Toon posts:

Data weg na instalatie (problemen met partities)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een jaar de Acer T671 met een 250 gb. HD.
Deze harde schijf is ingedeeld in 3 partities (C:, D:, ?) die laatste is de recoveryschijf, waar ik de driveletter zo niet van weet.

Nu wilde ik gisteren windows xp op die computer zetten (staat Vista op), na de instalatie was de partitie met al mijn data verdwenen ;( (waar mijn documenten op stonden). Dit was de D: schijf, terwijl ik alleen de C: schijf bij de instalatie heb geformatteerd.

De oorspronkelijke D: schijf heet nu I: en hij geeft aan dat er geen data op staat.

Wie kan mij helpen?
Groet,
Jaron

Verwijderd

Kijk eens in het FAQ, staat een boel info en tools die je er voor kan gebruiken.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

offtopic:
Zoals je bij het registreren hebt kunnen lezen is groeten niet nodig op GoT en doen we dus niet

Blijkbaar heb je toch iets fout gedaan tijdens de windows installatie.
Met recovery tools proberen de data terug te krijgen zou ik zeggen...

Google en GoT Search zijn is je vrienden. :)

Hoi!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Maar dit heeft daar niets mee te maken, hij heeft geen dual-boot, maar een clean install gedaan.

Hoi!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zo lees ik het anders niet. Maar er is genoeg te vinden over problemen als men XP ná het installeren van Vista er naast/overheen zet.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd een clean install uitgevoerd.
Bij de xp instalatie zag hij gwn die 3 schijven met de benamingen erbij.
C:Windows D:Data en de recoveryschijf. Ik heb aangegeven dat ik xp op de c schijf wou instaleren, die hij vervolgens ging formateren.

Ik heb wat tools geprobeerd, maar geen van allen kon mijn partitie terug vinden:(

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TS heb je GetDataBack al eens op de hardeschijf los gelaten? Als je de OM FAQ / Beleid eens doorneemt dan kom je deze tegen: http://www.runtime.org/ .

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1