Toon posts:

sonera elsa modem... :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is der messchien een soortemet van biosflash waardoor die fijne limiet van 64 k down en 8 k up een beetje verdwaald raakt?

THANX! :)

Verwijderd

Probeer eens een LAN tooltje van ELSA zelf (www.elsa.com). Als je dit lukt laat het me dan weten.

Verwijderd

Ik wel ook wel de resultaten van "proefpersonen" weten.:)

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 15:20

Shadowtje

Shadow

M2

dit is geen link

Verwijderd

Topicstarter
naja ik heb weer es late zien dat ik balls of 24 karaats steel heb, EN ik heb me modem-bios geflushed :P waar ik achter ben gekomen is dat de cap niet zoals bij UPC (vroeger) bij de modem ligt, maar bij sonera zelf, dus uncappen is onmogelijk

dit flashen heb totaal geen nut dus, en me bios kannik nu ook niet meer trugzetten in de ouwe bios (je hebt een backupbios, die heb ik vervangen en je zou moeten kunnen terugschakelen) naja dus als sonera gaat kijken naar me modem bennik de lul |:( ;) :P

Verwijderd

erg vreemd

waarom haal ik dan zo 60KB/s up en 100KB/s down met slownera.....
ik had sneller maar er is iets dat mij zit te knijpen... want ik ging 120 om 400..

en ik heb het over KILOBYTE en niet kilobit voor alle duidelijk heid dus uncappen van je modem heeft wel degelijk zin...

alleen je moet het wel op de goede manier doen.. of je modem slopen net als ik deed en dat de helpdesk niet kunnen bereiken ;)

Verwijderd

k zou ut graag weten van een future modem

Verwijderd

lang leven mijn kapotte surfboard modem :)

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

volgens mij ligt et er gewoon aan hoe de buurt bij je internet.

ik geloof dat ze bij mij allemaal massaal internet hebben aangevraagd :(

dit is geen link

Verwijderd

Ik heb sinds augustus 2000 ongeveer internet, wordt bij mij nu ook m'n moden vervangen door het andere model binnenkort? Hoorn NH.

Verwijderd

nee het gaat alleen om zenith modems..

surfboard, elsa en frituur modems zijn docsis dus worden niet vervangen....

het gaat dus om de modems die voor december 1999 geplaatst zijn alles dat erna is geplaatst word niet vervangen voorlopig...

en ja het ligt eraan hoe druk het in je buurt is... bij mij zitten er wel 2 andere mensen op de kabel dus ik ga voluit *D*D

• Shadowtje

Shadowtje

Shadow

voor degene die meer wil weten over slownera, en wat ze aan de snelheid willen doen (en dat gaan ze doen)

kijk hier ff: anders worden de topics zo lang:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/131116/1

dit is geen link

Verwijderd

Door alle eikels die hun modem un-cappen/verkloten hebben de andere gebruikers dus een klote snelheid!! Die eikels denken alleen maar aan hun zelf en verpesten het daar ook mee op den duur!!!

Verwijderd

tenzij ze rustig aan doen net als mij want ik kan wel 24/7 downloaden en uppen maar mijn schijven zullen ook snel vol zijn dus heeft het geen zin... ik doe liever rustig aan voordat ze er achter komen want mij bevalt het prima af en toe iets doiwnloaden op topsnelheid.... en af en toe uploaden op top snelheid....

en ik heb hem niet ge-uncapt deed hij zelf spontaan... ik ben bang dat er iets bij om in de kast aan de weg stuk is waar ik wel blij mee ben achteraf *D

maar voor de rest sonera is en blijft K*T!!!
Pagina: 1