Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:14
dinkelover schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:26:
|:( Wie kent de Zwarte Endurance? Die van een uur..... Nou, ik!
1ste keer ook na 40 minuten op delete ipv enter gedrukt.
2de keer gefinish met 57.30
Medals gingen toen weg
3de keer gefinished met 58.00

In principe kun je daar wel 56.5 seconden rijden met rondje:
(56.5sec per rondje * 59 rondjes) + 80 sec (1ste rondje) = 3413sec / 60 = 57minuten, dat is zeker haalbaar aangezien ik met die 58.00 3 crashed heb gehad waarmee je 20 a 25 sec verliest.

Denk dat je er nog wel een 55 of sneller uit kunt halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165466

Hoi allemaal ik heb voornamelijk solo gereden in dit spel (heb geloof ik maar 1200 ladderpunten). Ik heb nu een kleine 200 medailles, met als enige nog E04 unlocked (de vierde zwarte baan). Is dit een beetje leuk baan, want anders heb ik geen zin om helemaal 5000 ladderpunten te gaan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anoniem: 165466 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:41:
Hoi allemaal ik heb voornamelijk solo gereden in dit spel (heb geloof ik maar 1200 ladderpunten). Ik heb nu een kleine 200 medailles, met als enige nog E04 unlocked (de vierde zwarte baan). Is dit een beetje leuk baan, want anders heb ik geen zin om helemaal 5000 ladderpunten te gaan halen ?
Is een lastige baan, acrobatic dacht ik? Die 5000 ladderpunten komen vanzelf wel als je gewoon online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik was vanavond aan het spelen op internet, toen de stroom plots uitviel. Nu probeer ik weer te online te spelen, maar krijg ik steeds de melding 'already connected' ... Ik kan met geen middel inloggen ...
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:02
Even wachten denk ik, meestal wordt je er op een gegeven moment weer afgegooid ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 25-06 15:48

Draven

It wasn't me

DieterVDW schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:08:
Ik was vanavond aan het spelen op internet, toen de stroom plots uitviel. Nu probeer ik weer te online te spelen, maar krijg ik steeds de melding 'already connected' ... Ik kan met geen middel inloggen ...
Iemand enig idee?
Even afwachten en later nog een keer proberen.. Probeer een andere server voor de komende tijd.. Meestal is het na een paar minuten weer over.

**Edit

Heeft iemand trouwens een idee hoe je in het lijstje van de output codec van de trackmania optie " shoot video" de X264 codec erbij kan zetten? Schijnt de beste codec te zijn ervoor, maar ik krijg m niet geinstalleerd. Iemand een idee? =)

[ Voor 20% gewijzigd door Draven op 02-06-2008 23:30 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Draven schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:35:
[...]

Even afwachten en later nog een keer proberen.. Probeer een andere server voor de komende tijd.. Meestal is het na een paar minuten weer over.
Bij mij heeft het toch wel paar uur geduurd, maar nu weer online.

Heb trouwens net eens de andere tracks en auto's in TM Forever geprobeerd, maar was eigenlijk serieus teleurgesteld. De stadium wagen en leuke slips deden mij realistisch wagengedrag verwachten, terwijl wat je echt krijgt compleet over the top arcade is ... Jammer ...
Ik houd het bij United...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb dit spel sinds vorige week ook geïnstalleerd, draait prima op een MacBook (april 2007) onder Boot Camp!

Ik heb voornamelijk tegen wat vrienden gespeeld (LAN) en Solo races gedaan. Nu wil ik ook wel wat online gaan spelen. Het handigste is toch gewoon om die suggested servers te pakken? Wat is het voordeel van op andere servers spelen? Ik word nu toch automatisch ongeveer op het juiste niveau voor mij ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

MrAcid, de suggested servers zijn servers met mensen die ongeveer op de hoogte van jouw rank zitten, aangezien je nog niet (?) online hebt gespeeld, zul je je wel mogen verwachten aan een nogal n00b publiek :P
Als je zelf gaat kiezen in de serverlijst, kun je kijken waar er wat betere ranks zitten, en waar je zelf ook wat meer punten kunt gaan verdienen, zodat jouw rank dan ook stijgt.

Let wel op, ranks betekenen niet alles in Trackmania Forever, sinds die SAW server met 200 man op, zie je bij wijze van spreken de grootste sukkels die in de top 100-1000 van de wereld zitten, enkel en alleen maar door constant in die server te spelen, waar ze gigantische ladingen punten krijgen :P 8)7

En natuurlijk onze supergeweldigeverbazende XS4ALL server in nederland :P (Weliswaar 's avonds slechts bevolkt :P)

Nuja, ik raad je aan om gewoon eens suggested te proberen, en indien het niveau te laag ligt, dan zelf gaan selecteren :) Veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

http://www.tm-tube.com/video/801/--minipeace--

Nieuw filmpje, weer betere compressie ^_^
Als ik nu die x264 codec aan de praat krijg ben ik helemaal tevreden. =)

Oh en Eviltje, nu staat de naam van de track er wel in.. Dus uploaden die baan op TMX ;)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 233180 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:21:
MrAcid, de suggested servers zijn servers met mensen die ongeveer op de hoogte van jouw rank zitten, aangezien je nog niet (?) online hebt gespeeld, zul je je wel mogen verwachten aan een nogal n00b publiek :P
Als je zelf gaat kiezen in de serverlijst, kun je kijken waar er wat betere ranks zitten, en waar je zelf ook wat meer punten kunt gaan verdienen, zodat jouw rank dan ook stijgt.

Let wel op, ranks betekenen niet alles in Trackmania Forever, sinds die SAW server met 200 man op, zie je bij wijze van spreken de grootste sukkels die in de top 100-1000 van de wereld zitten, enkel en alleen maar door constant in die server te spelen, waar ze gigantische ladingen punten krijgen :P 8)7

En natuurlijk onze supergeweldigeverbazende XS4ALL server in nederland :P (Weliswaar 's avonds slechts bevolkt :P)

Nuja, ik raad je aan om gewoon eens suggested te proberen, en indien het niveau te laag ligt, dan zelf gaan selecteren :) Veel succes :)
Ok, ik ga wel gewoon op die suggested spelen. Gisteren kwam ik nog niet veel verder dan tussen de 10e en de 20e plek steeds. :) Voorlopig zit ik daar dus wel even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Draven schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:27:
http://www.tm-tube.com/video/801/--minipeace--

..

