[PW] Bijkomende kosten worden niet goed berekend?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Ik ben aan het kijken voor wat geheugen, en ook met Misbruik Pricewatch in het achterhoofd ben ik wat aan het experimenteren geslagen met de bijkomende kosten.
Dit is mijn winkelmandje.
Zonder bijkomende kosten is dit bij 4AllClients € 67,62, met bijkomende kosten is het € 67,77.
En dat is veel te weinig. Volgens de PW regeltjes moet er (met 3 produkten) minstens € 17,54 bij komen.
Volgens mij worden de bijkomende kosten niet goed berekend, of zie ik iets over het hoofd?

Een praktijktest leert mij ook dat het in totaal ruim € 91 gaat kosten.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zo te zien is dit een niet eerder ondervonden cornercase waar strict genomen geen bug in zit, maar het aanpassen van de regels een ongewenste situatie oplevert. Ik zal straks de code en de regels nog wat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Leg gerust uit wat het probleem was ;) Altijd interessant.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik moest weg :P

Maar de werking van die dingen is eigenlijk 'van A tot B' -> 'x => A && x < B'. Oftewel, als A en B gelijk zijn, dan matched ie nergens aan. Eigenlijk had er 'van 1 tot 2', 'van 2 tot 3' etc moeten staan, maar dat is weergave- en interpretatietechnisch niet zo heel fantastisch natuurlijk. Dus ik heb de boel nu zo aangepast dat als A en B gelijk zijn, dat ie dan x == A als check heeft en verder niets meer met B doet.