Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Krijg sinds kort na het afsluiten van een website de boodschap: ! Systeemfout.

Ik moet de N82 dan opnieuw opstarten door de aan/uitknop een behoorlijk aantal seconden ingedrukt te houden.
Na het invoeren van de pincode start de telefoon op met het standby scherm dat dan meteen weer verdwijnt en opnieuw na een paar seconden weer in beeld komt.
Ik zoek mijn eigen wlan op en leg een verbinding met internet aan. Gaat allemaal prima en dan sluit ik internet af en opnieuw de gehate boodschap: ! Systeemfout. Aan/uitzetten enz

Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb de laatste firmware gedownload.

Het valt me op dat ik wanneer ik niet mijn eigen Wlan gebruik maar Vodafone GPRS (mijn provider) dit tot nu toe niet optreedt. (Wlan-scan is dan uit).

Wanneer ik in een hotel in duitsland met de N82 wil internetten vindt hij feilloos de wlan van het hotel en wanneer ik internet op wil gaan krijg ik de boodschap: Web: geen reactie van gateway

Wellicht een hoop tegenstrijdige info maar misschien is er iemand die kan zeggen waar het aan zou kunnen liggen.

Heb ergens het gevoel dat wanneer ik via een wlan internet op wil het fout gaat.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer het nog maar een in keer in Nokia N82 - Deel 2, maar dit keer wel op 'post reply' drukken in plaats van 'new topic' :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.