Oh en Eviltje, nu staat de naam van de track er wel in.. Dus uploaden die baan op TMX ;)
Kijk m'n post hier een beetje boven, heb ik Colourline en m'n nieuwe op tmx geknalt :)

edit: ow, ff gezien, op je video staat er:
Again, replays replays replays
Minipaece¥ :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 03-06-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

In de video zelf wordt de track genoemd ;) En goed bezig met colourline.. Binnenkort even een tijd op tmx erbij zetten. (37 *kuch*) :P

**edit op volgende post:

Ah ik snappum ^_^ Dank je, zal het ff veranderen.

[ Voor 23% gewijzigd door Draven op 03-06-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Draven schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:09:
In de video zelf wordt de track genoemd ;) En goed bezig met colourline.. Binnenkort even een tijd op tmx erbij zetten. (37 *kuch*) :P
Ik bedoel, op je video description staat er MinipAEce, moet toch peace zijn :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat de boosters TMN:F ook terug veroverd hebben :P (bron)

Ik vraag me af wat die kerels daar zo tof aan vinden, godganse dagen te boosten, nolife om toch maar die top20 te bezetten met hun n00bteampje :D 8)7 |:( :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:39

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ach, ranking kijk ik al lang niet meer na, ik vind het leuker om een server ranking te hebben of gewoon lokale records op een baan. Als mensen willen boosten, dan moeten ze dat doen, skill krijgen ze er niet door dus ze vallen vanzelf door de mand.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Noy is al vanaf dag 1 bezig met boostserver =) Hoop dat Nadeo woord houdt en gewoon de accounts van ze bant.. Hebben ze al vaker gedaan, dus ze zijn er wel toe in staat ^_^
Het is echt lame.. En anders blijven ze wel stilstaan als de echte official servers (vanaf 50.000 punten) online komen.
Maar laat ze maar gebanned worden >:)

**edit
Moet er nog wel ff bij zeggen dat sommige van hun wel degelijk gewoon skills hebben ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Draven op 05-06-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basti504 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:05:
Ach, ranking kijk ik al lang niet meer na, ik vind het leuker om een server ranking te hebben of gewoon lokale records op een baan. Als mensen willen boosten, dan moeten ze dat doen, skill krijgen ze er niet door dus ze vallen vanzelf door de mand.
Inderdaad, kan niet meer met je eens zijn ;)
Draven schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:27:
Noy is al vanaf dag 1 bezig met boostserver =) Hoop dat Nadeo woord houdt en gewoon de accounts van ze bant.. Hebben ze al vaker gedaan, dus ze zijn er wel toe in staat ^_^
Het is echt lame.. En anders blijven ze wel stilstaan als de echte official servers (vanaf 50.000 punten) online komen.
Maar laat ze maar gebanned worden >:)

**edit
Moet er nog wel ff bij zeggen dat sommige van hun wel degelijk gewoon skills hebben ;)
Zou wel tof zijn mochten ze zo enkele acc'jes bannen, om hun bang te maken :D :+
Enja, met het woord sommige heb je het wel aan het rechte eind :P

edit: ff voor de eerste keer een nieuwe (Belgische :P) kar gemaakt in de TM editor dinges:

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/1895/belgieachterkantbo6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/498/belgievoorkantko4.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 06-06-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbel72
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-12-2019
Hoi

Ben sinds kort helemaal verslaafd met dit spel.

maar ben nog een n00b in dit spel en vraag me af hoe ik

chatten tijdens het spel.

Ps kan het niet vinden in de handleiding.

vr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

babbel72 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:32:
Hoi

Ben sinds kort helemaal verslaafd met dit spel.

maar ben nog een n00b in dit spel en vraag me af hoe ik

chatten tijdens het spel.

Ps kan het niet vinden in de handleiding.

vr gr
Als je op spatie drukt dan kan je het bericht typen. Met enter verstuur je deze.

Gister even twee uurtjes gespeeld, van rang 230.000 naar 91.000, 90 leaderpoints naar 1500. Dat gaat wel lekker als je paar keer op eerste wordt in zo'n server met nadeo tracks. :D

Maar ik had een klein vraagje, waneer kan je de nadeo tijden vantevoren zien? Ik had gehoord dat je één black track moest vrijspelen maar ik kan ze nog steeds niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

http://img138.imageshack.us/img138/472/recnadeobvbmk1.png

Hier staan alle nadeo recs. Je moet volgens mij goud op alles halen op black na en dan krijg je te zien als je een baan start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Bedankt.

Het bleek zo te zijn dat je 150 medailles moet halen en daarmee de eerste black track moet unlocken om de nadeo opponoments te unlocken. Nu nog die rode banen op gold zien te halen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165466

^^
Ik had zelf vooral moeite met de vijfde rode baan waar je aan het eind tussen zo'n soort dubbele pilaar moet doorspringen. De tweede serie rode banen (6 tm 10) vond ik eigenlijk een stuk eenvoudiger dan de eerste. Even nog her en der wat nadeo medailles oogsten en je totaal aantal medailles stijgt behoorlijk. (Heb zelf net nummertje 200 gehaald :*) !!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Draven schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:32:
http://img138.imageshack.us/img138/472/recnadeobvbmk1.png

Hier staan alle nadeo recs. Je moet volgens mij goud op alles halen op black na en dan krijg je te zien als je een baan start.
Lol, dan ben ik de nieuwe WR want ik ben bijna sneller op alle tracks ;)

Iemand hier nog op ESWC @ WZZRD Enschede geweest?

