Toon posts:

Slaapstand Asus P5W Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn computer, Asus P5W Deluxe moederbord met Vista home premium 64bits, uit de slaapstand komt staat er een popup venster met de vraag of ik offline wil werken of dat ik internet wil starten. Hoe kom ik hier van af ik wil altijd op internet ?

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 13:28

Edgarz

Tweako-active since1986

Kijk eens bij de instellingen van je NIC, wake up etc.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 21:49
Edgarz schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:51:
Kijk eens bij de instellingen van je NIC, wake up etc.
Beetje onduidelijk niet? :(

offtopic:
CvRijsewijk welkom op GoT

Wat staat er bij je netwerkadapter? Aangesloten of uitgeschakeld? (Dit kun je vinden in je configuratiescherm of rechtsbovenin).

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Alex3305 schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:56:
[...]

Beetje onduidelijk niet? :(

offtopic:
CvRijsewijk welkom op GoT

Wat staat er bij je netwerkadapter? Aangesloten of uitgeschakeld? (Dit kun je vinden in je configuratiescherm of rechtsbovenin).
Lees eerst eens even in de Tweakers FAQ's wat voor eigen inzet er verwacht wordt voordat er een issue gepost wordt. Dit lijkt niet echt op een uitvoerig eigen analyse.

Duidelijk gevalletje van een NIC die niet automatisch de verbinding oppakt na een slaapstand of standby, meer een niveau'tje Computer Idee. }:O

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt , de grote kenner Edgarz maakt blijkbaar uit wat vragen van voldoende niveau zijn om hier te stellen.
Ik heb mijn probleem zelf opgelost had overigens niets te maken met het niet automatisch oppakken van de verbinding van mijn netwerkkaart. Die is gewwon ingeschakeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:43:
Bedankt , de grote kenner Edgarz maakt blijkbaar uit wat vragen van voldoende niveau zijn om hier te stellen.
Ik heb mijn probleem zelf opgelost had overigens niets te maken met het niet automatisch oppakken van de verbinding van mijn netwerkkaart. Die is gewwon ingeschakeld.
Wat is de oplossing dan wel, kun je weer andere mensen blij me maken. ;)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

:O lees de Faq O-)
Het is wellicht wel aardig om te posten hoe je het hebt opgelost, dan heeft de volngede persoon die de search gebruikt er wat aan.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Edgarz

Edgarz

Tweako-active since1986

Dat zeg ik Freek...lees de FAQ :+

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat nergens meer over :/

CvRijsewijk, welkom op GoT :)

Helaas is je eerste kennismaking niet zoals we zouden willen zien. Men heeft wel gelijk dat je geacht wordt de FAQs te lezen, maar dat is hier niet eens het probleem. Relevanter is dat je een netwerk- of softwarevraag stelt in een hardwaresubforum. Voor deze vraag kun je beter even op zoek gaan in Netwerken of Windows Clients. Als je er met zoeken niet uitkomt mag je er zeker een topic starten, maar wees wel volledig (geef bijv. aan exact welke driverversie je gebruikt en hoe jouw PC op internet zit (ethernet/PPPoE/PPTP)).

En voor de rest van jullie:
TS is nieuw hier. Dat is geen vrijbrief, maar wel degelijk iets waar je rekening mee mag houden. Wat is jullie smoesje voor kansloos gedrag als dit :?

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.