Toon posts:

GPO

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey :)...

Het is gelukt dankzij de GPO-topic die hier op GoT Staat.

Maar 1 probleempje :p.

Heb de Client geinstalleerd op Windows XP Pro (SP2), die client staat op het goeie domein, maar als ik via WIndows 2003 een Policy edit en ik doe bijv dat hij automatisch de style naar klassiek veranderd doet hij dat niet. Ook bij andere opties.

Is er iets dat ik fout doe

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:47
gpupdate /force ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik gedaan en zegt geupdate, en gerestart (de computer) maar geen enkel effect

// edit

Ik kijk weer eens in de client en de domein staat er opeens niet meer. Ik toevoegen maar ken niet verbinding maken met het domein... Maar windows kan zelf wel inloggen met accounts op het domein...

Vaag...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 21:18 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik neem maar even aan dat dit een vervolgactie is op Active Directory ? :)

Wellicht scheelt het iets als je wat vollediger bent in je communicatie en topicbetiteling, jij weet wel waar je mee bezig bent op dat moment (tenminste - dat hopen we dan maar ;) ) maar als je dat niet vermeldt in je posts is het voor ons maar een beetje gokken geblazen :)

Met gpresult -v moet je in ieder geval kunnen zien welke policies en met welke settings je client aan de gang zou moeten gaan.
Daarvoor is natuurlijk wel van belang dat je client zich correct kan aanmelden bij de domain controller, als dat niet het geval is moet je toch even je netwerk instellingen nalopen (met name de DNS server instellingen, die moeten naar de domain controller verwijzen - het IP dus).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie BackSlash hierboven :)

Verder heeft dit niets met Netwerken te maken natuurlijk..

Dit topic is gesloten.