Linkje naar een klein filmpje van de winner bracket finale:
http://www.the-gallo.de/enschede.avi

Als het goed is komt een uitgebreid verslag op www.quadv.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Nee ben niet geweest, misschien volgend jaar ;) (heb ik nog een jaartje om te oefenen) xD

Ga vanavond even het filmpje kijken, geen Media Player geinstalleerd op mn kassa "computer" :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Helaas maar een brak filmpje gemaakt met de telefoon van dignitas/gaLLo (Duitse ESWC winnaar). Die intro van de shoutcaster was trouwens erg lame, is laterna nog overgedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Card Nox schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:04:
Die intro van de shoutcaster was trouwens erg lame, is laterna nog overgedaan :D
Oef.. :P Ik vond die intro echt niet passen bij zo'n finale. Hij probeerde te hard imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181556

Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:45:
[...]

Oef.. :P Ik vond die intro echt niet passen bij zo'n finale. Hij probeerde te hard imo :D
Was ook niet tijdens de finale, maar de Upper Bracket finale ^^. Grote fout hoe die TRWH zegt ipv JWH hoe ik heet :D. Maar waren ook wel aardige shoutcasters en hun 1e Trackmania match ooit. Mooiste is dat ze ervan genoten hebben wat goed nieuws is voor de Trackmania scene :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 14:09

neanderthaler

Are friends electric?

Demo van Nations zit bij de PC Consument en ik heb hem even op de pc gezet; mijn zootje van bijna 5 is er echt vreselijk goed in!

Nu ben ik aan het rond kijken voor een goedkope versie van United. Iemand hem ergens goedkoop zien liggen of iemand 2ehands dat spel te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon ff langsgaan bij de lokale gameshop, is daar normaal gezien te vinden voor max 30 euro :)
Je kunt de Trackmania Nations Forever versie echter wel gratis downloaden hé, de United heeft gewoon wat meer add-ons, zoals extra parcours, extra wagens, etc.. Ikzelf (en ik denk de meesten (?) spelen gewoon met de Nations versie, die gratis is :)).

Je kunt hem hier downloaden: Klik(500MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:03:
Gewoon ff langsgaan bij de lokale gameshop, is daar normaal gezien te vinden voor max 30 euro :)
Je kunt de Trackmania Nations Forever versie echter wel gratis downloaden hé, de United heeft gewoon wat meer add-ons, zoals extra parcours, extra wagens, etc.. Ikzelf (en ik denk de meesten (?) spelen gewoon met de Nations versie, die gratis is :)).

Je kunt hem hier downloaden: Klik(500MB)
Dude, lees even mij post; ik héb juist die demo geinstalleerd van Nations Forever. Maar als ik de screenshots zie van United zijn de parcours geiniger (dus niet alleen stadiums maar ook steden) en ook de afwijkende auto's ipv. de F1 wagens.

30 euro heb ik er als echte hollander natuurlijk niet voor over ;) Als het goedkoper kan, grijp ik altijd die kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:25

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Er is ook een 6 maanden versie voor € 19,99 maar voor dat tientje zou ik gewoon de volledige versie kopen. Verde zou je natuurlijk nog even wat andere winkels kunnen zoeken dit onder het prijsgemiddelde zitten.
Let wel even op welke TMU versie je koopt. Het zou namelijk kunnen zijn dat je de TMU die je koopt nog niet de forever variant is waardoor je dus nog een gratis patch moet installeren.

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat de andere omgevingen heel anders rijden en vaak veel moeilijker te handelen zijn dan de stadium. Het is dus niet alleen andere omgevingen, maar ook andere physics en andere karakteristieken etc. Kijk anders eens naar filmpjes op youtube of het wel echt leuk voor je is ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neanderthaler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:23:
Dude, lees even mij post; ik héb juist die demo geinstalleerd van Nations Forever.
Bij mijn weten is die Nations Forever versie niet echt een demo? 8)7
Hij mist gewoon wat extra features die er wel zijn in de United Forever versie, maar zoals Just_I reeds zei moet je wel kijken of die features je wel degelijk aanstaan. Kheb het zelf ook eens geprobeerd bij een vriend en ik vond het écht niet lekker spelen met die andere physics. Maarja, elk heeft z'n mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 23:53
Als je het goedkoop mogelijk wilt doen, bestel je bij play.com de gewone united. Die komt inclusief verzendkosten op 21,- en dan upgrade hem met de gratis patch naar forever.

Zelf heb ik hem zojuist via internet besteld, hoef ik niet op de postbode te wachten en geen extra patch te installeren. Ik ben vooral gek op de wagens/omgevingen uit de 1e trackmania (desert _/-\o_ ) en om die in opgepoetste versie te spelen rechtvaardigt de prijs ruimschoots. Zeker als je nog wat extra solovormen krijgt, time trialen gaat ook weleens vervelen.;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 27-06-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:37:
[...]

Bij mijn weten is die Nations Forever versie niet echt een demo? 8)7
Hij mist gewoon wat extra features die er wel zijn in de United Forever versie, maar zoals Just_I reeds zei moet je wel kijken of die features je wel degelijk aanstaan. Kheb het zelf ook eens geprobeerd bij een vriend en ik vond het écht niet lekker spelen met die andere physics. Maarja, elk heeft z'n mening :)
Sorry, niet een demo, meer een gratis spel met slechts enkele banen per moeilijkheidsgraad.

Maar in principe is United toch hetzelfde als Nations maar dan met een uitgebreidere scenery en andere auto's?

Ik zoo natuurlijk eerst even een soort 'proefversie' kunnen downloaden van United alvorens ik bepaal of ik the real thing aanschaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
neanderthaler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Sorry, niet een demo, meer een gratis spel met slechts enkele banen per moeilijkheidsgraad.
AFAIK is er geen demo van Nations Forever, alleen het volledig spel. Als het goed is zijn er per moeilijkheidsgraad iets van 15 tracks oid. Als je de standaard tracks te saai vind, probeer dan de custom tracks, die kan je vinden op TMX
Maar in principe is United toch hetzelfde als Nations maar dan met een uitgebreidere scenery en andere auto's?
Zoals ik al zei, het is meer dan alleen cometisch. De auto's reageren veel anders rijden en accelereren sneller/langzamer.
Ik zoo natuurlijk eerst even een soort 'proefversie' kunnen downloaden van United alvorens ik bepaal of ik the real thing aanschaf ;)
Dat soort dingen hoef je niet te vermelden hier :/

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 23:53
[...]

