Asus Crosshair mobo, 8Gig OCZ high performance geheugen, Sapphire 800GTO2, Creative Fatality Pro gamers, WD 10000 toeren 150 gig en 4 x 500 gig, Zalman 750 watt, zalman reserator XT, Logitech z5500 digital,Coolermaster cosmos
[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 17-04-2008 03:54 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Ja, dat had ik ook gezien, en dat hielp me dus geen fluit. Ik heb uiteindelijk op m'n werk maar een DVD van Vista geroofd om Vista 64 te installeren, en na een paar weken enthousiast gebruiken heb ik de creditcard getrokken om XP 64bit te kopen, want als je Vista nog niet genoeg haatte, dan moet je op mijn computer een paar weken Vista64 draaien...RobIII schreef op donderdag 17 april 2008 @ 03:53:
Welke windows op mijn systeem? (Hoewel die maar tot XP gaat zie ik nu...)
Of het veel beter wordt weet ik niet (de CD is nog onderweg... hoera bestellen bij goedkope webshops
Een Vista64 vs XP64 topic is wel precies wat geholpen zou hebben...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 09:08 ]
[ Voor 21% gewijzigd door maratropa op 17-04-2008 09:14 ]
Verder draai ik ook Vista64 zonder problemen. Misschien kun je de bluescreens verhelpen door evt je bios te updaten, je geheugen instellingen eerst op laag zetten en daarnaast alle chipsetdrivers te installeren.
las even verkeerd, je hebt nu XP 64.. Als dat werkt, is er toch ook geen probleem?
[ Voor 30% gewijzigd door Supersheep40 op 17-04-2008 09:17 ]
you had me at EHLO
Verwijderd
Porsche addict. kun jij geen 8 gig geheugen gebruiken met xp x64? zijn er problemen met drivers?
Asus Crosshair mobo, 8Gig OCZ high performance geheugen, Sapphire 800GTO2, Creative Fatality Pro gamers, WD 10000 toeren 150 gig en 4 x 500 gig, Zalman 750 watt, zalman reserator XT, Logitech z5500 digital,Coolermaster cosmos
Ik zou zweren dat er vanochtend iets anders stond...Sher schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:16:
DOminator lees goed. het is een asus mobo.
Phenom 9850 is officieel niet supported door de Crosshair 1 btw, dus het zou een oorzaak kunnen zijn. x64 OS bashen is onzin IMHO, ik draai al vista x64 vanaf de launch en heb 0,0 problemen. Driver support is inmiddels compleet op orde.
Verwijderd
Een 32 bits Windows zal maar 3,2 of 3,5 GB zien.Sher schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:16:
Gomaar ik heb nu een 32 bits versie van vista geinstaleerd. in principe ziet die ook 8 gb geheugen.
Ik heb maar 4 GB, maar had regelmatig problemen in Vista. In xp nog geen enkele crash gehad sinds 3 weken nu en 8 GB zal eerder een probleem zijn voor een mobo dan voor Windows denk ik.Kun jij geen 8 gig geheugen gebruiken met xp x64? zijn er problemen met drivers?
Nu is eigenlijk de vraag: Waarom blijft Vista x64 hangen ?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ben pas weer eens opnieuw begonnen, nu met Vista 64-bits, en tot groot genoegen kon ik van alle soft- en hardware 64-bits drivers vinden of 32-bits die wel onder een 64-bits systeem draaien.
Ben even bezig een goede installatie samen te stellen, maar nu ik deze gevonden heb wil ik beslist geen XP meer draaien.
De (Vista) 64-bits loopt nu als een trein sinds een week of vier, heb allerlei zaken gerund en getest tot volle tevredenheid.
En nee geen BSOD of andersoortige foutmeldingen.
Dus als je de 64-bits met soft- en hardware goed draaiend kunt krijgen beslist doen !!!
[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !
Ik heb zelf hier XP x64 gehad en die werkte opzich wel goed, alleen was dit een niet-al-te-legale editie dus toch maar weer naar legale versie van Vista Home Premium x64 gegaan. Het werkt nu perfect, al mijn hard- en software wordt ondersteund op een paar kleine uitzonderingen waar er geen signed drivers zijn (PeerGuardian bijv.). Daarnaast werkt het zo ongeveer perfect