• Pindarodge
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-07-2024
Beste mensen ik heb digitale tv van upc en ik ben er niet echt blij mee. 1. omdat er geen HDMI aansluiting op de DVR zit en 2. omdat de USB aansluiting gedisabled is en ik opgenomen programma’s niet kan branden.
Als dit de functies zijn die ik verlang en wel hetzelfde kanaal aanbod wil behouden wat is dan wijsheid?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:04
UPC buiten gooien en gewoon canal digitaal nemen? Satelliet blijft toch tien keer beter dan kabel, zeker digitaal...

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06
Wachten en binnenkort een HDTV abonnement nemen als de HDTV DVR beschikbaar komt.

Punt 2 gaat je niet lukken, daarvoor zou je een dreambox of iets dergelijks nodig hebben, maar die zal je op het UPC netwerk niet aan de gang krijgen.

Cube, beetje overdreven, waarom zou sateliet 10x beter dan kabel zijn? Kabel heeft een groter zenderaanbod en biedt over het algemeen streams van hogere bitrate. Dat je bij sateliet wel de mogelijkheid hebt om een eigen ontvanger te kiezen is natuurlijk wel erg handig.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit is een video issue en hoort daarom niet in AUD thuis. Schop naar VID dus!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
Misschien voortaan even iets beter informeren via upc, tweakers standaard / dvr upc topic of HD topic, chelloo.com forum had je dit bespaard. HDMI is alleen bij de HD boxen (zonder recorder) of de nog te lanceren met recorder (harddisk) zie ook hierrr en hier. De USB is bij geen van de boxen bij UPC actief helaasch.. Dat is inderdaad jammer.

Ik gebruik dan ook nog een losse Pioneer recorder waarmee ik wel naar een dvd kan branden. Helaas is die nog iets te oud om aan netwerk te hangen maar nieuwe modellen kunnen dit wel. Nadeel is dat je weer een kast hebt staan naast je decoder van UPC en je kunt slechts van 1 tuner tegelijk opnemen/kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 29-04-2008 10:56 ]