Hallo allemaal,
Nieuw op Tweakers dus dit is tevens mijn eerste post. Ik kreeg van een bedrijf de volgende vraag, zij vroegen of ik hen wat kon adviseren:
Er zijn meerder computers (laptoppen, desktops)
Flexibele werkplekken
Over bestanden:
Bestanden moeten op 1 plek komen (server)
Bij het maken/bewerken van bestanden moeten deze meteen opgeslagen worden op 1 plek (server)
Over de email:
Allemaal opgeslagen op 1 plek. Zowel verzonden als ontvangen items.
Extra:
De secretaresse van de directeur moet de email van de directeur kunnen bekijken en vanuit zijn account onder haar emailadres kunnen sturen.
Backup:
Alle bestanden en email op de server moet realtime gebackupped worden.
Ik heb al verschillende oplossingen bekeken, maar ik ben er niet over uit. Wat vinden jullie Tweakers de beste of meest praktische oplossing?
Nieuw op Tweakers dus dit is tevens mijn eerste post. Ik kreeg van een bedrijf de volgende vraag, zij vroegen of ik hen wat kon adviseren:
Er zijn meerder computers (laptoppen, desktops)
Flexibele werkplekken
Over bestanden:
Bestanden moeten op 1 plek komen (server)
Bij het maken/bewerken van bestanden moeten deze meteen opgeslagen worden op 1 plek (server)
Over de email:
Allemaal opgeslagen op 1 plek. Zowel verzonden als ontvangen items.
Extra:
De secretaresse van de directeur moet de email van de directeur kunnen bekijken en vanuit zijn account onder haar emailadres kunnen sturen.
Backup:
Alle bestanden en email op de server moet realtime gebackupped worden.
Ik heb al verschillende oplossingen bekeken, maar ik ben er niet over uit. Wat vinden jullie Tweakers de beste of meest praktische oplossing?