Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik Windows XP op mijn Nokia N73 kan zetten? Ik ben geen techneut en met veel zoeken op internet kwam ik een heleboel filmpjes van oa YouTube tegen maar niet hoe en waar je windows op je mobiel kan zetten. Heeft hier iemand ervaring mee en zou je me hier dan evt. mee willen helpen? Ik hoop op een reactie....

Groetjes MissPlientje

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 18:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

dit is totale onzin als je het mij vraagt. Windows XP kan niet op een symbian OS mobieltje worden geinstalleerd. Ik ben wel benieuwd naar je bronnen trouwens ;)

Hier staat tekst

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Windows XP en Windows Mobile zijn 2 totaal verschillende dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:43:
dit is totale onzin als je het mij vraagt. Windows XP kan niet op een symbian OS mobieltje worden geinstalleerd. Ik ben wel benieuwd naar je bronnen trouwens ;)
Nou als je op YouTube zoekt zie je filmpjes met iemand die laat zien hoe je windows XP op je N73 werkt..... nou daarvandaan dus ;)

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 07:50
Het is gewoon een flash applicatie. http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/4983

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:19
Je hebt wel Windows XP themes voor de N73, daarmee geef je je menu en achtergrond een XP look.

De wijzen komen uit het Oosten!

• [Roland]
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:45:
[...]

Nou als je op YouTube zoekt zie je filmpjes met iemand die laat zien hoe je windows XP op je N73 werkt..... nou daarvandaan dus ;)
heb je een linkje naar zo'n filmpje? (ben te lui om zelf te zoeken :-) )

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:44:
Windows XP en Windows Mobile zijn 2 totaal verschillende dingen.
Uhhh.....zie daarom heb ik er dus geen verstand van. Maar hoe zet je dan Windows mobile op je N73??????

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een filmpje zegt meer dan 1000 woorden:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1oFf-eQUtDw&eurl]

Volgens mij is het een grote hoax. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Windows XP kan je NIET op je N73 zetten...

Hetgeen je op Youtube en consorten ziet is een Windows XP UI (=User Interface) gemaakt met Adobe Flash. Het is dus eigenlijk een soort schil om Symbian heen...

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:46:
[...]

Uhhh.....zie daarom heb ik er dus geen verstand van. Maar hoe zet je dan Windows mobile op je N73??????
We verwachten hier op zijn minst dat jezelf eerst onderzoek doet voordat je een topic opent. Normaal gesproken sluiten we een topic zoals dit topic, maar omdat het interessante materie lijkt laat ik hem nog even open.

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:47:
[...]

We verwachten hier op zijn minst dat jezelf eerst onderzoek doet voordat je een topic opent. Normaal gesproken sluiten we een topic zoals dit topic, maar omdat het interessante materie lijkt laat ik hem nog even open.
Bedankt..... Ik heb wel gezocht maar heb er echt geen verstand van dus dacht ik laat ik het hier maar eens proberen.... nogmaals bedankt!

• [Roland]
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:48:
[...]

Bedankt..... Ik heb wel gezocht maar heb er echt geen verstand van dus dacht ik laat ik het hier maar eens proberen.... nogmaals bedankt!
Het is je nu wel duidelijk dat het niet kan en dat het een filmpje van windows op de N73 is? (flash, gui enzo zeggen je vanst niks :-) )

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Cadezo schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:46:
Windows XP kan je NIET op je N73 zetten...

Hetgeen je op Youtube en consorten ziet is een Windows XP UI (=User Interface) gemaakt met Adobe Flash. Het is dus eigenlijk een soort schil om Symbian heen...
merk je ook zeer duidelijk in het filmpje net boven je post
de eerste x-tal sconden merk je 'adobe flash' reclame in het scherm van de nokia...

probleem opgelost voor TS.

(volgende keer ogen open doen en verder youtube'en, google'en voordat je aannames doet - maar 't maakt het hier wel leuk natuurlijk :) )

• pven
  • Niet online
Ik ben vergeten om je welkom te heten, bij deze: welkom op GoT :)

Het mysterie is opgelost: volgens symbian-freak is het een theme die gebaseerd is op flash. :)

Omdat dit topic verder geen discussiewaarde heeft, sluit ik hem. In Het Nokia N73 Topic | Deel 10 verzamelen we de berichten over de Nokia N73. Let er wel op dat als je daar een bericht plaatst, je in het bericht aangeeft wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.