Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

daPet schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:18:
[...]blauw/rood brilletje
Tegenwoordig zijn er toch ook 3d brillen zonder kleuren? Waarom dan zo'n oude techniek gebruiken?
Rood/groen.
Voor brillen zonder kleuren heb je het meestal over shutter brillen of gepolariseerde brillen.
In beide gevallen heb je extra hardware nodig. Of een shutter bril, óf een speciale monitor. Dit is een leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
heeft iemand een link voor mij hoe je spel start als dedicated server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 03:56

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Dutch2007 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:01:
heeft iemand een link voor mij hoe je spel start als dedicated server?
Je kunt in TMNF zelf een server aanmaken, nadeel is dat als jij stopt met racen op je eigen server ook de server stopt dacht ik.

http://cyrlaur.free.fr/ServerMania/download.php staat in princiepe alles om een server op te zetten, enige dat je nog mist dan is records e.d. bijhouden. Zoeken op aseco of gery kan daarbij wonderen verrichten.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

riffey#4 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Rood/groen.
Voor brillen zonder kleuren heb je het meestal over shutter brillen of gepolariseerde brillen.
In beide gevallen heb je extra hardware nodig. Of een shutter bril, óf een speciale monitor. Dit is een leuke gimmick.
Eh, Rood-Cyaan.

Ik heb er 1-tje (via ebay) aangeschaft. Ja, het werkt, nee, het is verder niet zo leuk om mee te rijden. Het is net of je de hele tijd met een zonnebril op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Na een heuse week van smallband verveling op kot, heb ik hier wat tracks die mogen beoordeeld worden :D. De links zijn nog steens op filefront, aangezien ik niet direct een snellere host vind (buiten rapidshare), aangezien tmx nog steeds down is.

De eerste twee vind ik persoonlijk echt goeie tracks (Colourline & Getting Nowhere), dus moest je geen zin hebben ze allemaal te proberen, probeer zeker Getting Nowhere en Colourline ! :P

Colourline !

http://files.filefront.co.../;10166662;/fileinfo.html

Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/301/colourlinemj8.jpg

Geting Nowhere

http://files.filefront.co.../;10166663;/fileinfo.html

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/5046/gettingnowhereer3.jpg

Go High !

http://files.filefront.co.../;10166664;/fileinfo.html

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/4769/gohighue4.jpg

Show Me Your Skills

http://files.filefront.co.../;10166665;/fileinfo.html

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2378/showmeyourskillsjo1.jpg

Take The Speed !

http://files.filefront.co.../;10166666;/fileinfo.html

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/7651/takethespeedxp8.jpg

Twist and Turn !

http://files.filefront.co.../;10166667;/fileinfo.html

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/2935/twistturnur5.jpg

Voor diegenen die ze allemaal wel eens willen rijden, hieronder een .rar met de mappen en screens ineen: (607 kb)

http://files.filefront.com/Mapzrar/;10166743;/fileinfo.html

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben op dit moment geheel verslaafd (aargh) aan Trackmania, maar al die technische tracks vind ik niet leuk, ben meer een racer, dus veel te vinden op de servers waar je 5 (of meer) rondes moet rijden. Vind ik persoonlijk een stuk leuker dan het milliseconde geneuzel op de andere servers.

Erg leuk is de F1 (...) server, met alleen tracks gebaseerd op F1 en andere bestaande circuits (natuurlijk zover trackmania toelaat). Dus geen lopings of van die walls. Beetje baankennis is dan wel nodig om hoog te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok Quantor, moet je mijn tracks niet proberen dan :D

Ik ben verliefd op het tech type, perfecte bochten nemen, driften, enzoverder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Jongens een vraagje,

Ik zag vandaag voor 6 euro trackmania sunrise extreme liggen in de winkel.
Ik kan verder niet veel vinden hierover.
Is dit hetzelfde als de united versie?? En als ik mijn key invoer voor trackmania forever werkt dat dan ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Apocalyptus,

kzal je helaas moeten teleurstellen, de Trackmania Sunrise versie kopen heeft geen invloed op je Forever spel. Ik heb zelf indertijd ook die versie gekocht om custom ava's en skins in TM Nations te gebruiken, maar voor Forever moet je United kopen / gekocht hebben, om daar ava's en dergelijke te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 18:57

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Met TM sunrise kun je niets als je TMF wil gaan spelen, het enige wat je kunt is je key invoeren en daardoor meer coppers per dag krijgen. Maar als je TM Sunrise koopt kun je niet TMF spelen. Dat zijn twee compleet verschillende spellen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Bummer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Meestal ligt Trackmania United wel in de grabbelton bij de dixons/intertoys voor 20 euro, als je die koopt kun je wel gratis upgraden naar Trackmania Forever. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ev1ltje, ik heb gisteren je tracks op de server gezet en zitten spelen. Ze zijn best pittig en leuk. GG! :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey tnx daPet, kdacht ff geen reacties te krijgen :D Kben blij dat je ze tof vind.
Maar over die server, welke server bedoel je als je zegt op 'de server gezet' ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 12:23
XS4TMN, waar veel van ons vaak te vinden zijn

