Toon posts:

Wat kan ik het beste kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik dit wel hier mag posten maar zou anders geen goeie plek weten waar het op dit forum wel zou moeten...

Ik ben een die hard gamer maar me pc is echt te oud aan het worden.

ik heb al verschillende site's bekeken en shops ect maar weet niet goed wat ik moet halen.

ik hoef alleen maar een kast te hebben met alles erin, ik heb een besteding van 950 euro.

Kunnen jullie mij wat tips geven over wat ik kan halen om echt een goeie game pc te krijgen waar ik wel ff mee vooruit kan.

ik kom er namelijk zelf niet echt uit en ja in de winkels waar ik kom zoals mycom enz ja daar weten ze ook niet altijd alles.

dus daarom vraag ik het maar eens hier.

alvast bedankt.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

kijk naar systemen waar anderen mee gamen en voor dat in in de pricewatch, houd ook rekening met je eigen eisen aan de hardware en met wat je van plan bent met je PC te gaan doen.
Video coderen/zippen/unzippen etc gaat beter met een Quad dan een Dual core, ook moet je kijken of je AMD of Intel wilt, of je Sli/Crossfire wilt gaan draaien, welke resoluties je op gamed en dit topic is eigenlijk een CSL vraagje en zou dus niet gestart mogen worden ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:21

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[BBG] High-end gamesysteem maart 2008

hop, en weer een GoT user uit de brand geholpen...

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Voor iets dergelijks hebben we op tweakers.net de BBG of-te-wel de best by guide: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2008 dit is een goede basis om een systeem naar je wens te bouwen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag is hierbij uitermate goed beantwoord

sorry dat ik deze topic in de verkeerde sectie poste

mensen bedankt!~

hier kan een slotje op

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

Oké :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.