Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JS] Graag commentaar op UBB-style editor

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De afgelopen weken hebben ik en een vriend van mij een UBB-style editor gemaakt, om meer te leren over javascript. Het resultaat staat hier. Zoals je ziet is het een tekstarea met regelnummering.

Ik heb twee vragen:
  • ik ontvang graag commentaar op de javascript code. Wat kan beter, anders, is overbodig, etc.
  • als je op het return knopje uit de toolbar klikt, kun je de textarea wrap aan of uit zetten. Als hij uit staat, heb je een goede regelnummering. Als je wrap aan zet, raakt de regelnummering in de war. Wie heeft er ideeen om de regelnummers bij wrap=on zich te laten gedragen zoals een professionele editor dat doet:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15

// wrap = off

1 | Nee ik heb geen bananen
    2 | Ik heb geen bananen vandaag
    3 | 'k Heb radijsjes

// wrap = on

1 | Nee ik heb 
      | geen bananen
    2 | Ik heb geen 
      | bananen 
      | vandaag
    3 | 'k Heb 
      | radijsjes
  • er is geen plek voor werving op dit forum :)
De knopjes "link" en "image invoegen" werken al wel, maar niet in de online versie...zal hem later vandaag of morgen updaten...

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 07-01-2008 16:47 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 21:38
Ik zie alleen maar een textarea, geen knopjes...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik denk dat je beter eens kunt gaan kijken op sitechecks.nl ofzo (zie sitechecks) want dit is niet echt de bedoeling; we zijn hier niet om andermans code te beoordelen en daarnaast riekt dit naar Werving danwel spam

Er staat overigens geen 1 regel (zinnig) commentaar in je code; alsof wij dan zin hebben om dat zelf allemaal uit te gaan zitten pluizen :P

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 07-01-2008 16:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ik ontvang graag commentaar op de javascript code. Wat kan beter, anders, is overbodig, etc.
Het lijkt me beter dat jij / jullie het voorwerk doen en zelf proberen uit te zoeken wat geoptimaliseerd kan worden. Als je stukjes code post, dan kan er wellicht een discussie ontstaan waarom een bepaald deel verder geoptimaliseerd kan worden.

Nu komt het teveel over als: kan iemand even ... en dat lijkt me nou net niet de bedoeling van dit forum ;)

als je op het return knopje uit de toolbar klikt, kun je de textarea wrap aan of uit zetten.
Post eens wat relevante code met je concrete vraag. Zet daar ook meteen bij wat je zelf hebt geprobeerd, zelf hebt gezocht en waarom de gevonden resultaten geen oplossing boden. :)

Daarnaast is werving niet toegestaan op het forum, daarvoor zijn vast betere manieren te verzinnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 07-01-2008 16:55 . Reden: URL Gefix0red. Prutz0r! :P ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.