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:36
mach2 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:02:
XS4TMN, waar veel van ons vaak te vinden zijn
Kan je even aangeven waar tie staat ingame? Regio/provincie etc? Kom ik ook een x kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Tomino,

Nederland -> Zuid-Holland XS4TMN

Ik ga er nu ook ff naartoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Heb ik jullie net gemist. Maar goed, de track lijst vraag je op met /list en dan klik je op de track die je als volgende wil hebben.
Jouw banen heb ik wel ingevoegd maar als een admin een nieuwe playlist laadt dan zijn ze er weer uit. Ze zijn in ieder geval altijd te laden door een admin.

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 10-05-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:08

Draven

It wasn't me

Heb net even 2 rondjes gedaan, zijn idd wel ok banen :)
Ga er binnekort wel even voor zitten ;)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:26
XS4TMN! zal me ook is vaker melden daar, heb net de 5000puntjes gepasseerd en dus ook maar even alle Nadeo medailles gehaald! Zie dat 190 mensen dat hebben gedaan maar ik sta 3e van de wereld, 1e van NL en Utrecht... hoe kan dat? gaat het op tijd? Waarom sta ik niet een paar plekken lager of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
kheb nu een server draaien, iemand heeft die voor me opgezet (een australier),het is ook zijn dedicated server.
Ik moet alleen alle settings enz veranderen etc.

Nu heb ik de ftp gegevens enz, en Servermania staat op de server.
Maar hoe moet ik servermania openen vanuit de server?

Kheb tutorials gelezen maar daarbij staat servermania op de computer zelf en wordt de server vanuit dezelfde computer gerunned :(

Kan iemand me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Uhm, met FTP kun je geen windows applicatie op jou scherm toveren, je zult Remote Desktop of VNC toegang moeten hebben om de server over te nemen. Misschien heeft Servermania ook een remote feature, zodat je van buitenaf kunt inloggen, dat zou je moeten uitzoeken. Ik gebruik servermania niet. Je zou ook naar RemoteCP kunnen kijken, die doet hetzelfde dan servermania, maar is compleet wabbased, dat maakt het een stuk makkelijker denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Basti504 op 14-05-2008 12:22 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:22:
@Tomino,

Iemand zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Kom maar op? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Muse op 14-05-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Psst.. geen game-afspraakjes hier he? Gewoon in die server en gaan met die banaan. Zit rond 19 uur toch wel redelijk wat in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

moet er toch eens wat vaker komen kijken bij XS4TMN, zat vanavond op een nadeo rounds server.. Per potje kreeg ik zo'n 500/600 ladderpunten bij, en dan ben ik al rank 6k, zaten ranks <100 op de server. Dat ging hard :D

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-06 16:51
Welke server zat je dan?? Ik kan namelijk nergens Nadeo servers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:53:
moet er toch eens wat vaker komen kijken bij XS4TMN, zat vanavond op een nadeo rounds server.. Per potje kreeg ik zo'n 500/600 ladderpunten bij, en dan ben ik al rank 6k, zaten ranks <100 op de server. Dat ging hard :D
Lol, ik moet ook eens van die noobrank afkomen. :P Ik schommel ergens rond de 20.000, maar ik zit dan meestal ook niet in hele drukke servers. Meer dan 30 punten scoor je dan niet na een rondje TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Killzone schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:11:
Welke server zat je dan?? Ik kan namelijk nergens Nadeo servers vinden.
Er zit in polen een TA server met nadeo tracks, gister was ik op FIX round server, nadeo tracks en +- 200 spelers =)

Krijg btw morgen een adapter voor me PS controller binnen zodat ik die op de pc kan aansluiten, eens kijken of het echt veel scheelt qua rijden.
Nog een uurtje werken, en dan weer lekker rijden ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Voor een admin is de Nadeo playlist in een handomdraai geladen op XS4TMN. Echter trekt mijn internet aansluiting geen 200 spelers, hooguit 25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 18-06 10:34
daPet schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:52:
Voor een admin is de Nadeo playlist in een handomdraai geladen op XS4TMN. Echter trekt mijn internet aansluiting geen 200 spelers, hooguit 25 ;)
waar kan ik die XS4TMN vinden? ik heb echt goed lopen zoeken maar ik kan hem echt niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik vind nadeo tracks ronduit boring, jammer dat zoveel hoge ranks die wél spelen. Ik hou dat een kwartiertje vol, daarna heb ik het wel weer gezien.

