Toon posts:

beste videokaart??

Pagina: 1
Acties:
  • 1.189 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een gamelaptop maar welke videokaart is beter want ik lees verschillende dingen de NVIDIA® Dual GeForce® 8600M GT SLI staat hoger in de klasses van videokaarten dan de NVIDIA® Dual GeForce 8700 GT maar bij de 8600 staat wel dat het veel vergt bij de nieuwste spellen en bij de 8700 GT staat dat hij goed is voor alle huidige spellen dat snap ik dus niet helemaal de ene staat hoger in de lijst en presteert minder zoals het er staat klopt dit??? ik hoop dat iemand dat weet
Zijn de NVIDIA® Dual GeForce 9500 GS en NVIDIA® Dual GeForce 9650M-GS 512MB eigelijk beter als die vorige 2 ze zijn wel nieuwer maar niet beter volgens amerikaanse forums klopt dit???( GEEN directx 10)
Ik hoop dat iemand kan helpen want ik kom er niet uit
Groetjes

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? en je vorige topic. Gewoon benchmarks zoeken en vergelijken, koopbeslissingen moet je zelf nemen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Die staat hoger omdat het 2x een 8600GT is en niet 1tje....

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:06
Een dual graka is altijd beter dan een single graka. Of altijd, als het bijna dezeflde kaart is iig :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46

Thandor

SilverStreak

gambieter schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:38:
Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? en je vorige topic. Gewoon benchmarks zoeken en vergelijken, koopbeslissingen moet je zelf nemen :) .
Inderdaad :). Bekijk overigens even goed welke hardware er aangegeven staat. SLi is dus met twee videokaarten ;).

Overigens verwachten we op GoT enige eigen inzet van de gebruiker. Dat wil zeggen dat je eerst zelf even het e.e.a. op moet zoeken en bij problemen een topic in het juiste subforum opent. Let daarbij dan op dat je even de FAQ en het Beleid aldaar leest. Zorg er dan ook even voor dat je een duidelijke topicstart schrijft :).

[ Voor 28% gewijzigd door Thandor op 22-04-2008 08:34 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.