Verwijderd

Topicstarter
Medion laptop, Vista met DVB-T TV Tuner Expresscard54 CTX967

Mijn Windows Media Center is op onverklaarbare wijze verdwenen. Er zijn er meer die hier last van hebben, oplossing is volgens Medion Help( 8)7 )desk, om harde schijf opnieuw te formatteren en Vista schoon installeren. Daar heb ik geen zin in. .
Heeft iemand een idee om tv tuner te kunnen gebruiken met een ander programma?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat bedoel je met 'verdwenen'? Als je het programma gedeinstalleerd hebt, kun je het toch weer opnieuw installeren? Ook gescand op virussen / spyware voor de zekerheid?

Anyway, eerst zelf even onderzoek doen wat er aan de hand is en in ieder geval een duidelijker omschrijving van je probleem geven!

Rail Away!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:42
Er is genoeg software beschikbaar om tv te kijken.
Alleen van belang is of je kaart wordt ondersteund door de software.
Ik stel eens voor dat je gaat Googlen. Dat moeten wij ook doen als we iets moeten zoeken!

• mace
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

dscaler

Verwijderd

Topicstarter
Verdwenen betekent verdwenen, ik heb niets gedeinstalleerd. De alias verwees opeens naar niets. Het komt volgens de verschillende forums bij meer gebruikers voor. Mijn bescherming is (denk ik) optimaal, met -betaald- abonnement op Norton, zeer periodieke virus- en spywarescans en hoge brandmuren.
wat betreft de vraag; ik heb uitvoerig onderzoek gedaan naar alternatieven voor het gebruik van mijn tv tuner. het resultaat is nihil. vandaar nog eens op deze manier.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Media Center icon missing ?

p.s. Got is ook geen helpdesk Zie de faq enzo over hoe en wanneer je een topic moet starten.

[ Voor 48% gewijzigd door Noork op 29-04-2008 11:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Media Center icon missing ?; %SystemRoot%\ehome\ehshell.exe geeft :
Kan dit programma niet openen omdat dit wordt voorkomen door een beperkingsbeleid voor software. Neem voor meer informatie contact op met de systeembeheerder.

Er is maar 1 gebruiker op de laptop.

• mace
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Heb ik ook wel eens gehad met MSN, lag aan dat de virusscanner dacht dat msn een virus was, en daarom stond msnmsgr.exe in de quarantine. 8)7

Misschien dat je daar ff naar kan kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Goede suggestie, ik heb er gekeken maar er was niets in weggezet. Ik heb wel t idee dat het zoiets moet zijn.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:42
Doe eens een systeemherstel naar een punt toen je Media Center nog werkte.
Pagina: 1