@hierboven:
Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:22:
@Tomino,

[ Voor 40% gewijzigd door Muse op 15-05-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230709

Ik kom ook even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 18-06 10:34
Er zit nu dus helemaal niemand? :P
we zijn nu met zn 3en, komt allen mensen :P

[ Voor 39% gewijzigd door Game Error op 15-05-2008 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Game Error schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:03:
Er zit nu dus helemaal niemand? :P
Dat zou kunnen, ik kom zo ook nog wel even kijken. Meestal als er mensen in een server zijn, worden het er vanzelf wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197680

Ik heb trackmania nations forever ook gedownload.
Had hem gelijk gespeeld zonder problemen.
Maar de volgende dag toen ik het spel wou opstarten... toen stond er dat ze m'n internetverbinding gingen testen, maar dan blijft mijn beeld heel lang op even geduld met een zwarte achtergrond.
Zelfs na 1 uur staat het er nog.

- Heb het spel al een paar keer opnieuw gedownload, en settings op low, maar dat helpt allemaal niet.
- Firewall uitgezet, maar dan doet hij het nog niet.
- P2P uitgezet, en nog steeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Zet voor de gein eens het geluid uit, via het config menu in de launcher. Er schijnen nogal wat problemen met het geluid te zijn :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@brunnotti,

Kweet zelf ook niet direct wat je probleem zou kunnen zijn. Probeer eens met google te zoeken (irritant dat het werkwoord googlen niet meer mag gebruikt worden :p) naar gelijkaardige problemen.
Misschien kun je ook eens je trackmania opstarten zonder dat je internet verbinding hebt, dus je netwerkkabel unpluggen als het ware. Misschien trackmania zelf eens laten benchen naar je "optimale" settings etc..

Meer weet ik ook niet direct.

Btw:
Basti504 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:30:
Zet voor de gein eens het geluid uit, via het config menu in de launcher. Er schijnen nogal wat problemen met het geluid te zijn :)
Ik speel met die setting :p, geen ingame geluid, vind ik super irri, voortdurend dezelfde motor geluiden etc.. Ik kan echt niet spelen zonder men mp3's :D

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 16-05-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Hmm ik heb toch altijd wel ingame geluid aan, vindt het motorgeluid wel handig om te weten of je per ongeluk afremt terwijl je dat anders niet echt merkt ofzo.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een pro gamer voelt dit soort dingen aan :D Het misschien wennen, maar ik kan perfect zeggen wanneer ik de rand geraakt heb en al dan niet afgeremd heb.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Lol, wanneer ik de kant raak merk ik dat ook uiteraard. Gaat meer om het eventuele slippen (wat vaak afremt) of een gare loop die weer eens afremt.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 14:23
Hoi hoi,

Ik speel zelf ook TMN:F, nu sloot ik zojuist de game en en liep mijn PC vast, BSOD. Had vanalles op de achtergrond draaien. Nouja, ik dacht dat het een software conflictje zou zijn dus ik gewoon rebooten.

Vervolgens start ik TMN:F opnieuw op, zegt hij dat hij een of andere file niet kan lezen/vinden en dat hij die opnieuw moet aanmaken. Nouja ik vervolgens snel op next gedrukt aangezien ik ESWC moest trainen.

Nu keek ik even naar mijn solo mode en zag ik dat al mijn medals weg waren, had ze namelijk alle 260. De tijden bij de banen staan er nog gewoon, alleen de medals zijn weg. Vrienden zien online wel dat ik nog 260 medals heb.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik mijn medals terug ?

Mvg,
]Shadows[-Nox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misschien als je opnieuw installeert en opnieuw in je account inlogt? Ik zie het probleem in ieder geval niet zo, vrienden zien dat je de medailles hebt, alleen jijzelf niet.. #care :P

Technische problemen/vragen mogen na wat onderzoek trouwens in Spielerij - Problemen & Vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, raar probleem Nox..

Indien je twee pc's hebt met TMN:F op, probeer eens al je files (van onder je documenten -> trackmania) over te zetten. Dan worden je medailles en tijden enzo overgezet. Kijk of dan op die andere pc de medailles er wel opstaan, of als het probleem gewoon blijft. Als ze er wel bij staan zou ik gewoon eens je Forever opnieuw installen, kijken wat dat geeft..

Meer zou ik niet direct weten. Nuja, een "groot probleem" is het ook niet hé, je bent niet echt iets kwijt :P

edit: net een minuutje later, post hierbove niet gezien O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 18-05-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Daywalk3r schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:44:
Heeft iemand dat 3d al geprobeerd waar je "geloof ik" zo'n brilletje voor moet hebben?
Gisteren heb ik TMUFLE (TrackMania United Forever Limited Edition) gekocht en daar zat een brilletje bij. Ik heb het even geprobeerd, maar ik vond dat het niet veel effect had. Nu rijd ik weer zonder 3D-brilletje.

Ik dacht trouwens dat TMUF en TMNF hetzelfde zouden zijn, maar bij TMNF heb je 1500 LP nodig om E02 te mogen rijden (dacht ik, kan ik nu niet meer nakijken), en bij TMUF heb je een gold medal op E01 nodig om E02 te mogen rijden. Zo zijn er toch nog een paar kleine verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@ TheZeroorez, het is ook niet echt een probleem, alleen is het jammer dat ik de offline tracks nu niet kan spelen tenzij ik ze weer allemaal ga unlucken. Als ik mijn probleem niet krijg opgelost zal ik even in het juist sub-forum posten, mijn excuus :).

