Toon posts:

Tweakers Shop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje.

Ik zie op de (voor mij) nieuwe t.net site een shop open staan, en was wel weer eens geinteresseerd in een shirt of iets dergelijks van t.net. Nu zie ik echter dat jullie louter polo's verkopen met het huidige logo van tweakers.net. Is er misschien een mogelijkheid om nog zogenaamde 'retro-gear' te kopen met een GoT-Henk of iets dergelijks erop?

Ik heb namelijk al wel wat shirts uit die tijd, maar deze zijn onderhand aan vervanging toe, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik het huidige logo niet zo snel daadwerkelijk mooi vind.

Is er voor mij nog iets om op te hopen of kan ik beter marktplaats.nl of dergelijke contreien gaan bezoeken? bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Misschien is dit iets voor je:

http://link.marktplaats.nl/160107991

:+ (dat shirt staat al een paar jaar op marktplaats...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:45

Arno

PF5A

Die is zeker ook al een paar jaar gewassen :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:44

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik vind het helemaal geen gekke vraag.
Als Henk nog te koop is, heb ik ook interesse.
Enne retro is hip tegenwoordig :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Goede vraag inderdaad. Het nieuwe logo lijkt erg prominent aanwezig en ook ik vind het niet heel erg mooi. Of een Henk nog helemaal iets voor me is weet ik dan ook weer niet eigenlijk. Een kleiner logo met tweakers.net eronder op de voorkant lijkt me ook wel mooi.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook Henk gear, ik heb niet zoveel met het nieuwe logo (sorry :P) en her en der zijn er meer mensen die Henk spullen willen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kP4Ckcvk8SKh9NcoupXUxFbs/full.jpg

Kom maar op, Henk forever! :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met de nieuwe huisstijl van Tweakers.net lijkt het me stug dat er voorlopig nog merchandise komt met het oude logo. We hebben immers niet voor niks een nieuw design en een nieuw logo, dus het lijkt mij dan ook niet meer dan gebruikelijk dat we dat nieuwe logo ook op nieuwe TweakGear zetten.

Als je nog retrogear wil hebben dan zou ik veilingsites als Vraag & Aanbod en Marktplaats in de gaten houden. Misschien dat daar nog iemand retrostyled TweakGear verkoopt. De laatste batch oude TweakGear is op HCC Dagen 2005 verkocht.

Edit: en voor de afwisseling heb ik het gigantisch mis, lees de reactie van Roelant in "Tweakers Shop" maar :P.

[ Voor 10% gewijzigd door Robin op 24-04-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, er zijn toch genoeg mogelijkheden om zelf t-shirts met dat logo te maken of gewoon een eigen t-shirt online ontwerpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zolang je met beeldmerkrechten rekening houdt tenminste :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gelukkig heb ik die vraag ook niet al op tig verschillende locaties beantwoord, zoals hier, bijvoorbeeld. En aangezien jullie te lui zijn om te zoeken, ben ik te lui om een nieuwe reactie te posten. Ergo, copy paist:
Dat ('vintage' producten met henk, red.) is iets wat we zeker overwegen bij uitbreiding (niet per sé jouw voorbeeld, maar het concept van een 'vintage' lijn in brede zin). Al is het maar als special of iets dergelijks. :)

Probleem is - om in algemene zin even te reageren op de klachten van het 'beperkte' assortiment - dat we in eerste instantie gewoon beperkt zijn in onze mogelijkheden. Om een willekeurig idee te geven: 10 producten van 10 euro met een voorraad van 100 stuks vereist al een investering van 10.000 euro. En de investering moet in dat opzicht gewoon wel reëel blijven.

Vandaar dat we in eerste instantie voor een vrij beperkt assortiment hebben gekozen, zodat we een acceptabele voorraad konden aanleggen. Eerdere merchandise was namelijk veel sneller uitverkocht dan wenselijk en dat wilden we deze keer proberen te voorkomen. Bij bewezen succes kan een grotere hoeveelheden (voorraad en/of assortiment) worden overwogen. :)

En de keuze tussen oud logo (henk), nieuw logo of allebei hangt daarmee samen: vooralsnog hebben we gekozen om te beginnen met één lijn, omdat we dan een gevarieerder assortiment konden aanbieden dan alleen maar wat t-shirts en polo's. Dan is het nieuwe logo (hoe lelijk het sommigen ook mogen vinden ;)) wat ons betreft de vanzelfsprekende keuze. Zonder het per sé heilig te verklaren ofzo.
Verder: Voor eigen gebruik een shirtje maken met een strijk-wat-op-je-shirt setje, daar doen we echt niet moeilijk over. Serieus (meerdere) dingen laten bedrukken, cq. verkopen aan derden (al is het zonder noemenswaardig winstoogmerk) vinden we niet tof.

