Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Beste tweakers,

Ik heb van een vriend van mij een Sunbeam Transformer over genomen.

Er zitten een paar mankementen aan en ben zelf een amateur op het gebied van casemodding (heb het nog nooit gedaan).

Boven op de behuizing hoort een soort van bescherming boven de fan te zitten, deze is er af en zitten wel veel krassen.
Weten jullie misschien een manier om krassen op een behuizing mooi weg te werken?
Kan je dezelfde bescherming, die je op de link ziet, gewoon bij een winkel kopen?

Ook het deurtje aan de voorkant waar de spelers achter zitten, ligt eraf. Scharniertjes zijn afgebroken.. Weet iemand misschien hoe je dit het best zou kunnen repareren?

In de behuizing zit nog geen licht, dit wil ik er wel in gaan bouwen. Ik wilde groen of rood licht gaan gebruiken, niet allebei :P
Weet iemand misschien hoeveel ik nodig heb om het mooi te laten verlichten?
Deze hoeveelheid aan licht zou er standaard bij moeten zitten, zag ik op een of andere website:

* 1 x 80mm Top Exhaust Blue LED Fan
* 2 x 80mm Side Intake Blue LED Fan
10cm Green CCFL Light Included FREE

Heeft iemand verder nog ideeën en/of tips voor mij?
Deze zou ik zeer op prijs stellen..

Bedankt voor jullie hulp!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 23:28

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik denk dat je hier een hoop antwoorden op je vragen gaat vinden.

En die bescherming voor fans heten volgens my fan grilles zie ook hier

Powered By C8H10N4O2

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Die fan beschermer kun je op internet veel vinden onder de naam fan grills.

Waar zijn de schaniertjes gebroken? Want als je ze gebroken zijn bij het plastic dan kun je ze meestal wel lijmen met van die rioolbuisplastic-lijm.

En ik zou 2x 30CM CCFL gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door BlackWhizz op 12-04-2008 11:37 . Reden: Spuit 11 ]

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Volgens mij is zo'n kast helemaal niet zo duur.

Om je krassen weg te werken zal je hem moeten spuiten. (10 eur)
Je zal fanngrilles moeten kopen. (4 eur/stuk)
2 fans (8-10 eur/stuk)
1 ccfl (10 eur)

Je zit zo op 40 euro, met een 2e hands kast en dan nog een kapot deurtje. En je lijkt me ook niet het typ om alleen het chassis te gebruiken en er een kast om heen te bouwen.

Ik raad je (zeker je getoonde tweakniveau) aan om een standaard nieuwe kast te kopen met lampjes er al in.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Welkom,

Krassen kun je enigzins wegwerken door een spuitbus of lakstift te nemen, dat dunnetjes in de kras (mitst het een kras is die echt diep is) te vegen met bijv. een tie-wrap. daarna met je vinger het overtollige wegvegen en na het drogen even poetsen. Wordt nooit meer perfect, maar je hebt wel weer de kleur terug.

Voor minder diepe krassen kun je het beste fijn opschuren en met de spuitbus verven, of de lak polijsten. Hangt er vanaf wat in jouw situatie het beste mogelijk is.

Verder mag je groeten achterwegen laten onderaan je berichten, het is hardstikke aardig, maar als iedereen dat zou doen, zou GoT vol staan met nutteloze lappen text onderaan elk bericht ;)