@ ev1ltje, heb TMN:F ook op de laptop draaien, zal de files eens op de USB stick gooien en kijken of het wat uitmaakt. Anders zal ik een nieuwe instal een kans geven.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
Draven schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:32:
Heb zelf wel TMU gekocht, maar rijdt eigenlijk alleen op stadium.. Vind de handling bij de andere speltypes niet echt fijn =)
Dat valt mij ook wel een beetje tegen. Ik heb vroeger aardig wat TrackMania Sunrise (Extreme) gespeeld en daarbij vond ik de Island tracks het mooist, want die auto reed echt heel erg lekker. En nu doe ik de Island tracks in TMUF en ik krijg die wagen nauwelijks de bocht door. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Het kan natuurlijk altijd wennen zijn.. Maar bv met coast is het enigste wat die auto doet driften.. Valt bijna niet normaal mee te rijden idd. De handling daarvan is niet te vergelijken met stadium.
Btw, ook nog even een beetje spammen, kom eens wat recs zetten op minipeaceMinis in NED.. De server is weer up, we moeten alleen de tracks nog een beetje sorteren. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Draven op 20-05-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Zojuist de trackmania maps op de laptop gezet maar de recs blijven helaas weg.

Het probleem komt overeen met dit probleem. Alleen zien mijn buddy's mijn medals nu ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortyr89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08-2019

Mortyr89

Forum geheugen :P

Ik speel nu een tijdje TMUF, ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen maar nu zit ik te denken om de betaalde versie aan te schaffen. Waarmee ben ik hier in het voordeel?

AMD Phenom II X4 955 @CM Hyper TX3 @3,5GHz | Asus M4A79XTD EVO | Kingston KVR1333D3N9K2/4G | MSI 6950 | Creative X-Fi Titanium | Samsung F1 HD103UJ | be quiet! BQT P7-PRO 650W | Lian Li Armorsuit PC-P50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Je kan een custom avatar/wagen(skin)/horn gebruiken en je hebt toegang tot nog 4 andere omgevingen. Alleen van die omgevingen moet je je niet veel indenken, waarschijnlijk ga je toch gewoon verder met stadium omdat bijna alles online stadium is. :P Ook kun je coppers gaan sparen, daarmee kun je dingen ingame "kopen", ook niet veel nuttigs, omdat je toch alles gewoon los kan downloaden. Dus het heeft wel voordelen, maar het is niet dat alles in een keer super wordt. :)

Trouwens, mocht je Trackmania United ooit gekocht hebben, dan kun je gratis een update naar TMUF downloaden.
Card Nox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:
[...]

Het probleem komt overeen met dit probleem. Alleen zien mijn buddy's mijn medals nu ook niet meer :(
Dat probleem in dat topic gaat over een script dat op de dedicated server kan draaien, lijkt me dat je een ander probleem hebt omdat het met het spel zelf te maken heeft? Zo niet, download dan het nieuwe ASECO script, die fout is al ff gefixed. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Basti504 op 21-05-2008 11:21 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: Basti504 was me net even voor :), had de andere pagina niet gezien :X

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 21-05-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Basti504 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:12:
Je kan een custom avatar/wagen(skin)/horn gebruiken en je hebt toegang tot nog 4 andere omgevingen. Alleen van die omgevingen moet je je niet veel indenken, waarschijnlijk ga je toch gewoon verder met stadium omdat bijna alles online stadium is. :P Ook kun je coppers gaan sparen, daarmee kun je dingen ingame "kopen", ook niet veel nuttigs, omdat je toch alles gewoon los kan downloaden. Dus het heeft wel voordelen, maar het is niet dat alles in een keer super wordt. :)
Ik heb de gratis versie en rijdt in een Plymouth Cuda, met alternatieve claxon. Andere spelers hebben daar al op gereageerd, dus die zien hem ook.
Of bedoel je dat je een geheel eigen model kunt maken? Dat lijkt me wel wat namelijk.

Gisterenavond won ik coppers en die kan ik idd niet terugvinden, da's dan wel weer waar.

Ik was trouwens geheel alenig op XS4TMN, misschien dat ik nog eens kom kijken één dezer dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ja een geheel eigen model. Te halen bij bijvoorbeeld TM Carpark.

TMUF heeft ook een interne browser en PM systeem, het PM systeem heeft alleen TMUF. Ik dacht dat de interne browser TMNF ook had, maar dat weet ik niet zeker. Je kan dan je eigen Trackmania pagina's maken met je zelf gemaakt banen/wagens enz.

[ Voor 52% gewijzigd door Basti504 op 21-05-2008 18:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Basti504 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:12:Dat probleem in dat topic gaat over een script dat op de dedicated server kan draaien, lijkt me dat je een ander probleem hebt omdat het met het spel zelf te maken heeft? Zo niet, download dan het nieuwe ASECO script, die fout is al ff gefixed. :)
Waar download ik dat ASECO script, heb namelijk geen flauw idee wat ik daar mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Card Nox schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:17:
[...]

