Stille kaart bij P4P 800 Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• jayuu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-05-2022
Hallo,

Mijn Videokaart Sapphire 9200 SE (256Mb) geeft de geest gegeven. Mijn systeem moet nog even mee en ik zoek nu een nieuwe kaart maar kom er niet goed uit.
Mijn Motherboard is: Asus P4P800SE met een AGP. Wat ik niet weet is of ik een kaart met AGP 4x of 8x ook kan gebruiken. Mijn computer heb ik laten samenstellen met als belangrijke eigenschap: weinig lawaai en dat wil ik graag zo houden.
Kan iemand mij advies geven van kaarten die nu nog te koop zijn en in mijn systeem passen? Het liefste zou ik qua prestaties er ook nog iets op vooruit willen gaan. De PC is een familie PC waar ook spelletje op gespeeld worden (Sims, Battlefield) maar geen extreme veeleisende.

Alvast bedankt,
Jan Willem

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? eens door, icm met http://tweakers.net/pricewatch/ moet je dan toch wel wat kaartje skunnen vinden. AGP komt steeds minder voor,maar er zijn nog wel wat dingen voor te vinden

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Klik?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De 2 posts hierboven zeggen genoeg. Dit is met een beetje moeite prima door jezelf uit te zoeken :)

Dit topic is gesloten.