Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 12:11 ]
Sja... dat heb ik ("natuurlijk") al 100 keer gedaan, ben geen n00b. Als de weergave op "normaal" staat zie je trouwens geen lineaal, dus als ik die noem kun je al weten dat "Afdrukweergave" geselecteerd is. Maar ik zal de andere opties eens proberen.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:09:
Ga naar 'Beeld' en kies daar voor 'Afdrukweergave'
[ Voor 20% gewijzigd door pinockio op 10-04-2008 15:21 ]
Dat is m wel me dunkt... De koptekst kan je inderdaad verbergen en dan krijg je dat soort geneuzel. Fijn, want gewone gebruikers raken gelijk in paniek...Witte schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:06:
Klikken op het hele dunne grijze gebiedje tussen de de pagina en de lineaal...
Verwijderd
en dan moet je dus afdrukweergave hebben om die grijze vlakken om je A4tje terug te krijgen...
Koptekst verbergen? Ik zou niet weten wat dat hiermee te maken heeft.Raging_Trancer schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:23:
[...]
Dat is m wel me dunkt... De koptekst kan je inderdaad verbergen en dan krijg je dat soort geneuzel. Fijn, want gewone gebruikers raken gelijk in paniek...
Al genoemd, en ook al aangetoond dat dat het niet is.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:24:
links onderin in word zie je een 4tal vakjes met horizontale lijntjes...1 is web weergave 1 is afdruk weergave 1 is full screen weergave en 1 is "Draft"...
en dan moet je dus afdrukweergave hebben om die grijze vlakken om je A4tje terug te krijgen...
Dan krijg ik wel de opties voor de marges maar de marge boven staat al op 2,5 cm. Het probleem is ook niet zozeer dat er geen marge zit aan de bovenkant (die zit er wel wanneer geprint wordt) maar dat deze niet zichtbaar is wanneer Word geopend wordt. (Shit, hoeveel ingewikkelder moet het worden?)Witte schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:06:
Klikken op het hele dunne grijze gebiedje tussen de de pagina en de lineaal...
Hehehh! Dat is 'm. No way dat ik daar geweest ben. Word heeft het zelf veranderd (en ook bij die klant). Verder... in het andere topic staat het iets anders aangegeven. Maar goed... opgelost!kleinesmurf schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:29:
* kleinesmurf wou extra > opties > weergave > witruimte tussen pagina's voorstellen, maar dat stond al in dat topic dat Lustrucru aanhaalde...
[ Voor 11% gewijzigd door pinockio op 10-04-2008 18:33 ]