Waar download ik dat ASECO script, heb namelijk geen flauw idee wat ik daar mee moet.
Aseco is een php script wat voornamelijk de records bijhoudt op jouw (dedicated) server. Als je geen server host dan boeit het script ook niet.

Nu ik zo je verhaaltje terug lees, heb je kans dat je profile (..\Mijn documenten\TrackMania) corrupt is geraakt met die BSOD. Wellicht kan je dit terugdraaien met systeemherstel?

[ Voor 20% gewijzigd door daPet op 21-05-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JWfx schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb de gratis versie en rijdt in een Plymouth Cuda, met alternatieve claxon. Andere spelers hebben daar al op gereageerd, dus die zien hem ook.
Dus je kunt je custom car erin knallen, en andere mensen zien die? Zonder dat je activation key hebt?
Hmm raar, zal ik ook eens proberen :D.
En custom ava, werkt die ook zonder key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Anoniem: 233180 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:14:
[...]

Dus je kunt je custom car erin knallen, en andere mensen zien die? Zonder dat je activation key hebt?
Hmm raar, zal ik ook eens proberen :D.
En custom ava, werkt die ook zonder key?
Dat weet ik allemaal niet, maar ik rijdt dus die Cuda en afgelopen weekend begon er één over American musclecars, meteen nadat ik vlak voor hem was geëindigd. Ik neem dus aan dat hij de Cuda kan zien, waarom zou hij onders over een musclecar blaten?
Ik kan het niet bewijzen natuurlijk, maar het toeval is te groot.

Ik vond het ook raar, want ik gebruik die custom car puur voor mijn eigen plezier. Ik vind het er zo gewoon leuker uitzien dan die mislukte formulewagen. En ook ik had gedacht dat anderen wel dat racekarretje zouden zien in de standaard oranje-beplakkering.

Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen dit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2akajl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
JWfx schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:28:
[...]

Dat weet ik allemaal niet, maar ik rijdt dus die Cuda en afgelopen weekend begon er één over American musclecars, meteen nadat ik vlak voor hem was geëindigd. Ik neem dus aan dat hij de Cuda kan zien, waarom zou hij onders over een musclecar blaten?
Ik kan het niet bewijzen natuurlijk, maar het toeval is te groot.

Ik vond het ook raar, want ik gebruik die custom car puur voor mijn eigen plezier. Ik vind het er zo gewoon leuker uitzien dan die mislukte formulewagen. En ook ik had gedacht dat anderen wel dat racekarretje zouden zien in de standaard oranje-beplakkering.

Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen dit ziet:
[afbeelding]
Ziet er leuk uit ja. Maar kom eens een half uurtje op m'n server spelen dan hoor je vanzelf of het zo is. En ik denk van niet :P

Mijn skin werkt wel dat weet ik zeker 8)
Afbeeldingslocatie: http://82.95.9.148/GoT/R8pet_pre.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 22-05-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Vind die skins altijd zo naar rijden.. Zit geen gevoel nix in.. Ik heb gewoon m'n stadiumskin een beetje ingekleurd in photoshop en een neon eronder.. Rijdt een stuk beter imo.. Heb net ff op wat hogere kwaliteit probere op te nemen.. Maar moet nog beetje spelen met de instellingen:
http://www.tm-tube.com/video/620/tech-is-the-shit
(zie je gelijk mn skin ;))
Het is maar de replay van 1 track gewoon om te proberen, zit nog niet eens geluid in. Dus verwacht er niet teveel van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ik heb eigenlijk nog nooit andere skins gebruikt, simpelweg omdat ik altijd met de bumpcam rij. Ik zie ze zelf dus niet en anderen zien ze ook niet aangezien ik geen betaalde versie heb van TM. Al vind ik de meeste custom skins wel mooi, als het maar wel een auto is en niet 1 of andere badeend ;)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bumpcam :X gek man, kvind het onmogelijk om zo lekker de bochten in te driften, maarja, waarschijnlijk went het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:33
Tsja, ik vind bumpcam dan juist wel weer relaxed. Ieder zo zijn voorkeur, maar ik heb het gevoel dat ik er veel strakker mee instuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:39:
bumpcam :X gek man, kvind het onmogelijk om zo lekker de bochten in te driften, maarja, waarschijnlijk went het wel :D
Dat zal wel ja :) , ik denk dat ik aardig mee kan komen over het algemeen. Maar idd het insturen zoals Genetx zegt vind ik erg goed gaan met bumpcam. En dat driften gaat over het algemeen prima ook al zie ik het niet (heb ik dan mijn geluid weer voor ;) ), . Maar iid ieder zijn ding natuurlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door mach2 op 23-05-2008 15:43 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
mach2 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:40:
[...]

