--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Allen,
Ik heb sinds een half jaar een nieuwe pc en eigenlijk ben ik er al een tijd niet tevreden over.
Ik heb bijvoorbeeld tijdens mijn vista installatie 1 reep team2 geheugen (van de 4) moeten verwijderen om hem te kunnen voltooien (anders BSOD).
Naar mijn idee ligt het aan het instabiele TEAM2 geheugen en deze wil ik dus graag vervangen in de hoop dat alles beter loopt (krijg vaak ook van die memory dump BSOD's en vreemde vastlopers.)
Nu is mijn vraag welk geheugen kan ik het beste aanschaffen (4 GB)? Het moet stabiel zijn en de maximale snelheid kunnen benutten van onderstaande configuratie. En hij moet ook ondersteund worden door het moederbord (heb het idee dat het niet zo is bij het TEAM2 geheugen)
Product : Lian Li PC-A10B, Zwart
Product : Intel Core 2 Duo,Boxed, E6850, Socket 775
Product : Team Elite,2048MB, DDR2. PC6400, 800MHz, 2x
Product : XFX Geforce 8800 Ultra,GDDR3, PCI Express x16, 768MB
Product : Hitachi Deskstar T7K500, 500 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Product : Asus P5N32-E SLI, Retail
Product : NEC AD-7173S, Serial ATA150, Zwart, OEM
Product : Be Quiet Straight Power, 550 Watt, Retail
Product : OEM 3,5 diskettestation, Zwart
Product : Scythe Mugen "Infinity".
Alvast erg bedankt voor jullie reacties!
Hallo Allen,
Ik heb sinds een half jaar een nieuwe pc en eigenlijk ben ik er al een tijd niet tevreden over.
Ik heb bijvoorbeeld tijdens mijn vista installatie 1 reep team2 geheugen (van de 4) moeten verwijderen om hem te kunnen voltooien (anders BSOD).
Naar mijn idee ligt het aan het instabiele TEAM2 geheugen en deze wil ik dus graag vervangen in de hoop dat alles beter loopt (krijg vaak ook van die memory dump BSOD's en vreemde vastlopers.)
Nu is mijn vraag welk geheugen kan ik het beste aanschaffen (4 GB)? Het moet stabiel zijn en de maximale snelheid kunnen benutten van onderstaande configuratie. En hij moet ook ondersteund worden door het moederbord (heb het idee dat het niet zo is bij het TEAM2 geheugen)
Product : Lian Li PC-A10B, Zwart
Product : Intel Core 2 Duo,Boxed, E6850, Socket 775
Product : Team Elite,2048MB, DDR2. PC6400, 800MHz, 2x
Product : XFX Geforce 8800 Ultra,GDDR3, PCI Express x16, 768MB
Product : Hitachi Deskstar T7K500, 500 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II
Product : Asus P5N32-E SLI, Retail
Product : NEC AD-7173S, Serial ATA150, Zwart, OEM
Product : Be Quiet Straight Power, 550 Watt, Retail
Product : OEM 3,5 diskettestation, Zwart
Product : Scythe Mugen "Infinity".
Alvast erg bedankt voor jullie reacties!