen je vast een mail sturen of je bij wil betalen of je geld terug wil ;)

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:56

beany

Meeheheheheh

Ik denk dat je kan fluiten naar je 4,5 euro :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 21:11
Yep. Dit is hetzelfde idee als die TV van Otto, te goedkoop om waar te zijn, dus ze hoeven niet te leveren. Je kunt redelijkerwijs aannemen dat deze prijs niet klopt en dat is de hele basis waarop dit werkt. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hehehe!! Ik verwacht dat je je EUR 4,50 terugkrijgt... (Wat moet je trouwens met Vista Basic Retail als je ook Ubuntu 8.04 kunt gebruiken? ;-) )
Dit is net zoiets als een groot postorderbedrijf (Otto?) wat een flatscreen TV aanbood voor een absurd laag bedrag. Niemand heeft deze ontvangen...

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29

weebl

YARR!

LeLo schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:15:
(Wat moet je trouwens met Vista Basic Retail als je ook Ubuntu 8.04 kunt gebruiken? ;-) )
Waar slaat dat nou weer op... Sommige mensen spelen nog wel eens een spelletje...

:+

[ Voor 11% gewijzigd door weebl op 08-05-2008 23:17 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:20
Beetje kansloze actie, vind je niet? Die gasten daar hebben wel betere dingen te doen. In plaats daarvan had je ook zo vriendelijk kunnen zijn even een mailtje te sturen en hen op deze fout te wijzen

• Jaap-Jan
weebl schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:16:
[...]

Waar slaat dat nou weer op... Sommige mensen spelen nog wel eens een spelletje...

:+
Over kort door de bocht gesproken. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Je bent opgelicht, nu staat hij er voor 0,00 euro...
Afbeeldingslocatie: http://img37.picoodle.com/img/img37/4/5/8/t_azerty1m_13a8736.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door falcon4ever op 08-05-2008 23:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:17:
Beetje kansloze actie, vind je niet? Die gasten daar hebben wel betere dingen te doen. In plaats daarvan had je ook zo vriendelijk kunnen zijn even een mailtje te sturen en hen op deze fout te wijzen
Hee, ik ben nog steeds een klant en de klant is koning, als ik alle bedrijven op hun fout moet wijzen kan ik daar wel een bedrijfje in beginnen. Ik probeer 't gewoon en niet geschoten is altijd mis. Aan de andere kant, op deze manier wijs ik ze ook op de fout. :P

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

"If it looks/sounds to good to be true, it probably is!"

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Vriend

Lees:

Stukprijs € 0,00

Kosten 4,50

Totaal te Btelan 4,50, MAAR Nu komt het

Alle prijzen zijn incl BTW en onder voorbehoud

Dus ze hoeven niet te leveren

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:23:
Vriend

Lees:

Alle prijzen zijn incl BTW en onder voorbehoud

Dus ze hoeven niet te leveren

Suc6
Euh, ik heb er wel niet (niet dus) voor geleerd maar ik denk dat ik juridisch wel een poot heb om op te staan, immers, de koop was rond op het moment dat ik betaalde.

Verwijderd

Alle prijzen zijn incl BTW en onder voorbehoud.
Je krijgt je 4,50 dus retour of ze bieden je aan het daadwerkelijke bedrag nog even over te maken. :z

Zelfs met deze warmte krijg ik het voor elkaar om in een verkeerd topic te gaan posten notabene :X

• Noork
  • Niet online
mad-dog schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:17:
Idd beetje jammer. Ik vind Azerty een prima zaak, en het zou netter zijn om ze op dit foutje te wijzen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:15
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:25:
[...]

Euh, ik heb er wel niet (niet dus) voor geleerd maar ik denk dat ik juridisch wel een poot heb om op te staan, immers, de koop was rond op het moment dat ik betaalde.
Ik heb er dus wel voor geleerd (maar nooit afgemaakt), maar je hebt geen poot om op te staan. "De klant had kunnen weten dat...." (dit niet kon kloppen).

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:30:
[...]

Idd beetje jammer. Ik vind Azerty een prima zaak, en het zou netter zijn om ze op dit foutje te wijzen.
Azerty is een grote zaak, die kunnen wel een stootje hebben, als het de kruidenier op de hoek zou zijn had ik het niet gedaan. O-)
Zal je net zien, koop ik één keer in m'n leven een besturingssysteem, gaat 't hele feest niet door. :'(

• Jaap-Jan
Noork schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:30:
[...]

Ik vind Azerty geen 'prima' zaak, getuige dit topic: Azerty komt Wet koop op afstand niet na, hoe te handelen?.

Maargoed, deze actie is behoorlijk kansloos, je bereikt er 0,0 mee en je staat echt niet in je recht, de wetgever heeft hierin voorzien. Al zag ik iemand net nog posten dat dat typefouten inhielden, maar dat is niet de wet. De wet is gewoon: als de verkoper redelijkerwijs kon aannemen dat de prijs niet klopte, dan kan de overeenkomt nietig worden verklaard. Het maakt niet uit of dat komt door een typefout, het gaat gewoon om de geboden prijs.

[ Voor 39% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-05-2008 23:49 ]

• Noork
  • Niet online
let op het nuanceverschil tussen 'is' en 'ik vind'.

Verwijderd

Je kan er ook 100.000 bestellen...
en dan Windows Vista Home Basic sparen. Eens wat anders dan postzegels.

Maar anyway, denk dat je gewoon je 4,50 terug krijgt, ze zijn immers niet verplicht te leveren.

• Jaap-Jan
Noork schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:48:
[...]

let op het nuanceverschil tussen 'is' en 'ik vind'.
Post aangepast :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:34:
Azerty is een grote zaak, die kunnen wel een stootje hebben, als het de kruidenier op de hoek zou zijn had ik het niet gedaan. O-)
Fijne mentaliteit. Ik hoop dat je zelf ooit de retailbusiness in stapt.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Sorry maar dit gaat echt nergens over. Een leverancier is trouwens ook niet verplicht een produkt wat duidelijk een fout is te leveren voor die prijs. Zie oa de topics over de Plasma TV's voor 99 euro bij Otto ;)

Dit topic gaat dicht bij gebrek aan enig niveau. :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.