Dat zal wel ja :) , ik denk dat ik aardig mee kan komen over het algemeen. Maar idd het insturen zoals Genetx zegt vind ik erg goed gaan met bumpcam. En dat driften gaat over het algemeen prima ook al zie ik het niet (heb ik dan mijn geluid weer voor ;) ), . Maar iid ieder zijn ding natuurlijk :)
FS=bumpercam
Drift=cam1

Ieder zijn voorkeur inderdaad, met driftbanen vind ik het fijn om wat meer overzicht te hebben en bij FS is het belangrijk om heel strakke lijnen te kunnen rijden. En ik denk dat ik net als mach2 van mezelf wel mag zeggen dat ik aardig meekom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik gebruik bumpcam voor het leven, ik kan nooit zo strak langs bochten rijden als met de voorste cam. Ook zie ik in races dat ik gewoon een stuk strakker bochten rij dan andere. Offroad (dirt) heb ik wel liever cam 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik in Stadium ook altijd de bumpercam. Kan niet meer zonder. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
Grappig dat de meeste mensen hier toch de bumpercam gebruiken. Ik kan echt helemaal niets met dat ding, ik mis het overzicht en ik zie niet wat m'n auto doet. Helaas zijn er nogal wat tracks waarin de view automatisch op bumpercam gezet wordt, en dan ga ik stuiterend over de baan. Misschien moet ik die bumpercam toch maar eens gaan oefenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@ Multhus, je hoeft de bumpercam echt niet te gaan oefenen hoor :)

De wereld top rijd allemaal cam 2 of cam 3. Ik rijd persoonlijk ook altijd cam 3, het enige nadeel zijn wallrides en loops (die je gelukkig alleen in noob tracks tegenkomt) maar dan switch ik altijd naar cam 1. Gaat met mijn gamepad lekker gemakkelijk.

Heb inmiddels systeemherstel geprobeerd, helaas niet mogen helpen. Heb nu alweer 247 medals, ff gister gehaald. Nu nog even die laatst paar dan vind ik het wel weer okee.

@ Draven, opzich nog niet eens zo'n slechte replay! Tech is zeker de shit, FS noob tracks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:04

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Card Nox schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:44:
@ Multhus, je hoeft de bumpercam echt niet te gaan oefenen hoor :)

De wereld top rijd allemaal cam 2 of cam 3. Ik rijd persoonlijk ook altijd cam 3, het enige nadeel zijn wallrides en loops (die je gelukkig alleen in noob tracks tegenkomt) maar dan switch ik altijd naar cam 1. Gaat met mijn gamepad lekker gemakkelijk.
Volgens mij rijd het grootste deel van de top met de bumpercam (3) rond. Over het geheel gezien rijden de meeste met de de dichtbij camera (2) waaronder ondergetekende
@ Draven, opzich nog niet eens zo'n slechte replay! Tech is zeker de shit, FS noob tracks :D
FS is zeker niet alleen voor noobs, er kan heel veel uitdaging zitten in FS tracks. Om je te overtuigen, probeer deze FS track maar eens: Standortfaktor van GSA DieAxt. Zelf heb ik 58.xx op de track gereden, maar 51 seconden ( :| ) is mogelijk

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181556

Just_I schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Volgens mij rijd het grootste deel van de top met de bumpercam (3) rond. Over het geheel gezien rijden de meeste met de de dichtbij camera (2) waaronder ondergetekende
Ik kan NIEMAND opnoemen die in de top zit en met Bumpercam rijdt. Bumpercam kan je simpelweg nie goed mee driften of bochten juist inschatten. Voor driften moet je zien hoever de achterkant van je auto weg glijdt om zo juist te bepalen wanneer je kan stoppen met driften en de bocht vol gas uit kan rijden.

Verder is de meest gebruikte camera naast 2, ook 1. Zie het vaak op videos van LANS gebruikt worden, waaronder ook de ESWC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*ev1ltje gaat volledig akkoord met janwhof*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Idd, de meeste gebruikte cam onder de betere rijders is Cam 1.. Een enkeling rijdt met cam 2.. Maar de toprijders zie je idd bijna nooit cam 3 gebruiken ivm het driftverhaaltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@ Just_I, in FS zit vast een uitdaging maar vind het persoonlijk echt saai !!

Dit zijn nog eens skills: Frostbeule

Verder ben ik het met JWH eens, ik ken dus ook niemand uit de echte top die met bump rijd.
Ik weet dat er een hoop vage gasten bij insidiae rijden, maar zelfs die rijden niet met bumpcam ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Card Nox op 24-05-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K, ik kan wel wat driften, maar da's écht wel nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Hij is ook wel de top samen met Sandder, Carl, Lign, Dridrione, Sandro, Tannis, Spy, Ddie, Moriah, Pezi, Gallo, Ned, Hardk0re, XenoGear etc :)

EDIT: op verzoek van onze eigen insidiae.JWH ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Card Nox op 25-05-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 18:38
Just_I schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:35:
[...]

[...]