Dat andere auto's gaat erg ver, als je enkel de stadium-wagen kent en je maakt een ritje met een van de andere wagens, dan zal je in het begin echt moeten wennen. De wagens rijden compleet anders en je zal dat ff onder de knie moeten krijgen. Zelf vind ik dat wel leuk, maar er zijn ook spelers die zich hieraan irriteren en ermee stoppen omdat die wagens waardeloos sturen.

Verder krijg je er een paar extra solo-modes bij (zie topic start). Met name platform (lastige tracks met zo min mogelijk respawns rijden) vind ik erg leuk. Maar ook hier geldt weer, spreekt dit je aan, zeker als je solo spelen toch al niks aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Er is wel een manier om zeer goedkoop en legaal aan Trackmania United Forever te komen. Ze zijn bij Nadeo zo slim geweest om mensen die Trackmania United gekocht hebben (de voorganger van Trackmania United Forever zeg maar) een gratis update naar de Forever versie aan te bieden. Daarom heb ik de United Forever versie, omdat ik gratis geupdate heb.

En laat het nu komen dat bij de Intertoys de oude Trackmania United voor 5 euro in de grabbelbak ligt :)

Zoekt en gij zult vinden :P

(mocht het gelukt zijn om TMU ergens te vinden, hier is de link voor de gratis update)

[ Voor 5% gewijzigd door Basti504 op 27-06-2008 17:29 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

[...]

United zegt het al. Het is een verzameling van alle andere trackmania games in één.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

iemand toevallig trackmania forever op de eeepc werkend gekregen?? :)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-06 22:03
dano_nl schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:16:
Ben ermee bezig.
Heb ook idioot veel Linux-ervaring (heb zowat met alle Linux-xen (of wat de meervoud van Linux is) gewerkt). Dus ja, ik denk wel dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

[schaamteloos filmpje spam post]
Eindelijk! Na heel wat gezeur en gezever op de compressor van Tm-Tube, bestaat er nu ook de mogelijkheid om het filmpje via windows media player te bekijken, en dat scheelt toch wel degelijk op de kwaliteit ^^
http://www.tm-tube.com/video/1201/mini-tracks
Klik op "Watch in Windows Media Player" en je hebt toch gelijk betere kwaliteit, eindelijk na al die gevechten met de juiste codec vinden en dan toch weer op je plek gezet worden door die ***compress codec van TM tube ^^.
[/schaamteloos filmpje spam post]

**edit
btw, Muse, let op de truukjes bij de swensen tracks ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Draven op 09-07-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

GoTCoast schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:45:
[...]

Ben ermee bezig.
Heb ook idioot veel Linux-ervaring (heb zowat met alle Linux-xen (of wat de meervoud van Linux is) gewerkt). Dus ja, ik denk wel dat het mogelijk is.
oe hou me op de hoogte, kan qua google alleen wat youtubefilmpjes vinden waarop het mensen gelukt is, maar kan neit vinden hoe ze dat hebben gedaan. (onder WINE?)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:09:
Eindelijk! Na heel wat gezeur en gezever op de compressor van Tm-Tube, bestaat er nu ook de mogelijkheid om het filmpje via windows media player te bekijken, en dat scheelt toch wel degelijk op de kwaliteit ^^
Klik op "Watch in Windows Media Player" en je hebt toch gelijk betere kwaliteit, eindelijk na al die gevechten met de juiste codec vinden en dan toch weer op je plek gezet worden door die ***compress codec van TM tube ^^.

**edit
Gaaf filmpje weer RdV! Ik zal de truukjes onthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:40
dano_nl schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:16:
Ja, maar de EEE is niet snel genoeg. 10/15 fps max bij mij, niet speelbaar. (Op XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Draven schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:09:

**edit
Op 1.56 crash je echt zoo hard hé ! Zeker dat je'm daar niet finishte :D. Wel strak gereden trouwens :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Anoniem: 233180 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:36:
[...]

Op 1.56 crash je echt zoo hard hé ! Zeker dat je'm daar niet finishte :D. Wel strak gereden trouwens :+ O-)
Hehe, nu je het zegt! Dat insturen is net iets te vroeg inderdaad! Shame on you RdV! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

DaCoTa schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:05:
[...]

Ja, maar de EEE is niet snel genoeg. 10/15 fps max bij mij, niet speelbaar. (Op XP)
mmm op het eeeforum hoor ik andere geluiden. Onder xp zou het makkelijk te installeren zijn, ben alleen op zoek naar een manier om hem op Linux speelbaar te krijgen:) (eee900)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Anoniem: 233180 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:36:
[...]

Ik zat al te wachten op die opmerking haha je bent de eerste die het ziet ;)
Zijn er hier nog lui die zaterdag met het swensen toernooi meedoen en/of de TMF-League? We hebben zaterdag onze eerste match tegen GFC.. Zal wel een pittig wedstrijdje worden. Wel een stuk fijnere banen dan TNA gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ehm, nee hoor Draven, zag het wel, had alleen geen reden om het te melden, wou je reputatie niet omlaag halen :+

Nouja, je kan wel aardig rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-06 17:34

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Wat zijn leuke leagues en ladders om als team in mee te doen ? We zijn net gestart op de ESL ladder, maar we zoeken nog wat extra's om aan mee te doen :).

Wel leuke video Draven :).

Onder linux krijg ik mijn TMNF niet erg lekker aan de praat, het werkt wel, maar met alle gfx settings op low-medium haal ik nog steeds geen bijzonder goeie framerate en vaak fps drops. Ook werkt mijn gamepad niet en hoe kan je nu spelen zonder gamepad :P. Moet er wel eerlijkheidshalve bijzeggen dat ik nog niet veel geprobeerd heb om gamepad te laten werken en fps stabiel te krijgen, maar zonder pc3 shaders ziet het er hoe dan ook niet uit :+. Dit op een 'moderne' pc (E6600, 8800gts), dus ik betwijfel of het op een EEE erg lekker gaat draaien.

