Heren Devvers,
Als ik een topic heb verplaatst naar een ander subforum dan stel ik de topicstarter altijd op de hoogte door middel van een PM/DM. Dit zijn korte berichten die vrijwel altijd een gelijke inhoud hebben.
Druk op de knop voor template "topic verplaatst" en voila.. even de details aanpassen en klaar is * Equator
Een drietal zelf te definieren templates lijkt mij persoonlijk voldoende.
Nu vroeg ik me af of iets dergelijks ook interessant is voor andere gebruikers (en Mods: er worden vaker DM/PM's verstuurd door Mods waarvan de inhoud enigzins gelijk), en dus een leuke Feature is
* Equator hoort het wel..
Als ik een topic heb verplaatst naar een ander subforum dan stel ik de topicstarter altijd op de hoogte door middel van een PM/DM. Dit zijn korte berichten die vrijwel altijd een gelijke inhoud hebben.
Nu type ik dit altijd even snel, maar het zou fijn zijn om dit als een soort template te kunnen halen.Beste TopicStarter,
Ik heb je topic betreffende probleem xyz verplaatst naar $forum omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Je kan je topic hier vinden: $topic_url
Mvrgr,
Equator etc.
Druk op de knop voor template "topic verplaatst" en voila.. even de details aanpassen en klaar is * Equator
Een drietal zelf te definieren templates lijkt mij persoonlijk voldoende.
Nu vroeg ik me af of iets dergelijks ook interessant is voor andere gebruikers (en Mods: er worden vaker DM/PM's verstuurd door Mods waarvan de inhoud enigzins gelijk), en dus een leuke Feature is
* Equator hoort het wel..