FS is zeker niet alleen voor noobs, er kan heel veel uitdaging zitten in FS tracks. Om je te overtuigen, probeer deze FS track maar eens: Standortfaktor van GSA DieAxt. Zelf heb ik 58.xx op de track gereden, maar 51 seconden ( :| ) is mogelijk
Eerste keer op fullspeed gefinished @ 57.34, heeft +/- een half uur geduurt eer ik hem door had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Je ging wel lekker vanavond Muse xD Goed dat je nu meer bezig bent met tech =) Er waren vanavond toch niet de minsten op de server (oys, toddy, nrg, ice) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:58:
Je ging wel lekker vanavond Muse xD Goed dat je nu meer bezig bent met tech =) Er waren vanavond toch niet de minsten op de server (oys, toddy, nrg, ice) :)
Thanks! De tegenstand was flink inderdaad, ik heb nog wel flink oefening nodig. :P
ICE was flink snel trouwens, is hij nieuw bij minipeace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Haha ja ICE ging idd wel lekker :) Zit er nu ook anderhalve week in ongeveer.. Gaat goed bij minipeace met de rijders. Binnenkort is Cojon (minipeaceGER) ook weer terug uit het leger, dan zijn we op een behoorlijke sterkte :P

En weer ff een filmpie spammen:
http://www.tm-tube.com/video/704/minipeace--
=)

[ Voor 16% gewijzigd door Draven op 28-05-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandecs
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik heb een probleem, ik heb hem al op het TM-forum geplaatst maar krijg geen reacties.
Ook naar TM zelf gestuurd, ook niks...
Hier link: http://www.tm-forum.com/v....php?f=10&t=15805&start=0
En hier het bericht:

I bought TMUF last week. I installed it. I played the regular stadium tracks... It worked.
Then I started the Island-tracks... after +/- 5 minute my PC freezes and the only thing I could do was to restart my PC with the restart-button.
I tried again with Bay-tracks... and again the same problem.
Reïnstall... doesn't work.
Reïnstall again and removed the TrackMania map in "My Documents"... doesn't work either. (but my medals are gone now :P)

Does somebody now what the problem is? Please help me.
I did try it with other landscapes, and that didn't work either.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Omdat je nieuw bent: Spielerij - Welkom!

Mja copy/paste getuigt van weinig moeite die je er zelf in hebt gestoken om het op te lossen.
In het Engels op een Nederlandstalig forum.
Speel je het op een Super Nintendo? Want dan gaat het niet werken namelijk.
Overige info als in, andere applicaties (spellen), temperaturen etc. etc.
Het hoort bovendien in SPV (lees ook de stickies daaro voor een goede topicstart zodat je probleem sneller opgelost kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL, vanaf 1.16 - 1.55 rij jij (das jij toch hé? :P) op Colourline _/-\o_ M'n beste map :D

Geen credit aan de author? O-) :')

edit: wel strak gereden derop trouwens, vermoed dat je ook rond de in de 38-39 rijdt? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 29-05-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Haha het was ook eigenlijk meer een probeerseltje om een goede codec voor het saven te vinden. En dat gaat dan meestal ook gelijk op tm-tube ;)
Colourline is idd fijne track, niet zovaak gespeeld en de tijd was ook niet echt perfect, 39.xx hij kan iig nog een stuk(je) sneller.. Binnekort maar ff op onze server zetten ;)

**Edit 23.30
Zo, de 38 is gehaald.. track staat nu op onze server =) En Muse is mijn getuige :D

[ Voor 20% gewijzigd door Draven op 29-05-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Laatst online: 23-06 13:09

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Zit er in TM Nations Forever net als bij Nations, StarForce crap ingebakken?

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Dukeh schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:31:
Zit er in TM Nations Forever net als bij Nations, StarForce crap ingebakken?
Nope, niet meer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181556

Draven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:40:
**Edit 23.30
Zo, de 38 is gehaald.. track staat nu op onze server =) En Muse is mijn getuige :D
Hij kan in de 37 ;). Had na 3 pogingen een 38.72.

Opzich wel een grappige baan alleen ben ik niet gek van het eind, zet het is op TMX :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook nog ff de eerst van m'n nieuwe reeks posten :P

Shortech #1 (klik tmx)

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/4540/shortech1ha6.jpg

Sorry voor het crappy zicht, maar kzit nu op men slechte pc, waar alles op low nauwelijks te draaien valt :(
Ik post later wel nog eens een degelijke ss, en eentje voor op tmx

M'n oude maps zet ik later wel eens op tmx, nu ff te druk :P

Ohja, voor de requests:
Colourline !

edit: links upgedate, tnx justi, ff totaal vergeten 8)7 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 30-05-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 11:04

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Direct de link uit de adresbalk kopiëren werkt niet op TMN. Op de trackpage staat redelijk bovenaan een external link, in jou geval is dat dus: http://tmnforever.tm-exch...=trackshow&id=114811#auto