[ Voor 62% gewijzigd door DeadLock op 11-07-2008 14:37 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Voor de leuke toernooien moet je tm-forum en tm-creative beetje in de gaten houden.. Komen wel wat leuke dingen voorbij, zal wel wat posten als ik iets vindt. Wij (minipeace) rijden nu met TMFL mee.. Wat makkelijkere banen als de "echte" toernooien, maar nog wel spannend genoeg.. Techspeed baantjes van rond de minuut. Helaas zijn de inschrijvingen hiervoor gesloten.
Afgelopen weekend tegen GFC verloren.. Nu komende zondag tegen Seesports. Wordt een lastige want we krijgen de banen die ze uitgekozen hebben pas 3 kwartier van tevoren, dus nu moet ik alle 15 banen uit mn kop leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:21:
Voor de leuke toernooien moet je tm-forum en tm-creative beetje in de gaten houden.. Komen wel wat leuke dingen voorbij, zal wel wat posten als ik iets vindt. Wij (minipeace) rijden nu met TMFL mee.. Wat makkelijkere banen als de "echte" toernooien, maar nog wel spannend genoeg.. Techspeed baantjes van rond de minuut. Helaas zijn de inschrijvingen hiervoor gesloten.
Afgelopen weekend tegen GFC verloren.. Nu komende zondag tegen Seesports. Wordt een lastige want we krijgen de banen die ze uitgekozen hebben pas 3 kwartier van tevoren, dus nu moet ik alle 15 banen uit mn kop leren :P
Ah, vandaar dat jullie zo over de zeik waren! :P Krom geregeld dan ook, banen zouden imho gewoon van tevoren bekend moeten zijn zodat het thuisteam niet een heel groot voordeel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Nouja in principe is het niet eens zo'n probleem met wat meer tijd.. Alleen in 4 dagen ze allemaal foutloos kunnen rijden is een ander verhaal :)
Btw het mailtje was ik vergeten, dus hier heb je de banen Muse:
http://www.tmf-league.de/index.php?downloads-show-4

Dat zijn ze allemaal, kan je ze op XS server zetten. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:18:
Nouja in principe is het niet eens zo'n probleem met wat meer tijd.. Alleen in 4 dagen ze allemaal foutloos kunnen rijden is een ander verhaal :)
Btw het mailtje was ik vergeten, dus hier heb je de banen Muse:
http://www.tmf-league.de/index.php?downloads-show-4

Dat zijn ze allemaal, kan je ze op XS server zetten. =)
Ah thanks! Sowieso zitten er wel leuke banen tussen, dus altijd leuk om nog eens te kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Heeft er iemand een pack met allemaal leuke banen? Ik ga namelijk naar Amerika, en neem m'n laptop mee. Dan heb ik wat te rijden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Zal als ik thuis ben vanavond even kijken of ik nog wat voor je heb, maar is dit niet makkelijker:
http://tmnforever.tm-exchange.com/

En dan gewoon Best Of The Week banen nemen :)
Kan je zelf zo een flinke mappack maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Draven op 18-07-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Wat voor banen zoek je precies Killzone; Fullspeed, Speed Tech, Tech, Dirt/Offroad, Press Forward?

Ik zou aanraden om de classic track op TMX te downloaden, die van TMNF vind je hier en die van TMUF hier (als je alleen TMNF hebt kan je onderaan de pagina alle andere omgevingen eruit filteren.

Zoek je dirt tracks, kijk dan even in de zevende post van dit topic op TMUX (waaronder twee van your truly)

Verder zou ik gewoon alle tracks van je favorite track bouwers downloaden. Ook kan ik je aanraden om de recommendations topics in TMNFX mee te nemen: Tech, FS, Dirt, PF. Ook kan je nog even kijken in de Track review thread, misschien kom je er nog wel wat leuke maps tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Spel ook maar eens gehaald. Das verslavend zeg. :P

Maar nu zie ik weinig mensen met de [GoT] tag, heb ik iets gemist of zijn alle gotters pleite? :P Heb overigens het meeste op de server van klompie gezeten, kon verder weinig servers vinden met leuke banen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mwoah, ik zoek vooral Speed Tech en Fullspeed. Vooral banen die vrij moeilijk zijn om uit te rijden, met loopings en wallrides. Het is vooral dat ik niet veel zin heb om 1 voor 1 banen te downloaden. Een pack is wel makkelijk.

Ik zal eens kijken naar die Best Of The Week banen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:50

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zonder de discussie over Klompie op te willen rakelen; de meeste GoTters zijn daar dan ook niet te vinden. En er rijden inderdaad weinig mensen met de GoT tag rond. Wel kun je er bijna vanuit gaan dat iemand met een [XS] tag ook op GoT rondhangt. Deze mensen hebben deze tag aangenomen omdat ze meestal in de XS4TMN spelen/speelden. (ik moet toegeven dat ik niet meer echt actief ben, door andere bezigheden dan computeren)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DrivinUCrazy schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:49:
Zonder de discussie over Klompie op te willen rakelen; de meeste GoTters zijn daar dan ook niet te vinden. En er rijden inderdaad weinig mensen met de GoT tag rond. Wel kun je er bijna vanuit gaan dat iemand met een [XS] tag ook op GoT rondhangt. Deze mensen hebben deze tag aangenomen omdat ze meestal in de XS4TMN spelen/speelden. (ik moet toegeven dat ik niet meer echt actief ben, door andere bezigheden dan computeren)
Geen idee wat er mis moet zijn met die server idd dus ben blij dat ik de discussie niet heb meegekregen. :) Ik vind het over het algemeen leuke banen en er komt relaxed volk. Ik kan dat swear scriptje wel waarderen, houd iig de schreeuwertjes buiten. OKay XS4TMN komen meer gotters dus, maakt me niet zo heel veel uit, maar vroeg het me af. Ga me verder toch niet ergens bij aanmelden aangezien ik meestal na max een paar weken toch weer uitgekeken ben op een spel.

