Netwerk kleuren printer

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-02 19:54
Na het zoveelste probleem met HP kleurenlasers, en voornamelijk de ontzettend beroerde support van HP, ben ik aan het rondkijken voor alternatieve kleuren laser, netwerk printers.

Ben niet echt merk gebonden, maar wil echt geen HP meer. Maar naast Océ, heb ik eigenlijk geen ervaring met ander merk printers, in het zakelijk segment. En waar het mij dan voornamelijk om gaat, is het stukje support wat men erbij levert.

Graag hoor ik jullie ervaring over andere merken printers, en de support hierop. Wat staat er bij jullie "op de zaak" ?

(weet niet 100% zeker of ik in het juiste gedeelte zit, zo niet , hoor ik het graag)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 18:25
Ik weet over wat voor omgeving/hoeveelheid gebruikers we hier praten. Maar je zou eens kunnen kijken naar Ricoh.

Verwijderd

Persoonlijk zou ik Kyocera links laten liggen (en dus Oce ook). Wij hebben nu Kyo's en je moet bijna rocket-scientist zijn om een tonertje te vervangen. Gevolg: de gebruiker durft het zelf niet en er moet dus om de haverklap iemand toners gaan verwisselen. Daarnaast ondervinden wij enorm veel paper-jams en vage software-problemen (printer blijft bijv. hangen op "Please wait" en moet dan uitgezet en weer aangezet worden voordat hij weer wil gaan printen. Ook de communicatie met de printserver stopt regelmatig en gaat pas weer lopen na het herstarten van de print-spooler (de overige printers doen het dan nog gewoon...)

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
We zijn hier tevreden met Canon, icm een servicecontract staan ze meestal bij storing melden binnen dezelfde dag op de stoep.

• _Chris_
De kleurenprinters, worden naast onze Océ MFP's gebruikt. Dus puur en alleen voor kleuren opdrachten. Dit zijn ongeveer 50-100 pagina's per dag. We hebben meerdere locatie's, en er staan er ongeveer 1 a 2 per vestiging, waar gemiddeld 50 mensen er gebruik van kunnen maken.

Océ's zijn hier ook wel eens wat problemen mee, maar er zit tenminste wel fatsoenlijke support op.

en ook niet geheel onbelangrijk, er moeten wel fatsoenlijke drivers bij zitten, in verband met gebruik met Citrix...

• _Chris_
^^

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. En "Welke ... moet ik kopen?"-vragen zijn sowieso uit den boze. Een Tweaker wordt namelijk geacht zelf eisen te stellen informatie op te zoeken en op basis daarvan zelf een keuze te maken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.