Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met deze nieuwe GPS van ALDI?

Ik zou graag de windows functies willen gebruiken op deze gps. Ik heb al even rondgekeken maar de tutorials die ik hier vind zijn alleen voor iets oudere modelen... kan iemand mij helpen?

thx

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, had deze al geprobeerd. Ik heb wel gevonden hoe je in de "windows ce" omgeving raakt zonder enige aanpassingen. Je moet gewoon in het menu (waar de knoppen navigator, e.d staan) bovenaan op de tekst Gopal op enkele keer klikken op de "o", dan zie je de windows shell. het is mogelijk om hieruit programma's uit te voeren, maar tomtom 6 instaleren is mij nog niet gelukt....

Verwijderd

Eeeh, zalig! Bedankt!

• jdf007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-06 14:38
Ik heb ook deze GoPal aangeschaft, maar mij lukt het niet om in de WinCE omgeving te geraken, klikken op o van Gopal haalt niets uit, ook niet op de andere letters...
De shell heb ik ook al uitgeprobeerd, ook zonder veel succes, dit schermpje is blijkbaar net iets kleiner, en als je de navigator al opgestart krijgt dan is dit zonder TMC. TomTom 6 wil hij niet opstarten omdat hij niet de nodige files of directories vind. Ook de power knop werkt dan niet meer en connecteren via Active Sync lukt me dan niet meer., als je dan terug een hard reset doet is alles terug normaal...
als je tijd zou hebben om deze shell te kunnen aanpassen naar dit model zou dat echt toppie zijn :)
greetz

Ook als iemand al zou weten hoe je de steeds weerkerende boodschappen van ("Aanwijzingen, houdt u zich steeds ...enz) en ("Juridische aanwijzing In sommige landen en blablabla :D) zou kunnen wegkrijgen zou al veel waard zijn :)

_/-\o_ thx _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door jdf007 op 01-05-2008 16:31 . Reden: stukje vergeten :p ]

Verwijderd

ik heb deze ook aangekocht maar er staan geen poi's extra op de cd voor belgie en vind er geen hebben julie er al gevonden

als ik winkels vraag krijg ik bijna aleen maar aldi's

Verwijderd

ik heb ook deze gps van de aldi gekocht en ondertussen ook al de gopal navigator 4.1PE software erop geinstalleerd. ik heb echter een probleem, want nu kan ik mij niet meer verbinden met de gps via active sync. en dit heb ik nodig om poi-Warner te installeren.
heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

je kan in de windows ce explorer geraken door in het hoofdscherm 3 keer op de 'o' van GoPal te klikken

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:03
Zie ook dit topic over de medion gopal. In de aanbieding vanaf 10 mei.

Verwijderd

*weg* Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 26-04-2009 19:28 ]

Pagina: 1