EN dit is het eerste spel in pak-'m-beet 10 jaar dat ik weer online speel, dus het is nu wel weer ff leuk.

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 20-07-2008 14:39 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
ligt bij jullie de server er ook uit?

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:03
XS4TMNF is mijn server dus. Hoewel hij altijd aanstaat ben ik er ook al tijden niet te vinden.
Heb andere dingen te doen, andere games, klussen, werken (ook buitenland), voorbereiding op mijn huwelijk etc.

Maar ik check de server nog wel zo nu en dan en dan blijkt hij vaak leeg. Voorheen logte ik dan in en kwamen er vanzelf meer maar daar heb ik niet zo veel tijd en zin meer voor, ik heb zowaar een leven gekregen :P

In TMN heb ik +/- 150 banen gemaakt en sinds United en Forever heb ik alleen een paar conceptjes maar nog geen enkele baan gepubliceert. Misschien heb ik na het trouwen weer meer tijd ;)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:45

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

dikki dik schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:12:
ligt bij jullie de server er ook uit?
Yep, al krijg ik nu een http fout: 12031.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
daPet schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:24:
XS4TMNF is mijn server dus. Hoewel hij altijd aanstaat ben ik er ook al tijden niet te vinden.
Heb andere dingen te doen, andere games, klussen, werken (ook buitenland), voorbereiding op mijn huwelijk etc.

Maar ik check de server nog wel zo nu en dan en dan blijkt hij vaak leeg. Voorheen logte ik dan in en kwamen er vanzelf meer maar daar heb ik niet zo veel tijd en zin meer voor, ik heb zowaar een leven gekregen :P

In TMN heb ik +/- 150 banen gemaakt en sinds United en Forever heb ik alleen een paar conceptjes maar nog geen enkele baan gepubliceert. Misschien heb ik na het trouwen weer meer tijd ;)
Tja, ik ben er ook minder omdat het vaak leeg staat. Maar gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Jazzy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:32:
[...]
Yep, al krijg ik nu een http fout: 12031.
ik heb nu net een nieuw account aangemaakt en die doet het wel gewoon :?

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik speel het ook nog, alleen jammer dat XS4TMN steeds leeg is, vroeger ging ik er alleen in zitten en wachten totdat er mensen komen, maar daar heb ik zo'n zin meer in de laatste tijd :)

Maar ik speel het meestal nog wel ff per dag, het blijft leuk he. :)

Over de downtime van vandaag trouwens

[ Voor 16% gewijzigd door Basti504 op 23-07-2008 22:42 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Ik speelde 2 jaar geleden enthousiast mee in TM Nations, omdat ik al aan het begin meedeed stond ik erg hoog qua rating. Een tijdje later heb ik nog een keer gekeken maar kon ik gewoon geen punten meer verdienen, ik stond te hoog eigenlijk. :)

Nu speel ik sinds 2 dagen TM Forever en ben ik al onder de 100.000 gekomen. :) Erg verslavend spelletje en bijzonder irritant dat die server er nu uitligt. Begin van de avond deed hij het even en heb ik samen met mijn zoontje van 8 op een server gereden. Soms reed hij een 8e of 9e tijd en stonden er dus 8 of 10 mensen achter een jongetje van 8. :) Leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

daPet schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:24:

Ik zal vanavod ook eens ff kijken dan, ik geloof dat ik het al een keer eerder heb geprobeerd, maar dat ik er niet op kon, om wat voor reden dan ook.
Jazzy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:11:
Ik speelde 2 jaar geleden enthousiast mee in TM Nations, omdat ik al aan het begin meedeed stond ik erg hoog qua rating. Een tijdje later heb ik nog een keer gekeken maar kon ik gewoon geen punten meer verdienen, ik stond te hoog eigenlijk. :)

Nu speel ik sinds 2 dagen TM Forever en ben ik al onder de 100.000 gekomen. :) Erg verslavend spelletje en bijzonder irritant dat die server er nu uitligt. Begin van de avond deed hij het even en heb ik samen met mijn zoontje van 8 op een server gereden. Soms reed hij een 8e of 9e tijd en stonden er dus 8 of 10 mensen achter een jongetje van 8. :) Leuk om te zien.
Sinds 2 dagen onder de 100.000? damn ik heb het spel afgelopen vrijdag gehaald en ik zit nog steeds ergens rond de 130.000. Al moet ik zeggen dat ik regelmatig op een lege server ergens zit te spelen. Gaat mij niet zozeer om de ranking maar meer om het proberen te verbeteren van mijn tijden.

[ Voor 36% gewijzigd door Flagg op 24-07-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

In principe als je beetje goed rijdt gaat je ranking heel snel als je op een vollere server gaat. Zelf nu noodgedwongen break ivm een kapotte elleboog :( Afgelopen week nog wel van Osgaming met 4-0 gewonnen in TMFL =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:47:
In principe als je beetje goed rijdt gaat je ranking heel snel als je op een vollere server gaat. Zelf nu noodgedwongen break ivm een kapotte elleboog :( Afgelopen week nog wel van Osgaming met 4-0 gewonnen in TMFL =)
Ah, dat is balen! Ik zal voorlopig ook niet meer online zijn, komend weekend voor 3 weken op vakantie.

