Ik heb onlangs een externe HD schijf met partition manager van FAT32 naar NTFS over laten zetten. Alles ging goed tot ik op ongeveer 89% een soort I/O error kreeg. Daarna als ik de drive bekijk geeft hij aan dat hij nog steeds een FAT32 partitie heeft. Verder zie ik alle originele folders nog staan maar ze zijn leeg. De ruimte die op de HD 'beschreven' is, is nog wel exact dezelfde hoeveelheid gb's als voordat ik probeerde partition manager uit te voeren.
- Weet iemand of de enige oplossing om mijn data terug te krijgen is om met een data recover programma aan de slag te gaan?
- Of zijn er nog andere oplossingen, ik vermoed namelijk dat alle data er nog is maar dat dankzij de error in p-manager nu de verwijzingen niet meer kloppen.
- Als er geen andere oplossingen zijn, kent iemand dan nog een 'relatief' goedkoop data recover programma dat goede resultaten boekt bij dit soort partitie problemen?
- Weet iemand of de enige oplossing om mijn data terug te krijgen is om met een data recover programma aan de slag te gaan?
- Of zijn er nog andere oplossingen, ik vermoed namelijk dat alle data er nog is maar dat dankzij de error in p-manager nu de verwijzingen niet meer kloppen.
- Als er geen andere oplossingen zijn, kent iemand dan nog een 'relatief' goedkoop data recover programma dat goede resultaten boekt bij dit soort partitie problemen?
[ Voor 10% gewijzigd door Wizo op 19-06-2016 21:53 ]