Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn quicknet mail gaan gebruiken op mijn PDA, ik heb vodafone gebeld hoe dit moet maar die sturen me gewoon de instellingen in voor je vodafone mail te activeren, dat was me al gelukt dat bedoel ik dus niet.

Ik wil dus graag weten of ik bijvoorbeeld met outlook e-mail op mijn pda quicknet kan gebruiken zodat ik gewoon mijn mail binnenkrijg die ik ook op mijn PC binnenkrijg.
Iemand hier die me kan helpen met deze instellingen?
Of is het niet mogelijk?

m.v.g Daisy

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Misschien kun je hier mee opweg.

http://www.smartphoneshop.nl/windowsmobile-settings#email

Ben zelf nog aan het wachten op mijn S730 maar lijkt me dat je hier al een heel eind mee kan komen

Succes

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Topicstarter
JunkieXP schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:18:
Misschien kun je hier mee opweg.

http://www.smartphoneshop.nl/windowsmobile-settings#email

Ben zelf nog aan het wachten op mijn S730 maar lijkt me dat je hier al een heel eind mee kan komen

Succes
Ja zo heb ik het ook geprobeerd....maar dit wil gewoon niet, wel met Gmail die heb ik er op en die werkt maar quicknet niet...hij vraagt ook over domein enzo, en moet dit dan via webmail van multikabel of zo?
Mail van multikabel binnehalen op je telefoon moet toch lukken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 16:49 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:53:
Ik wil dus graag weten of ik bijvoorbeeld met outlook e-mail op mijn pda quicknet kan gebruiken zodat ik gewoon mijn mail binnenkrijg die ik ook op mijn PC binnenkrijg.
Ja, dat kan, door op dezelfde manier zoals je dat op de PC doet de instellingen voor een pop3 server op te geven.
Daar hoef je ook geen domain op te geven, want dat doe je al door het opgeven van de mailserver.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En in plaats van de SMTP server van Multikabel de SMTP van Vodafone (authsmtp.vodafone.nl loginnaam: vodafone, ww; vodafone) te gebruiken, kan je ook mails versturen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie, ik heb het allemaal geprobeerd maar het lukt gewoon niet, wat doe ik verkeerd...?
Pagina: 1