TweakGear shop: vraag over laptop tas

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54
Hoi

Ik weet niet helemaal zeker waar ik deze moet plaatsen; het oude FP forum, of wellicht SF? Maar omdat dat primair over andere shops gaat plaats ik hem hier :)

Wbt de laptop tas in de tweakgear shop: klopt het dat deze alleen geschikt isvoor 13" laptops, of is dat een tikfout? Het lijkt me namelijk een beetje vreemd, vandaar

Verder niets dan lof voor het terugbrengen van de shop! Ik zag dat de casebadges er inmiddels ook op staan :)

edit:
Additionele vraag: is het wellicht mogelijk om grotere foto's van de artikelen te plaatsen? Of wellicht een voorkant / achterkant bij zaken zoals kleding / tassen / de 'plu? Ik realiseer me dat dit een beetje zinloos is bij de long-drink glazen ... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door r0b op 01-05-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GR > LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54
... en daar stond Tweakers Shop met dezelfde vraag dus al :+
Glaanieboy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:30:
Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is in dit topic, maar bij gebrek aan een topic in HK en/of SG stel ik het even hier:

Heeft iemand de laptoptas al besteld? Is deze tas geschikt voor 15,4" of 17" notebooks? Is het een beetje stevige tas?
Roelant schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:32:
Hij's maatje macbook, 13" dus.

Met als logica daarachter dat een schouder- cq. handtas voor grotere (en dus zwaardere) laptops niet echt comfortable draagt. Ik gok(te) erop dat de meeste mensen dan toch liever een rugzak gebruiken ofzo (ik in ieder geval wel). :)

edit:

Goed punt wel, heb het op mijn lijstje met (andere) tekstuele aanpassingen voor de shop gezet, dat ze er even bijzetten dat 'ie voor 13" laptops geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik vroeg me al af wat er niet duidelijk was aan die post van Roelant ;)