PS3 voor Blu-ray in Home Cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 685 views

• leopold88
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:47
Heeft iemand ervaring met een PS3 in een Home Cinema set, ik zag gisteren in het prgramma Kassa dat er toch veel problemen zijn met de harde schijf van dit apparaat.

Zijn de Video kwaliteiten goed genoeg om deze keuze te maken tov een stand alone Blu-ray dvd speler.

Ik begrijp dat de functionaliteit veel groter is dan een dvd speler maar zijn er minpunten mbt kwaliteit?

Wellicht heeft iemand ervaring met de bovenstaande.

Alvast bedankt

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
Wat denk je van de search gebruiken, en dan bijvoorbeeld dit topic: Dedicated Blu-ray speler of PS3? ?

Verwijderd

Ik gebruik hem zelf ook als Blu-ray speler. Perfect beeld en geluid, en als ik de reviews op internet mag geloven is de PS3 zelfs één van de betere Blu-ray spelers op dit moment. Mede dankzij Profile 2.0.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT!

Momenteel staat de PS3 bekend als de kwalitatief beste bluray speler. Tevens is deze (als enige?) al compatible met Profile 2.0 en zal deze in de toekomst ook updates blijven krijgen. Dit zal bij de gewone bluray spelers mogelijk niet zo zijn...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-02 07:36
Profile 2.0 is het nieuwe heilige ding? Als het alleen maar om de film gaat maakt het geen donder uit of je nu profile 1.0 1.1 2.0 of 3.8 hebt.....

Verwijderd

lowfi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:26:
Profile 2.0 is het nieuwe heilige ding? Als het alleen maar om de film gaat maakt het geen donder uit of je nu profile 1.0 1.1 2.0 of 3.8 hebt.....
Dat is zeker niet het enigste. De ps3 is tevens ook nog is de goedkoopste Blu-Ray speler op dit moment, die ook nog is veel meer mogelijkheden bied naast het afspelen van films.

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:24
Tevens in reviews komt hij er ook goed vanaf als upscaler voor je DVD's.

De PS3 blijkt dit ook zeer goed te doen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:19

voodooless

Sound is no voodoo!

BR is duidelijk video en hoort hier dus niet thuis. Verder kun je voor alle verdere info prima terecht bij Dedicated Blu-ray speler of PS3?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.