Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds Woensdag Interactieve TV.Ontvangen de Kreatel 1760.
Installatie was een makkie,het instellen van de afstandbedienig moeilijk maar is gelukt
,waarom kan dat niet simpler? (2 klopjes tegelijk indrukken enz)
Wat mijn probleem is dat de ontvanger niet opstart.Via de afstandsbediening zet ik de Tv en de
Tv ontvanger in de standbijstand uit..Bij het aanzetten gaat via de afstandbediening de TV aan en de
Tv ontvanger ,ik krijg wel de mededeling de Tv ontvanger wordt opgestart maar dan blijft het scherm blauw en geen beeld.
Als ik dan de stroom er af haal via de schakelaar en daarna weer inschakel dan wordt de Tv ontvanger opnieuw opgestart en krijg ik beeld
Wie heefd de zelfde ervaringen en wie weet een oplossing?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 23:29
Wellicht staat de TV bij het aanzetten niet op het juiste kanaal (of de juiste ingang). Bij een herstart van de ontvanger stuurt deze een signaal over de scart (er van uitgaande dat deze via scart is angesloten) en schakelt de TV automatisch daar naartoe. Maar haal je beide tegelijk uit standby dan kan de tv dit signaal nog niet ontvangen omdat het zelf nog bezig is met aan te gaan.
Probeer eens eerst de TV uit standby te halen en daarna de ontvanger uit standby. Of probeer een andere ingang als je blauw beeld krijgt.

Mijn Home Cinema in aanbouw