Toon posts:

8600 of 8800?

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc is kapot en dat heb ik te danken aan een kapotte videokaart (6600gt). Nu wil ik een nieuwe kopen en zit ik te twijfelen tussen een Nvidia geforce 8600 of een 8800. Over het algemeen game ik best veel dus dat speelt een rol. Wat zouden jullie mij aanraden? En maakt het verschil tussen merken (asus, gigabyte etc.) veel uit?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
9600GT?

En die vraag over het verschil tussen merken is letterlijk al 1000x gesteld, gebruik de search eens.

Als je klaar bent, neem dan ook gelijk **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? even door.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen.Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een videokaart gaat kopen, deze dingen kun je heel goed zelf uitzoeken. Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten. Als je dat eerst doet hoef je waarschijnlijk niet eens topic erover te openen.

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 10:03
9600GT
merken maken op zich niet veel uit
maar mocht ik een 9600GT kopen zou het deze zijn
http://www.dollarshops.eu/product_info.php/products_id/3463

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Als geld geen rol speelt dan zou ik voor prestaties kiezen. In jouw geval betekent dat de 8800. Al kun je eens kijken bij de VGA-charts op tomshardware.com wat misschien meer "bang for buck" levert.
Mocht je de kaart in je huidige PC willen steken dan hoop ik dat je 6600GT een PCI-e kaart was. De nieuwe kaarten die je noemt zijn niet in AGP verkrijgbaar volgens mij.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je veel gamed is de 8600 geen goede optie. Het merk maakt verder weinig uit. Verder staat op de FP een review: reviews: Drie goedkope videokaarten in de ring geplaatst

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.