Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
[ Voor 35% gewijzigd door Martkrui op 05-05-2008 16:38 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Het nadeel is dat ik dan mijn Linksys WRT de deur uit moet doen. Hier loopt dan ook de internet verbinding overheen toch?Martkrui schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:35:
Is een airport express hier niet juist uitstekend geschikt voor ?
Mijn linksys staat volledig geconfigureerd met alle beveiligingen en webblocks. Deze wil ik er dus nog even tussen laten. Tevens weer een kabel trekken heb ik geen zin in
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Ben dus niet zeker dat dit gaat werken in jou situatie. Misschien even Apple winkel bellen ?
(
edit : Lijkt wel te kunnen, maar dubbelcheck wel even. En nog een...
)
[ Voor 24% gewijzigd door Martkrui op 05-05-2008 17:13 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
[WA] Squeezebox
/edit: mmmm toch niet helemaal, maar misschien brengt het je op ideeen.
[ Voor 39% gewijzigd door max op 05-05-2008 17:45 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Werkt tot nu toe perfect!
Zie http://www.devolo.be/be_N...n/dlanaudioextsk-986.html
Van de week maar eens halen en testen of het ook echt zo werkt.
De links voor de airport als verlengstuk gebruiken (WDS) link is ook goed! lang, maar wel uit te komen
Bedankt voor jullie reacties!
Bedankt voor jullie hulp!
Verder wat tips voor mensen die dit ook willen kopen:
1. Installeer de airport met de ling van martkrui.
Zonder deze link heb je veel haperingen in het geluid. Ik kan nu door het huis lopen zonder ook maar een hapering in het geluid te hebben. Schakeld heel goed over!
WDS is dus hard nodig!
2. Koop het programma airfoil. Hiermee kan je ook je DVD speler en firefox aan de praat krijgen via je geluidsset.
3. Verbind de airport via optical! Deze functie bied veel extra's!