Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verkeerde partitie verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste format met mijn laatste nieuwe laptop is helaas verkeerd afgelopen. De recovery dvd was nogal onduidelijk, en bijgevolg is mijn tweede partitie helemaal gewist, en heeft hij terug één grote partitie aangemaakt.

Ik heb opnieuw een tweede partitie aangemaakt (had ik waarschijnlijk niet mogen doen) waar ondertussen alweer nieuwe data op staat (muziek, filmpjes enz)

Ik heb GetDataBack gebruikt, maar die kon enkel data terugvinden die ooit op mijn c hadden gestaan. De bestanden die ik daarmee recoverde (vooral foto's) kon ik op geen enkele manier openen. Ik heb ze dan maar weer verwijderd.

Nu heb ik een aantal mails die eigenlijk best belangrijk waren. Ik had vóór mijn format deze mails opgeslagen op mijn D partitie, maar aangezien die dus gewist is...

Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan en kom uit bij TestDisk. Zou deze in mijn geval nog kunnen helpen?

Alvast bedankt.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:59

Onbekend

...

Na het partitioneren zijn er al heel veel schijfschrijfbewerkingen geweest.
De kans dat je je data foutloos terug kunt halen is klein.
Kleine bestandjes zal misschien nog wel lukken, maar je moet net geluk hebben dat daar niet overheen is geschreven.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Hmm misschien met geluk, maar als je nieuwe "muziek, filmpjes enz" over de oude data heen is geschreven ben je het kwijt

Verwijderd

Topicstarter
Stom geweest dus... Ga het in ieder geval toch nog even proberen. Bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees OM FAQ / Beleid maar even door; en zoek in het vervolg zelf even voordat je post; dan los je je probleem nog sneller op :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Oké, sorry en bedankt :)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hoewel ik je niet veel kans geef na alle schrijfacties die alweer zijn uitgevoerd wil ik je toch nog aanraden om de bestanden die je terug kan toveren, ook al zijn ze kapot, toch nog maar te herstellen. Hoewel ik ze zelf nog niet nodig heb gehad, zijn er vast wel programmaatjes die kapotte plaatjes kunnen herstellen, of in iedergeval proberen te herstellen. Zo kwam ik deze pagina tegen met wat software, niet allemaal freeware zoals de link doet denken, maar in ieder geval het proberen waard.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1