Hallo iedereen,
Dit is mijn eerste topic in dit gedeelte van GoT, ik ben pas bezig met serieus foto's maken. Ik neem vaak de camera mee naar het plaatselijke Jongerencentrum Chipolata hier in houten.
Na een paar keer geoefend te hebben kreeg ik al snel de smaak te pakken.
Ik weet dat party fotografie toch altijd wel best moeilijk zal zijn, vooral als beginners zoals ik. Maar niet wie niet waagt wie niet wint.
Camera: Canon EOS400d
Lens: Weet niet precies, zat er standaard bij. Kitlens noem je dat toch ?
Hierbij een selectie van de beste foto's:
Foto 1 Bardames

ISO-800 | F/3,5 | 1/5 sec.
Vind hem redelijk goed gelukt, was een spontan onverwachte foto.
Foto 2 Bier!

ISO-800 | F/4 | 1/5 sec.
Iets onscherp, compositie vind ik zelf erg mooi.
Foto 3 Overzicht

helaas onscherp, compositie vind ik zelf redelijk gelukt.
Foto 4 Gekke vrienden

ISO-800 | F/3,5 | 1/6 sec.
Veel ruis op de achtergrond. Compositie vind ik zelf erg grappig, foto was spontaan uit de losse hand genomen.
Voor een eerste keer vind ik het zelf helemaal niet zo slecht, veel geleerd op één zo'n avond.
Heb veel positieve reacties gehad, omdat er eindelijk eens fatsoenlijke foto's waren gemaakt. Normaal word dat gedaan met een simpel compact camera'tje door iemand die amper zijn veters weet te strikken.(ja dat is echt zo
)
Vergeten erbij te melden:
Contrast en dergelijk is nog een beetje aan getweaked
Dit is mijn eerste topic in dit gedeelte van GoT, ik ben pas bezig met serieus foto's maken. Ik neem vaak de camera mee naar het plaatselijke Jongerencentrum Chipolata hier in houten.
Na een paar keer geoefend te hebben kreeg ik al snel de smaak te pakken.
Ik weet dat party fotografie toch altijd wel best moeilijk zal zijn, vooral als beginners zoals ik. Maar niet wie niet waagt wie niet wint.
Camera: Canon EOS400d
Lens: Weet niet precies, zat er standaard bij. Kitlens noem je dat toch ?
Hierbij een selectie van de beste foto's:
Foto 1 Bardames

Vind hem redelijk goed gelukt, was een spontan onverwachte foto.
Foto 2 Bier!

ISO-800 | F/4 | 1/5 sec.
Iets onscherp, compositie vind ik zelf erg mooi.
Foto 3 Overzicht

helaas onscherp, compositie vind ik zelf redelijk gelukt.
Foto 4 Gekke vrienden

ISO-800 | F/3,5 | 1/6 sec.
Veel ruis op de achtergrond. Compositie vind ik zelf erg grappig, foto was spontaan uit de losse hand genomen.
Voor een eerste keer vind ik het zelf helemaal niet zo slecht, veel geleerd op één zo'n avond.
Heb veel positieve reacties gehad, omdat er eindelijk eens fatsoenlijke foto's waren gemaakt. Normaal word dat gedaan met een simpel compact camera'tje door iemand die amper zijn veters weet te strikken.(ja dat is echt zo
Vergeten erbij te melden:
Contrast en dergelijk is nog een beetje aan getweaked
Hallo!