Toon posts:

8800gtx sli, of 9800gx2

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik wil wat hogere framerates om lekker te kunnen gamen. Ik heb op het moment het volgende in mijn pc zitten:
- intel q6600 proccesor @ 2.4 GHz
- 2x 1Gb geheugen 800 MHz
- 8800 gtx videokaart
- 500 Gb harde schijf 7200 rpm

Nou dacht ik eraan een nieuwe videokaart te kopen voor wat hogere framerates. Ik speel op een resolutie van 1600*1050. Ik vraag me af wat ik beter kan doen. Nog een 8800 gtx erbij gooien of mijn oude 8800 gtx verkopen en de 9800 gx2 kopen?

Daarnaast nog andere suggesties om soepeler te gamen als je mijn hardware ziet?

Bedankt,

Ivar :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?, en zoek reviews en benchmarks op :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:49
Koop een flinke koeler, jankt die Q6600 op en zoek zelf op welke videokaart je wilt en kunt kopen..

Denk dat als je je proc verder krijgt je fps ook vooruit gaan.

Verwijderd

Overklok je processor zodat je FSB synchroom loopt, dus 3,2 Ghz (1600 Mhz (4 x 400 Mhz) FSB) met je geheugen (2 x 400 Mhz) zoek even op hoe dit werkt.

En je resolutie is niet super hoog (1920x1200 bijv.) dus is opzich de GX2 ook een goede keuze maar onnodig moeilijk doen met de verkoop van je huidige kaart is misschien ook een obstakel.

Al met al, zoek reviews en weeg kosten/moeite af :)

Succes iig met het optimaliseren van je systeem :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 13:54 ]

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 14:49
Ik zit eigenlijk met hetzelfde euvel, heb nu een 8800 GTX en wil misschien over naar de 9800 gx2.
Ik heb besloten dit voorlopig uit te stellen; het is een vrij dure aangelegenheid en ik denk dat de extra frames voor mij voorlopig nog minimaal zijn. Misschien kan je beter een 2e GTX erbij gooien?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Een Tweaker kan toch echt zelf de verschillen in prijs en performance opzoeken en dan zelf een keuze maken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.