Nickname does not reflect reality
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
En allen: bedankt!

[ Voor 30% gewijzigd door LeVortex op 30-04-2008 15:02 ]
Misschien dat de pagina nog niet volledig geladen is. Lightbox wordt pas toegepast als de pagina helemaal klaar is met laden.bij mij doet die het juist niet in ie7, dan opent die alles in een ander scherm
nope, onze imageviewer is eigen codeDamadmOO schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:57:
Op tweakers maken ze gebruik van lightbox.
Intentionally left blank
[ Voor 83% gewijzigd door Tinus op 01-05-2008 00:13 ]
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Mjah, wat is lightbox nu helemaal? Hij opent een foto en laat hem in het midden van het scherm zien
Wat kleine toevoegingen maken hem misschien speciaal, zoals de thumbs/zoom bij T.NET vind ik aardig. Maar het blijft natuurlijk maar een image viewer (nofi crisp
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2008 11:56 ]
Verwijderd
Als je ze naast elkaar legt, kan je duidelijk zien dat de image viewer van tweakers.net echt anders is dan LightBox. Evengoed maken ze gebruik van hetzelfde principe, maar dat is met elke image viewer.
Nofi, maar het wiel opnieuw uitvinden lijkt me overbodig?
Je hebt toch ook geen eigen database systeem ontwikkeld. TnetSQL?
Lightbox is prima aan te passen, dus
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Voorlopig openen de tot nu toe geprobeerde viewers ofwel de plaatjes helemaal onderaan de iframe of wel boven de iframe zelf maar dan dus in dezelfde breedte.
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 01-05-2008 12:12 ]
Soms is het sneller (en ook leuker) om zelf iets te maken en vervolgens zelf ook 100% in controle te zijn, dan om een bestaand iets aan te passen helemaal naar eigen wens, zeker als je iets wilt integreren in een ander systeem, zoals het T.NET nieuws systeem.Sebazzz schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:10:
[...]
Je hebt toch ook geen eigen database systeem ontwikkeld. TnetSQL?
Lightbox is prima aan te passen, dus
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2008 12:18 ]
Als niemand het wiel verbeterd blijven we met houten wielen rijdenSebazzz schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:10:
[...]
Wij gebruiken een eigen javascript 'framework', dus een script dat een ander framework (prototype + scriptaculous) nodig heeft is sowieso voor ons al niet praktisch. Daarbij was ik over het algemeen niet echt te spreken over de code van Lightbox en hadden we een aantal specifieke wensen die sowieso al specifieke aanpassingen vereiste. Dan kan je beter gewoon zelf iets schrijven, en zoals Bosmonster al aangeeft is het maar een image-viewer, daar draai ik mijn hand niet voor om
Intentionally left blank
Stoer; Marduq
Ow dies nice, die kende ik nog niet! Google images doorpluizen is ineens een hele nieuwe ervaringXangadiX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 15:51:
Ik ben erg fan van Piclenz, helaas moet een site dat ondersteunen, maar toch de moeite waard om te noemen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5579
Jep, ik draai hem ook. Wat een heerlijkheid. Alleen jammer dat hij nog niet soepel offline werkt en dat een website het inderdaad moet ondersteunenBosmonster schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:51:
[...]
Ow dies nice, die kende ik nog niet! Google images doorpluizen is ineens een hele nieuwe ervaring

Maar crisp, ik hoor net dat jij je hand niet omdraait voor een picviewer? Heb je geen zin om je tanden in PicLens te zetten, als viewer voor websites en offline?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

{signature}
en evt een versie te maken die geschikt is voor ie7 ipv ie6Dark Blue schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:19:
[...]
Jep, ik draai hem ook. Wat een heerlijkheid. Alleen jammer dat hij nog niet soepel offline werkt en dat een website het inderdaad moet ondersteunen...
Maar crisp, ik hoor net dat jij je hand niet omdraait voor een picviewer? Heb je geen zin om je tanden in PicLens te zetten, als viewer voor websites en offline?

Intentionally left blank
Zo! * Dark Blue zet PicLens gelijk uit. Ik wist niet dat hij onafgebroken requests bleef doen. Hmm, wachten tot ze dat opgelost hebben. Of is dat niet een bug maar een feature?crisp schreef op zondag 04 mei 2008 @ 17:51:
Lekker stukje software is dat PicLens zeg: Piclens + Rss Feed = Heeel veeel hits
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs