Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2003] Layout probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een probleem voor m'n vriendin that is. Haar layout in Word 2003 is plotsklaps verandert. Als ze nu een document wil typen staat haar cursor helemaal bovenaan, geen witregels meer boven en onder de pagina. Als ze print zijn deze witregels wel aanwezig, wat het alleen maar vervelender maakt.

Zo ziet het er uit

Ik heb al wel een oud topic gevonden, maar de url met oplossing werkte al niet meer. Dus, iemand suggesties?

Verwijderd

staat ergens in extra opties een vinkje "witruimte verbergen" of zo iets, weet het niet van buiten, je kan ook dubbelklikken op het grijze lijntje tss het lineaal en blad (wanneer het muispijltje verandert in 2 tegenovermekaarstaande rechthoekjes)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
extra -> opties -> tabblad weergave -> witruimte tussen pagina's

Houdoe

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
Waarschijnlijk heeft ze en keer perongeluk op die tussenruimte geklikt gevolg dat de tussenruimte wordt weggehaald..

Je kunt ook simpel weg op die tussenruimte klikken .. (boven het woordje 'Huh?')
Dan krijg je ook je gewenste ruimte weer terug..

Daarnaast kun je je opmaak werkbalk ook 1 naar beneden slepen voor meer overzicht.. (dmv. het verslepen van die streepjes aan het begin van de werkbalk (voor de knop van 'stijlen en opmaak' ))

;)

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Heb ik ook een keer gehad. Een paar keer bij beeld > paginalayout de view veranderen loste het probleem vreemdgenoeg op

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56
Effe klikken tussen 2 pagina's in, is het weer gewoon (je ziet de cursor dan ook veranderen).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 23:17

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Heb je niet per ongeluk de bovenmarge helemaal op 0cm gezet?? Dat kan je als volgt veranderen:

Bestand -> pagina instelling -> Boven: 2,50 cm...

En als dat ook niet helpt, kan je even normal.dot (sjabloon) verwijderen. Deze wordt weer opnieuw (volgens de standaard instellingen) aangemaakt als je word opstart. Als het goe dis moet het dan weg zijn...

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
Thanks mensen, het is ondertussen opgelost. Het is idd (nogal logisch :P) veroorzaakt door een klikfoutje.

Verwijderd

bedankt...Ik heb me wezeloos gezocht naar dit vinkje!
Witruimtes...Je moet er maar opkomen :-)
Raymond

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Das leuk voor je, maar moet je daar dit topic een schop van een jaar voor geven 8)7

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1