IP geweigerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Tijdens het typen van een reactie, wissel ik van tabblad. Per ongeluk druk ik op de X, waardoor het tabblad (met mijn reactie) sluit. Vanaf dat moment kan ik niet meer aanloggen bij tweakers.net. Krijg steeds als ik verbinding maakt via mijn breedband de melding "IP geweigerd". :(

Op dit ogenblik ben ik aangemeld via mijn mobiel als modem (traag }:O )

Weet iemand wat hiervan de oorzaak is en hoe ik dit op moet lossen?

Bijvooraat dank. _/-\o_

/edit Zit nu weer achter mijn eigen PC (overigens weer de mobiel als modem), met b's ;) . Even de tekst voor sommige weinig fantasievolle personen maar snel aangepast. Inhoudelijk niets gewijzigd.

[ Voor 26% gewijzigd door Pjerry op 04-05-2008 12:14 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... Doe eens serieus wat aan je spelling of je taal-instelling :X Ik kan er weinig van bakken hoor. Verbindingsproblemen als je inbelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze mag een plekje krijgen in de top10 van 2008! _/-\o_

Wat betreft je vraag: kan het zijn dat je een ban hebt?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze had in mijn posting gemoeten..
Pjerry schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:54:
Voor ik begin: mijn tweede letter van het alfabet laat het afweten. Ik typ op die plaatsen een =.

tijdens het typen van een reactie, wissel ik van tabblad. Per ongeluk druk ik op de X, waardoor het tabblad (met mijn reactie) sluit. Vanaf dat moment kan ik niet meer aanloggen bij tweakers.net. Krijg steeds als ik verbinding maakt via mijn breedband de melding "IP geweigerd". :(

Op dit ogenblik ben ik aangemeld via mijn mobiel als modem (traag }:O )

Weet iemand wat hiervan de oorzaak is en hoe ik dit op moet lossen?

bijvooraat dank. _/-\o_
Hij was dus een reactie aan het typen en kan nu niet meer op t.net inloggen omdat zijn vaste IP geweigerd wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door arjants op 03-05-2008 17:00 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:27

Speedmaster

Make my day...

Pjerry schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:54:
Voor ik =egin mijn tweede letter van het alfa=et laat het afweten. Ik typ op die plaatsen een =.
onder bureau accesoires - systeemtoegangkelijheid kan je een schermtoetsenbord vinden, altijd makkelijk. Andere teken typen is dus overbodig en ongewenst.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedmaster op 03-05-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:09
Tuut-Tuut schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:15:
[...]

onder bureau accesoires - systeemtoegangkelijheid kan je een schermtoetsenbord vinden, altijd makkelijk. Andere teken typen is dus overbodig en ongewenst.
Op z'n mobiel? -> Oops, Verkeerd gelezen, mobiel als modem...

Zeg, maar kan je niet beter even bij de crew informeren in plaats van een topic aanmaken in netwerken? Zij zullen het probleem toch op moeten lossen lijkt me. (of niet als je een ban hebt)

Waar je dat precies moet doen weet ik niet, maar ik vermoed hier:Lieve Devvers

[ Voor 12% gewijzigd door doeternietoe op 03-05-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Anders copy/paste je een B tot je een nieuw toetsenbord hebt, CTRL-V is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de oplossing voor de B's. Nou, daar zit ik niet mee; wel dat ik niet op tweaker.net kan.

Ban: Nee, hoe kan ik er dan nu zijn, plus ik zou niet weten waarom een ban op mij. Voordat ik aangelogd ben, met om het even welke computer in huis(incl Mob via breedband) (zelfde IP-adres van Casema dus) kan ik er niet op.

Hoe kom ik bij die Crew, als ik dat had geweten was ik hier nog niet eens gekomen!

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

persoonlijk had ik hier een topic gestart Schop een Modje

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:14

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zie hier zo 1-2-3 niets raars. Ik zou wel even je sessies kunnen resetten als je dat wilt?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Dank je, daar kan ik wat mee. Ik ben (nog) niet zo thuis op GoT. Ik kan je zeggen dat het dan knap lastig is van wat je moet kiezen.

Ik ga er dierect naar toe.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Zo, sessies gekilld hier. Try again?

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Microkid schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:59:
Zo, sessies gekilld hier. Try again?
In schop een modje staat de dubbelpost van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Nee, helpt niets. Ik had zelf al al mijn (oude) sessies eruit gegooid omdat ik dacht dat dat er wat mee te maken kon hebben.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
In schop een modje staat de dubbelpost van deze
Klopt op advies van Fish.

Ik wil deze wel sluiten, maar hoe?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

vreemd, aangezien ik wel zie dat je nu 2 nieuwe sessies hebt. Ik zou dan toch de PC maar eens herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Klopt één onder Firefox en één onder IE7 (op twee verschillede schermen, anders zou het ook met tabbladen kunnen...)

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

lijkt me handig dat je eens een screenshot plaatst
vaak zien mensen maar de halve fout

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
fish schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:45:
lijkt me handig dat je eens een screenshot plaatst
vaak zien mensen maar de halve fout
Ja het is natuurlijk geen echte fout; gewoon melding 403 "Authorisatie verplicht". Firefox maakt er dan zelf tekst van "Voor dit IP is de toegang geweigerd". Als ik het nu doe, moet ik eerst de telefoon uitzetten, LAN aan zetten en weer aanloggen. Het voegt echt niets toe.

Ik vind het allemaal wel heel erg vreemd, nog nooit meegemaakt.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Surf je via iets anders zoals een proxy of via een gefiltert bedrijfsnetwerk ofzo?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-09 13:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sinds kort hebben wij de IPban lijst op tweakers.net enigszins veranderd. In plaats van een keiharde REJECT worden IPban-packets nu gemarkeerd en naar een aparte quarantaine server gestuurd waar je deze melding te zien krijgt.

Het beste wat je kan doen is contact met ons opnemen, en daarvoor uitzoeken waar die ruim 200.000 pageviews vandaan kwamen die je de afgelopen paar dagen deed. Mail ons dus.

Overigens is de 403 melding 'Forbidden' niet Authorization Required. IE maakt er inderdaad een zootje van, maar firefox laat wel gewoon onze melding zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Kees op 03-05-2008 22:21 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Nee. Ik zit hier gewoon thuis met een Sitecom router over kabelnet. Zonder proxy of wat dan ook ertussen. Het LAN is gewoon goed op, want ik kan er voor de rest alles mee.
Blijkt ook wel want ik kom natuurlijk op de server van Tweakers uit, anders kan ik die melding niet krijgen.

Totdat ik per ongeluk het scherm af sloot, waarin ik een reactie aan het typen was, liep alles ook normaal. Wat anders was dan normaal was dat ik vandaag juist veel met FireFox werkte. Iedere keer als ik afsloot en weer opnieuw aanlogde moest een nieuwe sessie opgestart worden (bij IE7 gaat hij gewoon met zijn oude sessie door). Dit komt omdat ik bij FireFoix standaard alle "Internetresten" op laat ruimen. Daardoor waren er nogal wat sessies aangemaakt, maar ik snap dan niet dat als die opgeruimd zijn (als dat de oorzaak is) ik niet er weer gewoon in kan. Of de server moet mij als een soort virus/worm zien, maar zoveel sessies waren het nou ook weer niet.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Kees schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:20:
Sinds kort hebben wij de IPban lijst op tweakers.net enigszins veranderd. In plaats van een keiharde REJECT worden IPban-packets nu gemarkeerd en naar een aparte quarantaine server gestuurd waar je deze melding te zien krijgt.

Het beste wat je kan doen is contact met ons opnemen, en daarvoor uitzoeken waar die ruim 200.000 pageviews vandaan kwamen die je de afgelopen paar dagen deed. Mail ons dus.

Overigens is de 403 melding 'Forbidden' niet Authorization Required. IE maakt er inderdaad een zootje van, maar firefox laat wel gewoon onze melding zien.
Dat snap ik niet. Dan zou ik in mijn sessies toch zeer veel hits moeten zien. Ik ben in ieder geval niet zo snel dat ik 200.000 pageviews kan generen in een paar dagen (zou mijn Karma nu ook op 1.000.000 moeten staan :)). Dan zit er op mijn computer iets niet goed. Ik heb wel eergisteren twee malwares o.i.d. gevonden en verwijdert (vandaag nog gecontroleerd of ze echt weg waren). Misschien is dat de oorzaak geweest.

Waar moet ik naar toe mailen? Wat wil je daar dan in hebben staan?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-09 13:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je had ene paar uur lang elke seconden zo'n 5-6 keer de RSS feed opgevraagt, daarom was je gebanned. Heb je nu maar unbanned omdat ik het niet meer zie gebeuren nu, maar iha kun je zoiets gewoon mailen naar onze algemene adressen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zie ik de welbekende stukjes mallware nog niet zo snel doen :o :o

/me denkt dat pjerry een beetje stout is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Topicstarter
Nou dat heeft Pjerry echt niet gedaan. Pjerry heeft wel andere dingen te doen dan dat. Hoe het is gebeurd weet ik niet.

Kees kijk maar in mijn mail, misschien dat je daar wat mee kunt.

/edit Hoe sluit ik deze topic nu?

[ Voor 9% gewijzigd door Pjerry op 04-05-2008 02:32 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:48:
Dat zie ik de welbekende stukjes mallware nog niet zo snel doen :o :o

* Speedmaster denkt dat pjerry een beetje stout is geweest
Of dat toetsenbord is toch het probleem, refresh blijft hangen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Aangezien dit meer mensen zou kunnen overkomen → Lieve Adjes :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heb je toevallig de tool 'piclens' geinstalleerd?

Piclens + Rss Feed = Heeel veeel hits
Pagina: 1