Ranking kan trouwens snel stijgen hoor! Volle server en een beetje skills helpen je héél snel omhoog. Ik heb mensen op die manier al meer dan 1000 punten zien krijgen in één race! Ik hang nu constant tussen de 10.000 en 20.000 op de ladder, omdat ik wat onregelmatig online ben de laatste tijd en vaak ook in minder drukke servers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Flagg schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:12:
Sinds 2 dagen onder de 100.000? damn ik heb het spel afgelopen vrijdag gehaald en ik zit nog steeds ergens rond de 130.000. Al moet ik zeggen dat ik regelmatig op een lege server ergens zit te spelen. Gaat mij niet zozeer om de ranking maar meer om het proberen te verbeteren van mijn tijden.
Ik moet er bij zeggen dat ik met griep thuis zat dus vrij veel gespeeld hebt. :)

Het gaat mij natuurlijk ook niet alleen om de ranking, maar het is wel leuk om een idee te krijgen van hoe goed je het doet. In mijn eentje rijden of tussen veel sterkere of veel zwakkere spelers vind ik dan toch minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Jazzy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:42:
[...]
Ik moet er bij zeggen dat ik met griep thuis zat dus vrij veel gespeeld hebt. :)

Het gaat mij natuurlijk ook niet alleen om de ranking, maar het is wel leuk om een idee te krijgen van hoe goed je het doet. In mijn eentje rijden of tussen veel sterkere of veel zwakkere spelers vind ik dan toch minder leuk.
Oh zeker Ranking is wel leuk, maar ik ben dus net een poosje zo'n beetje alleen of met 2 man op de XS server gespeel, zal nu eens ff een drukkere opzoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Apart, ik wilde het spel net weer downloaden dus ik gebruikte de meuktracker. Wil ik het installeren, blijkt de file corrupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij heb ik een nogal vreemde bug gevonden: In dirt kun je achteruit harder dan 130, ik heb zeker 250 gehaald, een speciale 'test track' heb ik nog niet geprobeerd.

Als je achteruit rijdt en je wagen gaat niet harder maak je een bochtje (je stuurt dus een beetje), en daarna kan de wagen sneller. Dit lijkt alleen in dirt te werken, en na een jump of vertraging val je terug in het limiet.
Hoe het geluid klinkt (extra versnelling, hogere toeren, gewoon?) weet ik niet, want de Audigy wil niet goed met TMF werken...

edit:

Er zit dus een lock op de achteruit-snelheid. Wanneer je iets stuurt echter, ga je voor 't script niet meer achteruit, en is het limiet opgeheven. Als je je stuur weer loslaat slaat het script alleen niet goed aan, en blijf je op die snelheid rijden: je gaat niet terug zoals na een heuvel door een checkpoint.
Het geluid: blijft zoals bij 120 km/u.

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 29-07-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-06 17:05

Metro2002

Memento mori

dano_nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:11:
[...]

mmm op het eeeforum hoor ik andere geluiden. Onder xp zou het makkelijk te installeren zijn, ben alleen op zoek naar een manier om hem op Linux speelbaar te krijgen:) (eee900)
op het eeeforum zeggen ze inderdaad dat ie 'goed' loopt maar vergeet het maar. Op mijn eee 701 loopt ie zelfs overgeklokt naar 900Mhz nog met maximaal 13 fps (onder win2k) met alle settings op zijn laagst en als je online speelt dondert je framerate naar 2 of 3 als je veel tegenstanders om je heen hebt. Onspeelbaar helaas :( alleen solo is nog nét te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 08:50

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Dit spel zou niet verkeerd zijn op het PSN network en Xbox Live _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 01:19
Ligt het aan mij of zijn er erg weinig United Forever servers met redelijk veel spelers erop? Er zijn wel honderden redelijk Nations Forever servers en maar 2 redelijk volle United servers.. dit vind ik redelijk zonde. Ik wil zo graag Island banen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231273

Ik wil weer eens trackmania gaan spelen maar nu start ik TMNF op en vervolgens krijg ik de melding "no master server" ik begrijp er niks van voorheen werkte het gewoon. Het enige wat ik laatst heb veranderd is dat ik een nieuwe modem/router heb gekregen, en heb de firewall hierin uit staan.

Wie weet wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je zou even af kunnen wachten, de master server had vroeger namelijk nogal eens problemen. Hier doet 'ie het prima, maar als het bij jou nog niet werkt zul je toch eens naar je poorten, firewall en settings moeten kijken.

Kom je er écht niet uit (ook niet na wat zoeken ;) ), kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een topic openen.
Ik heb de posting over een dedicated server die niet online wil even afgesplitst naar TM:F server komt niet online.

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 26-08-2008 21:18 ]

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Hmm, heb nu United gekocht en dacht deze naast Nations te kunnen draaien, maar dat wordt toch echt door elkaar gehaald :(

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-06 08:29

krvabo

MATERIALISE!

Neu, United kun je prima naast Nations draaien.
Nations Forever en United Forever dan weer niet :p

Maar UF is sowieso een uitgebreidere NF, dus je mist verder niets?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

krvabo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:14:

Probleem is; als ik United op wil starten, begint ie even met United, maar ik kom dan op Nations uit.

Ben zelf niet de gamert, dat is mijn zoontje van 5. Vind het een beetje zonde om heel Nations te wissen met alle medailles die hij al gescoord heeft.

Trouwens, had op een andere pc Untied geinstalleerd zonder op internet aan te melden, maar toen kreeg ik alleen de stadium-ritten, de rest (desert, snow, etc.) was niet te kiezen. Wanneer ik wel registreer, worden die anderen dan ook actief?

Mag ik trouwens op meerdere pc's installeren met dezelfde key? Lijkt me van wel, aangezien je de key op een username en password registreert. Namelijk ook leuk om op de TFT-televisie in de huiskamer lekker te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Lang geen reactie meer geweest in dit topic, maar er is inmiddels wel weer een reden voor een kick. Sinds een week nu is Trackmania ook uit op de DS, maar zover ik weet (nog) niet in Nederland. De game is wel te koop bij een aantal grote websites als Play.com en nog wat andere.

Hier vind je de officiële website voor TrackMania DS, inclusief een trailer filmpje + een filmpje over de editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139860

Het probleem met de DS versie is naar mijn idee het compleet ontbreken van het online rijden.

Dit is nou net datgene wat trackmania altijd leuk heeft gemaakt.

Enige wat voor mij nog leuk zou kunnen zijn is het bekijken/bewerken van replays (als deze compatible zijn met de normale versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

neanderthaler schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:18:
[...]

