Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JS] Hulp nodig bij UBB textarea

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

Verwijderd

Topicstarter
De afgelopen weken ben ik bezig geweest een UBB editor te maken, zoals degene die ik nu gebruik om deze TS te typen. Ik wilde deze alleen uitbreiden, o.a. met een aantal opties:
  • wel of geen wordwrap*
  • tabs afvangen en omzetten in 2 (of 4) spaties*
  • tekstselectie vetmaken, of bold-tags verwijderen als deze al vet is*
  • eenvoudig aansluiten om eigen image gallery
  • teksarea dynamisch te vergroten / verkleinen
  • meerdere instanties mogelijk op 1 pagina*
  • volledig te stylen via CSS*
  • wel / geen regelnummers (*bijna)
  • etc.
Ik ben erin geslaagd om een aantal van deze opties al te klussen (zie *), maar ik loop tegen de toppen van mijn JS kennis aan. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die samen met mij deze editor verder willen ontwikkelen.

Nu zie ik de mods al voor me: "scriptrequest". Nou, natuurlijk zit er eigenbelang achter - ik wil deze editor uiteindelijk inbouwen in het CMS van mijn school. Maar er zijn hier ontzettend veel mensen die eigen CMS'en / fora / etc. klussen, en bij al deze projecten is een goede editor handig. Waarom allemaal een eigen editor bouwen? Er zijn voldoende open-source WYSIWYG's te vinden, maar eigenlijk geen open source, hardcore textarea editor :) Als het goed is, dump ik hier mijn (gestructureerde, hoor! ;)) code, en kunnen we samen verder bouwen...

Graag verneem ik:
  • of hier animo voor is
  • of de mods het hiermee eens zijn

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit valt wat mij betreft onder werving; daarbij is het altijd netjes als je eerst even toestemming vraagt via de [url="mailto:webmods_at_tweakers_punt_net"]bekende mailadressen[/url] danwel via SM.

Ik zie overigens dat je daar al eerder op gewezen bent...
[JS] Graag commentaar op UBB-style editor

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 03-05-2008 00:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.