Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] DM/PM Templates maken en gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Topicstarter
Heren Devvers,

Als ik een topic heb verplaatst naar een ander subforum dan stel ik de topicstarter altijd op de hoogte door middel van een PM/DM. Dit zijn korte berichten die vrijwel altijd een gelijke inhoud hebben.
Beste TopicStarter,

Ik heb je topic betreffende probleem xyz verplaatst naar $forum omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Je kan je topic hier vinden: $topic_url

Mvrgr,
Equator etc.
Nu type ik dit altijd even snel, maar het zou fijn zijn om dit als een soort template te kunnen halen.
Druk op de knop voor template "topic verplaatst" en voila.. even de details aanpassen en klaar is * Equator :)
Een drietal zelf te definieren templates lijkt mij persoonlijk voldoende.

Nu vroeg ik me af of iets dergelijks ook interessant is voor andere gebruikers (en Mods: er worden vaker DM/PM's verstuurd door Mods waarvan de inhoud enigzins gelijk), en dus een leuke Feature is :)

* Equator hoort het wel..

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ik ben er nog steeds een voorstander van om álle communicatie via PM's te laten verlopen. Zie ook Waarschuwingen / communicatie via PM's?, PM's in Notes, [feature] Pushmessages automatisch in notes opnemen, [feature] PM Templates en nog een hele zut topics.

Het zou dan nodig zijn om PM templates te hebben á la de mailtemplates in de admin (of gewoon dezelfde, dan kunnen de templates ook gewoon in de admin worden aangepast) en dat deze PM's vervolgens in de notes terechtkomen. Idealiter zou natuurlijk een deel van die waardes worden ingevuld aan de hand van waaraf je een PM verstuurd. Zou overigens ook aansluiten bij \[forum/feat] PM versturen bij topicactie.

Persoonlijk te definiëren templates lijkt me daar op zich een leuke aanvulling op, maar daar gebruik ik zelf quickclip voor :) .

[ Voor 4% gewijzigd door JHS op 24-04-2008 11:12 ]

DM!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Topicstarter
Die RobIII tool ken ik, maar die kan ik niet overal installeren :) Hier op mijn werk ga ik daar niets aan hebben.

Kijk, ik hoef niet persee iets zelf te definieren, dus als er een dergelijk template zou komen (of iig dat er inspraak is) dan ben ik al blij.. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
JHS schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:17:
Persoonlijk te definiëren templates lijkt me daar op zich een leuke aanvulling op, maar daar gebruik ik zelf quickclip voor :) .
Het veronderstelt het gebruik van Windows, wat een groeiend deel van de moderators en T.net-medewerkers niet doet.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Harm: Het was dan ook alleen maar een suggestie, en niet een alternatief voor de verzochte feature ;) .

DM!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mij lijkt het ook een erg goed idee want ik stuur de laatste tijd wel erg veel de zelfde pm's en dan is het meestal copy past met een paar kleine aanpassingen. Uiteraard is een optie van beide het best, dus een x aantal de meest voorkomende standaard templates en 3 die je zelf het meest gebruikt.

Ik zie er zeker wat in!
Pagina: 1