[ Voor 4% gewijzigd door Roelant op 24-04-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:46:
Zolang je met beeldmerkrechten rekening houdt tenminste :)
Ach als je een t-shirt bedrukt met daarop het logo en op de achterkant de naam/url van GoT zal je echt niet worden aangehouden ivm schending van de rechten :P
Verder: Voor eigen gebruik een shirtje maken met een strijk-wat-op-je-shirt setje, daar doen we echt niet moeilijk over. Serieus (meerdere) dingen laten bedrukken, cq. verkopen aan derden (al is het zonder noemenswaardig winstoogmerk) vinden we niet tof.
:) Dat men er geen winst op mag maken vind ik idd wel logisch, maar voor eigen gebruik schaad het helemaal niemand IMHO (de mensen zullen toch geen ander t-shirt kopen en maken gratis 'reclame' :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Als het voor eigen gebruik is, doen niet snel moeilijk. Vanzelfsprekend behouden we ons het recht voor om per individueel geval te beoordelen of daar sprake voor is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Roelant, 'k weet neit of het al geopperd is, wat jullie dan misschien ook in overweging kunnen nemen is om ook andere kleuren op te nemen in het assortiment :) Zo zou een witte badhandoek mij bijvoorbeeld meer trekken als een zwarte :) Ennuh.. misschien dat er wel leuke marieke roze shirts gewenst zijn voor de dame's tweakers...

Just my 2 cents.. Verder: Leuk! Binnenkort maar es wat bestellen d:)b

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apen-nootjes schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:29:misschien dat er wel leuke marieke roze shirts gewenst zijn voor de dame's tweakers...
Dame's tweakers? Doe jij eens dokter bellen :+
Afbeeldingslocatie: http://glamgirl.punt.nl/upload/ZIEK032.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:36:
[...]

Dame's tweakers? Doe jij eens dokter bellen :+
[afbeelding]
Die zijn er ook wel hoor :) Zelfs in de crew ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Apen-nootjes schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:29:
Roelant, 'k weet neit of het al geopperd is, wat jullie dan misschien ook in overweging kunnen nemen is om ook andere kleuren op te nemen in het assortiment :) Zo zou een witte badhandoek mij bijvoorbeeld meer trekken als een zwarte :) Ennuh.. misschien dat er wel leuke marieke roze shirts gewenst zijn voor de dame's tweakers...
Zie TweakGear: de keuzes die we maakten - over het assortiment

[ Voor 6% gewijzigd door Roelant op 24-04-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Netjes en duidelijk uitgelegd Roelant.

Ik zelf ben blij met mijn polo en ik wacht rustig af op wat er eventueel nog komen gaat.
Er zijn altijd mensen die niet blij zijn met wat ze hebben, dat blijft.

[ Voor 21% gewijzigd door darkrain op 24-04-2008 19:12 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik weet niet of het helemaal de bedoeling is in dit topic, maar bij gebrek aan een topic in HK en/of SG stel ik het even hier:

Heeft iemand de laptoptas al besteld? Is deze tas geschikt voor 15,4" of 17" notebooks? Is het een beetje stevige tas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Hij's maatje macbook, 13" dus.

Met als logica daarachter dat een schouder- cq. handtas voor grotere (en dus zwaardere) laptops niet echt comfortable draagt. Ik gok(te) erop dat de meeste mensen dan toch liever een rugzak gebruiken ofzo (ik in ieder geval wel). :)

edit:

Goed punt wel, heb het op mijn lijstje met (andere) tekstuele aanpassingen voor de shop gezet, dat ze er even bijzetten dat 'ie voor 13" laptops geschikt is.

[ Voor 31% gewijzigd door Roelant op 24-04-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Roelant schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:32:
Hij's maatje macbook, 13" dus.

Met als logica daarachter dat een schouder- cq. handtas voor grotere (en dus zwaardere) laptops niet echt comfortable draagt. Ik gok(te) erop dat de meeste mensen dan toch liever een rugzak gebruiken ofzo (ik in ieder geval wel). :)

edit:

Goed punt wel, heb het op mijn lijstje met (andere) tekstuele aanpassingen voor de shop gezet, dat ze er even bijzetten dat 'ie voor 13" laptops geschikt is.
Mwah, heb nu een notebook(schouder)tas voor mijn 15,4" notebook en dat draagt prima hoor, niet te zwaar ofzo. Wie weet dat'ie later alsnog wordt toegevoegd aan de shop ;) Ga van het weekend wel ff lekker kijken als mijn salaris weer binnen is (en ik wat overhoud :P), die polo ziet er wel goed uit, heerlijk voor 's avonds thuis, die ik nu heb is te klein :p
Pagina: 1