Je track ID is dan 114811

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Waarschijnlijk een simpele vraag, maar als ik op een laptop doorwil met het account van mijn Pc, is het mogelijk om op 2 pc's dezelfde te gebruiken? En als dat niet kan, kan je dan je profiel overzetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup Tomino, in je Mijn Documenten staat een Trackmania map, zet die over naar je laptop en dan heb je al je medals enzo mee :) Welisweer enig werk om die telkens opnieuw over te zetten als je op alletwee je pc's up to date wil spelen :)

Zo doe ik het ook op m'n pc thuis en op kot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Doen er mensen hier mee aan ESWC (op JWH na dan) ?
Zo ja, wij hebben een server draaien in TMN in NED.In de naam staat iets van ESWC.
Als je zin hebt kun je langskomen om te trainen. Pass kun je dan even vragen.

Oja, JWH was erachter gekomen dat Karjen (goede trackbuilder) met bumpcam rijd. Hij behoort zeker niet tot de top van de wereld maar het is zeker geen verkeerde driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Card Nox schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:51:
Oja, JWH was erachter gekomen dat Karjen (goede trackbuilder) met bumpcam rijd. Hij behoort zeker niet tot de top van de wereld maar het is zeker geen verkeerde driver.
Haha :D Nu overal gaan rondvragen wie er met de bumpcam rijdt :D
Er zullen er ongetwijfeld zijn, en dat er sommige ook echt pro zijn dat spreek ik ook niet tegen, maar de meerderheid rijdt toch met 1/2 cam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-06 13:41
idd...zelf rij ik ook altijd met cam2 (meen ik...dat vaste camerapunt in ieder geval)

m'n nickname is: Chills... sta nou ongeveer op 9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Card Nox schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 00:51:
Doen er mensen hier mee aan ESWC (op JWH na dan) ?
Zo ja, wij hebben een server draaien in TMN in NED.In de naam staat iets van ESWC.
Als je zin hebt kun je langskomen om te trainen. Pass kun je dan even vragen.

Er zijn nog wel meerdere die zo goed kunnen rijden, had laatst ergens een filmpje gezien van een escw ronde waarin er ook iemand met de bumpercam reedt. Denk alleen dat in verhouding er toch veel meer met camview 1 rijden. Maar ach.. lekker doen zoals het het beste gaat. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:40:
Haha het was ook eigenlijk meer een probeerseltje om een goede codec voor het saven te vinden. En dat gaat dan meestal ook gelijk op tm-tube ;)
Colourline is idd fijne track, niet zovaak gespeeld en de tijd was ook niet echt perfect, 39.xx hij kan iig nog een stuk(je) sneller.. Binnekort maar ff op onze server zetten ;)

**Edit 23.30
Jup, ik bevestig. :P Zat zelf in de 40, maar crashte steeds met kans op 39. Denk dat ik wel een 39.5 had kunnen halen. Binnenkort maar weer eens een paar keer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
|:( Wie kent de Zwarte Endurance? Die van een uur..... Nou, ik! Was net bij ronde 52 van de 60 dusl.. 24 seconden voorsprong op Nadeo tijd (als ik niet al twee keer was gecrashet was het zeker een minuut voorsprong zeker), crash ik weer, maar druk ik in alle vluggigheid per ongeluk op delete ipv enter.... :X Kortom... 50 minuten lang voor niets concentratie en geen resultaat. :(

Wat is dat frustrerend zeg... Wilde eigenlijk net weten wie dat allemaal al had gehaald, want ben nu 116e van Nederland met alleen de eerste Zwarte Nadeo gebroken. Van rood groen enz heb ik alles Nadeo, behalve van de stomme unlocktracks.

Is dus makkelijk te doen, maar disable je Delete knop dus :o.... Wat een ellende.

Overigens crasht Nadeo zelf ook 1 keer, bij ronde 36 ergens, voorsprong ging van 10 seconden ineens naar 31 seconden. Je mist 20 seconden als je de laatste jump niet haalt, dus denk dat ie daar net als ik 2 keer, de mist in ging.

[ Voor 14% gewijzigd door dinkelover op 31-05-2008 22:35 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol dinkelover, kheb het ook eens geprobeerd, die zwarte, had direct een grote voorsprong, maar een uur is me echt wel té veel enkel en alleen voor een medailletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Heb zelf ook niet de zwarte banen afgemaakt.. Werd me toch iets te gortig om een uur lang 1 baantje te rijden :p
Heb vanmiddag mn nieuwe computer aangesloten, en wat een verademing! Eindelijk spelen op de hoogste settings (shader 3 ftw :P)
Rijdt toch een stuk fijner als je wat meer FPS hebt ben ik nu achter gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Draven schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:40:
Rijdt toch een stuk fijner als je wat meer FPS hebt ben ik nu achter gekomen. :)
Jup, dacht ik vroeger ook niet, maar nu ik de vergelijktest kan doen met men oude pc hier thuis, en m'n nieuwe op kot, zie ik snel waar ik beter speel :P
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste