Hoi,
Naar aanleiding van een gesprekje met BalusC heb ik ff een vraagje.. hij gaf aan dat hij voor een slechte reply in een slecht topic eigenlijk altijd dezelfde message gebruikt... ik heb deze gekregen en dat ziet er idd goed uit
Nu kan ik me voorstellen dat er voor meer van dit soort situaties een standaard bericht te bedenken is.. Is het een idee om een soort van PM template te gaan invoeren netals een mail template?
Alleen omdat je een PM ook vaak voor een los berichtje naar iemand gebruikt dan zo dat het standaard is zoals het nu is maar dat je kan kiezen voor een template?
Template van BalusC:
Naar aanleiding van een gesprekje met BalusC heb ik ff een vraagje.. hij gaf aan dat hij voor een slechte reply in een slecht topic eigenlijk altijd dezelfde message gebruikt... ik heb deze gekregen en dat ziet er idd goed uit
Alleen omdat je een PM ook vaak voor een los berichtje naar iemand gebruikt dan zo dat het standaard is zoals het nu is maar dat je kan kiezen voor een template?
Template van BalusC:
Wat vinden jullie ervan?
Hoi :)
Aanshouw hier de reply die je zojuist had gepost in [topic=]:
[quote][/quote]
Dit soort replies zijn niet de bedoeling hier op GoT. Weest op z'n minst behulpzaam, compleet, duidelijk en constructief. Maar ga niet de wijsneus uithangen. Dit kan storend, irritant en denigrerend overkomen namelijk. Ook kun je hiermee nog meer overbodige replies uitlokken. Sla de [FAQ=forumgedrag,]Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)[/FAQ] maar eens op na wat betreft het "Reageren" ;)
Ergo: gewoon behulpzaam reageren of juist niet reageren als je zo'n "slecht" topic ziet. Ideaal is als je een topicreport [img]http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif[/img] post, zodat de moderators het topic sneller in gaten hebben en het sneller op slot kunnen zetten.
Alvast dank voor je begrip :)
Met vriendelijke groet,
{mod gegevens}
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate