Sandisk Sansa Clip 4GB + FM kopen in Nederland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Sandisk is recent met een 4GB+FM versie van hun Sansa Clip gekomen. Hij staat gewoon op de Nederlandse webesite van Sandisk, maar ik ben hem nog niet tegengekomen in Nederlandse winkels of Nederlandse online shops.

Ik heb contact opgenomen met Sandisk hierover, maar heb hier vooralsnog geen reactie op gehad.

Nu ben ik erg gecharmeerd van dit apparaatje, dus ik zou hem graag kopen. De vraag is alleen waar.

Sandisk heeft zelf een online shop maar als ik hem daar wil bestellen dan kan ik hem alleen naar de VS, Canada of Nieuw Zeeland laten versturen.

Nu ben ik hem ook nog tegengekomen bij een Duitse webwinkel die wel naar Nederland verstuurt, maar daar zijn de verzendkosten maarliefst EUR 22,- en dat vind ik een beetje gortig voor een apparaatje van zo´n 50 gram.

Op Amazon en Ebay is hij ook te vinden, maar ook daar krijg je te zien dat hij alleen aan de VS wordt geleverd.

Nu vroeg ik mij dus af of iemand weet of hij nog via andere wegen te krijgen is dan via die Duitse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Lijkt een binnenkort pas uitkomende speler te zijn. Ook de Duitse webwinkel heeft hem nog niet leverbaar als ik hun site goed bekijk.

Vandaar dat deze waarschijnlijk bij de meeste winkels nog niet in het assortiment staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Waar zie je dat staan op hun site dat ie niet leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36
Sandisk muziekspelers met FM functie heb ik helaas nog nooit aangeboden zien worden in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
"Coming soon, we´ll keep you informed by email." aan de linkerkant, dat oranje boxje.

[ Voor 34% gewijzigd door Vincentio op 08-05-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Rukapul schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:12:
Sandisk muziekspelers met FM functie heb ik helaas nog nooit aangeboden zien worden in NL.
Wel ooit...... Ik heb namelijk een Sandisk speler met FM funktie.. Wel een stuk ouder als dit mooie dingetje. Gekocht bij office center.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Bij opusshop hebben ze de 2GB versie met FM, dus met FM wordt het ook wel verkocht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:25:
Bij opusshop hebben ze de 2GB versie met FM, dus met FM wordt het ook wel verkocht in Nederland.
opusshop zal het wel uit Duitsland halen. Maar er zijn ook zat Nederlandse winkels met leveranciers uit Duitsland.
En bij deze staat de FM functie ook expliciet vermeld op de sandisk site voor dat type nummer, bij sommige spelers matcht het typenummer niet exact of staat het er niet op de Nederlandse site bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Bij office center zijn nu zowel de 2 gig als de 4 gig in de aanbieding. Echter bij de 2 gig staat duidelijk FM radio, bij de 4 gig niet.

(maar de folders van office center zijn wel vaker niet bijster zorgvuldig...)

[ Voor 22% gewijzigd door Cyberpope op 15-05-2008 20:27 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ok, thnx :)

Keek net in de folder die online staat, maar daar zag ik hem niet staan. Staat er in jouw folder misschien een typenummer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Nee, alleen wel bij de 4 gig versie dus.

Sandisk Clip 2GB met FM radio

en

Sandisk Sansa E260 4G (dus niet de clip zie ik nu... sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ok, kan gebeuren. Ben al blij dat je uberhaupt aan dit topic dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De 2GB versie met radio hebben ze ook bij bol.com (€ 43).
Ik heb ook naar de 4Gb versie gezocht, maar niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat was al bekend. Er zijn een aantal shops die de 2GB met FM leveren. De 4GB versie lijkt echter nog niet in Europa gesignaleerd te zijn. Of is in ieder geval zeer schaars. Gek genoeg staat de 4GB versie wel op de site van Sandisk.

Toch jammer dat hij hier nog steeds niet is. Imo is het de beste speler in dit marktsegment. Met een 4GB versie en leuk zilveren verfje kan Sandisk weer de concurrentie met Creative aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Hij is wel te koop bij veel Amerikaanse aanbieders, maar helaas ben ik nog geen enkele winkel tegengekomen die ook buiten de VS levert. Ben echt benieuwd naar wanneer hij nu in Nederland gaat komen, want op 2GB kun je natuurlijk best wat muziek kwijt, zeker als je converteert naar een wat lagere bitrate, maar ik vind het voor een losse MP3 speler toch net wat aan de krappe kant en ik weet nu dat de 4 GB variant ook bestaat, dus dan wil ik hem ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Ik zie hem wel staan bij Amazon.co.uk, maar daar staat "This item can only be delivered within the UK".

In diverse Duitse webshops is hij ook te vinden maar is hij in bestelling/verwacht. Ik ben ook serieus geïnteresseerd in deze speler maar 2GB is anno 2008 echt te weinig. Ik houd dit topic goed in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:24
Is het je al gelukt om een 4GB versie aan te schaffen?

Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze speler. Ik heb al op ebay gekeken en kwam een leverancier tegen uit Israel die naar NL kan verzenden.

Ik ga eerst een weekje op vakantie, als er dan nog geen Nederlandse webwinkels zijn die hem kunnen leveren ga ik toch overwegen om via ebay te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Het is mij nog niet gelukt, maar zou je een linkje kunnen geven naar die leverancier uit Israël? Want ik heb heel veel webshops afgezocht en op Ebay gekeken, maar ik kon toen telkens niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Het gaat om deze:

http://myworld.ebay.nl/exportersinc/

Nu zie ik deze er ook nog tussen staan. http://myworld.ebay.nl/exportersincusa/

Gezien de naam zal het wel om dezelfde persoon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Het kost wat moeite (had ooit al een Ebay account en dan loopt Ebay zwaar te bitchen als je die weer wil gebruiken, dus maar een nieuwe aanmaken, gaat ie weer zeuren dat je al bestaat etc etc), maar het is volgens mij gelukt en ik heb hem besteld (of gewonnen).

Mocht ik hem ooit ontvangen dan zal ik het laten weten!

Thnx voor de tip ginkgo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Graag gedaan. En ik ben uiteraard geïnteresseerd in de levering vanuit Israel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Hij is PayPal verified dus het zal ongetwijfeld goed gaan. Ik heb hem ook besteld. Inclusief verzendkosten was het € 75. Als hij überhaupt nog in NL uitkomt zal dat qua prijs niet veel uitmaken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Hij is bezorgd, verpakking was een beetje vernaggeld (ik heb wel eens mooiere doosjes gezien, maar alles zit er gewoon netjes in. Dus denk dat het allemaal wel goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan verwachten we natuurlijk binnenkort een review in [Flash] SanDisk Sansa Clip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. Het is de SDMX11R-4096S-E70 Er staat zelfs NL tekst achterop het doosje. Het zal waarschijnlijk dus gewoon de Europese zijn met FM radio. Meer info en pics volgen wanneer ik met het apparaatje heb kunnen spelen en hij opgeladen is.

edit:
Het is de Europese versie met FM. Firmware v01.01.18F staat er standaard op.

[ Voor 14% gewijzigd door Sperenvanger op 20-06-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Inmiddels zou 4MP3 de 4GB variant binnen 5 dagen kunnen leveren, aldus hun website. Het betreft hier ook de versie met FM.

Ik heb net een bestelling geplaatst. Incl. porto kostte het me €66,86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Zul je altijd zien, kun je hem eindelijk op eBay bestellen komt ie nu ineens wel naar Nederland. Nouja, heb ik er 8 euro teveel voor betaald, kom ik wel overheen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Precies en jij hebt hem al in huis. Van de webshop waar ik hem besteld heb kon ik geen survey vinden, afwachten dus hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
RoD schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:23:
Dan verwachten we natuurlijk binnenkort een review in [Flash] SanDisk Sansa Clip :)
Valt weinig te reviewen. Enige verschil met de ander clips is dat ie 4GB heeft en wellicht (maar dat weet ik niet) dat schermpkje nog meer spiegelt waardoor het buiten bijna godsonmogelijk is om bij daglicht het schermpje te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Oscar Mopperkont schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:32:
Enige verschil met de ander clips is dat ie 4GB heeft en wellicht (maar dat weet ik niet) dat schermpkje nog meer spiegelt waardoor het buiten bijna godsonmogelijk is om bij daglicht het schermpje te lezen.
De nieuwste firmware zou het display wat helderder moeten maken. Blijft het dan nog steeds onleesbaar buiten? Hoe onleesbaar is onleesbaar eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Bij daglicht compleet onleesbaar door spiegeling en door toch denk ik te lage contrast. Je moet dan echt met je handen het omgevingslicht afschermen om het een beetje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Maandag heb ik, zoals gezegd, bij 4MP3 een 4GB Clip besteld. Sindsdien is de levertijd omhoog gegaan van 5 naar 19 dagen. :( Na even hierover met een medewerker gechat te hebben, heb ik besloten mijn order te annuleren. Ik hoop dat ze mijn geld snel terugstorten.

Al met al nog geen clip voor mij dus. :'( Ik denk dat ik ook maar voor ebay ga, gezien de goede ervaringen van anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Gisteren mijn Clip uit Tel-Aviv op het post kantoor opgehaald. Al met al een zeer snelle levering. Alles was goed overgekomen, alleen zat er geen aankoopbon bij. Dat is wel een beetje slordig vind ik.

Thuis heb ik natuurlijk gelijk de bolletjesenveloppe geopend. Wat me opviel was...(Mijn verdere belevenissen horen natuurlijk niet in SF, maar in PMD thuis. Lees daar verder.)

Op de site van 4MP3 staat de levertijd van de 4Gb Clip op dit moment weer op 5 dagen, voor wat het waard is. Verder lijkt de 4Gb variant in Nederland nergens te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
Ik zie net dat mp3shop de 4Gg Clip met FM op voorraad heeft voor €79.
Pagina: 1