Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal 497,4 FPS stock. Is gewoon een kwestie van tweaken, zoeken en testen....

Eigenlijk geeft Mark in de TS(score topic) al bijna alle tweaks weer die enigsinds helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
AlexanderB schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:14:
hm.. "maar" 401 fps @ stock/stock windows settings... volgens mij gaat dr wat verkeerd.. (ik hoorde al een 415 en een 425 voorbijkomen)[edit:] en een 495 met tweaks
[edit2:] mja, wellicht was daar al het eea aan settings geoptimaliseerd... mijne was een kale verse install, met n beetje prutsen zit ik al op 438.9 ... maar 495 :? HOW?
3 letters:
LOD

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

lod gevonden ja.. (dacht dat ik die al had, maar dr bleek nog een schuif voor te zijn..)
we prutsen nog even verder, ik kwam ergens anders een lijst met (wellicht wel of niet werkende) tweaks tegen.. dus die gaan we nu ff af...
[edit] ik denk dat mijn resterende 20 fps minder komen door:
- beter geheugen
- beter moederbord, waardoor
- processor verder overgeclocked kan worden
- meer ervaring, ik moet van ieder knopje uitvissen wat het doet, en van iedere slider bepalen welke stand optimaal is, en de combo van het geheel is dus lastig
- harddisk (!!!) ik draai nu op een oude ide disk zodat ik mn "goede" install niet verkloot,
maar tijdens d3m zitten dr een paar momenten in met hddacces, waarbij ik dan ook een flike drop in fps zie..
heb ik 2 opties.. of mn raid0 setup er terug in doen, en daar alle instellingen nogmaals doen, of een ramdrive draaien van 100 mb en daar 3dm op installeren. (hoewel.. de overhead van een ramdrive kan je ook snelheid kosten... hm :/)

[ Voor 62% gewijzigd door AlexanderB op 22-05-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

491.5... meer kan ik er ook niet van maken..
(of ik zie wat over het hoofd, of de rest van mn systeem is gewoon niet goed genoeg voor die laatste paar fps meer @stock.)
nouja, tenzei iemand me nog specifieke tips geven kan... moet ik maar wat meer mhz uit die kaart zien de persen dan de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
AI op advanced in CCC ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

ja. (en voor de rest, check ff je DM)
[edit:] hm, andere versie van catalyst, weer anderhalve fps erbij.

[ Voor 47% gewijzigd door AlexanderB op 22-05-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

iemand al een voltmod gevonden ?
Ben er tot nu toe wel achter dat het pin 5 zou moeten zijn op de nexsem chip. Staat op xtreme systems.
Eerst maar eens verder zoeken naar iets zekers.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

op xs staat zelfs ergens de complete voltmod.. maar dan moet je ff zoeken, want ik heb hier mn bookmarks niet..
overigens heb ik ergens nog een tip vandaan gehad om te tweaken, en dat resulteerde inderdaad in een paar extra fps :) 495.3 nu :) (en t kan nog wel wat hoger gok ik zo)
nu ff windows reinstallen, want de zooi is een beetje corrupt geworden, als ik "return to default" klik, of een willekeurige kloksnelheid wil invoeren, crasht de boel, want de default is (blijkbaar) 13.5/13.5 mhz, ipv 720/900...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:39

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Update:

Deelnemers:
Rol-Co betaald
Diezel haalt
Symon betaald
Raver / Ultimation betaald
G_F
Dafut betaald
Extera betaald
Twynn betaald
Tmmbomb betaald
Collo betaald
AlexanderB betaald
Lypo betaald
Dalus betaald
petervandamned betaald
Stijnv betaald
sorry2 betaald

waar de kaart is betaald zijn ook reeds verstuurd.
mis ik nog iemand?

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Raver deed samen met ultimation, die mag dus ook op betaald...

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Pagina: 1 2 Laatste