Probleem is; als ik United op wil starten, begint ie even met United, maar ik kom dan op Nations uit.

Ben zelf niet de gamert, dat is mijn zoontje van 5. Vind het een beetje zonde om heel Nations te wissen met alle medailles die hij al gescoord heeft.
Hier even paar foto's van mijn zoontje met trackmania:

http://xs232.xs.to/xs232/08443/trackmania1392.png
http://xs232.xs.to/xs232/08443/trackmania4542.png

[mbr]Ondanks dat het leuke foto's zijn heb ik er even linkjes van gemaakt. 1.7MB aan png foto's is een beetje overdreven. Gebruik anders JPEG compressie ;)[/mbr]

-edit- Okay, hier dan in JPEG:

Afbeeldingslocatie: http://xs134.xs.to/xs134/08515/trackmania1392197.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs134.xs.to/xs134/08515/trackmania4542348.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door neanderthaler op 19-12-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Als ik het zo zie op je foto rijd je zoontje in solo mode. In solo mode kan je voor zowel de Nations campaign gaan als voor de United campaign, misschien ligt daar het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Na een tijdje niet meer gespeeld te hebben toch weer besloten om een baan te maken. Dit keer iets heel anders, een tech baan. :)

Afbeeldingslocatie: http://tmnforever.tm-exchange.com/getclean.aspx?action=trackscreenscreens&id=655404&screentype=0
Tech Fever

A tricky tech map full of jumps and suprises. Contains many jumps, turns and a dirt part. The track time averages 1 minute. It contains plenty of detailed scenery and lighting to create a fun and atmospheric track. Practice is the key to success on this track. The track is quite tricky, but most certainly do-able for beginners.

Take note that this is a scenery heavy map, and might take a bit longer to load.
Download & Info

Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krvabo schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:14:

Ehm, ook nations forever en united forever kan je prima naast elkaar draaien. Met een united account wordt nations gewoon uitgebreid met copper en message ondersteuning.
En een nations account in united limiteerd het gewoon naar wat je normaal met nations ook kan.

Heb speciaal nations naast united geinstalleerd om extra (nations) accounts aan te maken om lekker anoniem rond te tuffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Een nieuw account aanmaken in United doet precies hetzelfde ;) Zolang je geen key aan het account koppelt, heb je alleen toegang tot het nationsdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, dan weet ik niet wat voor key jij dan invoerd.

Als ik dat probeer dan wil hij niet door het dialoogje "enter your key" heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Hoi wie kan me helpen?
Als ik Trackmania Nations Forever online speel wordt ik er altijd binnen een paar minuten uitgeknald: "Failed or disconnected from server (10022)"

IK heb overal geozhct op internet maar kan niet vinden waar het door komt. Ook die 10022 foutmelding kom je nauwelijks tegen. Ik heb poort 2350 geforward in mn router, maar dat maakte ook niks uit.

Iemand enig idee?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Andre21 schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:46:
Hoi wie kan me helpen?
Als ik Trackmania Nations Forever online speel wordt ik er altijd binnen een paar minuten uitgeknald: "Failed or disconnected from server (10022)"

IK heb overal geozhct op internet maar kan niet vinden waar het door komt. Ook die 10022 foutmelding kom je nauwelijks tegen. Ik heb poort 2350 geforward in mn router, maar dat maakte ook niks uit.

Iemand enig idee?
niemand? of speelt niemand dit spel meer?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer dat het inderdaad een zeer weinig voorkomende fout is.

Heb je misschien meer details?

- Gebeurd dit op alle servers?
- Heb je zware download ernaast aanstaan?
- Wat voor servers probeer je? (100+ in een server wil nog wel eens problemen geven)
- Heb je een firewall draaien?

Daarnaast is het doorlussen van 2340 (en 3450) inkomend alleen nodig als je zelf een server draait.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 139860 op 16-12-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Anoniem: 139860 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:38:
Meer dat het inderdaad een zeer weinig voorkomende fout is.

Heb je misschien meer details?

- Gebeurd dit op alle servers?
- Heb je zware download ernaast aanstaan?
- Wat voor servers probeer je? (100+ in een server wil nog wel eens problemen geven)
- Heb je een firewall draaien?

Daarnaast is het doorlussen van 2340 (en 3450) inkomend alleen nodig als je zelf een server draait.
- Gebeurt op alle servers
- Heb geen downloads aan staan (eerst wel, maar toen ik die uitzette gebeurde het nog steeds)
- Maakt niet uit.. Servers in NL, maar ook servers verder van huis
- De Vista firewall staat uit, wel natuurlijk de firewall in mn accesspoint aanstaan.

Ik heb Telfort internet. Nu lees ik op buitenlandse fora dat mensen eruit geknikkerd worden omdat hun provider p2p traffic afknijpt dmv traffic shaping.. Zou dit bij telfort ook het geval kunnen zijn, of zo iets dergelijks?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Als je in de instellingen het download en upload verkeer eens uitzet (Launcher > Configure > Advanced > PeerToPeer), misschien wil dat helpen als dat het probleem zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Just_I schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:44:
Als je in de instellingen het download en upload verkeer eens uitzet (Launcher > Configure > Advanced > PeerToPeer), misschien wil dat helpen als dat het probleem zou zijn.
Had ik al gedaan :) zonder resultaat

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Overigens... zou het te maken kunnen hebben met het feit dat mn pc via WiFi is aangesloten op mn AccessPoint?

zou de verbinding dan minder stabiel kunnen zijn als gewoon via een kabel?
zo ja, zijn er dan mogelijk nog instellingen in mn WiFi kaar waar ik naar zou kunnen kijken?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-04 12:45
Ik heb een raar probleem ben een fanatieke TMNF speler maar nu heb ik net vandaag iets heel ergs meegemaakt! mijn ladder positie is gewist! Op zich niet zo erg alleen ik heb een bepaalde ranking nodig wil ik op de server die ik leuk vind :'(
Ik was 19000 ofzo en nu ben ik de laatste van iedereen dus 1980000 ofzo.
Iemand een idee of dit tijdelijk is?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste