Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

My Tnet productreviewlink naar persoonlijke review pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Misschien een onlogische titel, maar ik zal hem uitleggen.

In je profiel staan nu aan de rechterkant, als je een productreview geschreven hebt, de door jou geschreven reviews. Om nou alle reviews aan te klikken en er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk een ingevuld beoordelingsformulier is, is een linkje naar de 'persoonlijke reviewpagina' een handigere link. Hier zie je dan meteen het aantal views, sterren etc van de review(s). (Review overzicht van (gebruikersnaam))

Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/Reviews.jpg

Het geselecteerde hierboven op het plaatje zou dan de link kunnen krijgen naar de 'persoonlijke review pagina'. In mijn geval is dit mijn profiel pagina en dit mijn 'persoonlijke reviewpagina'.

Op het review overzicht van de desbetreffence gebruiker zie je meteen het aantal sterren dat zijn/haar reviews heeft gekregen en de hoeveelheid views etc. De link van de profiel en reviewpagina is eigenlijk hetzelfde alleen is het gedeelte gallery vervangen door productreview (of andersom)

Dit zou volgens mij een zeer welkome oplossing zijn voor mensen die vaak reviews lezen en ook willen zien hoe goed/slecht de reviews van iemand zijn, zonder veel rond te hoeven klikken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Vandaag viel het mij op dat ineens bij een paar mensen die maar 1 review geproduceerd hebben bij de review zelf een linkje staat naar de productreviewoverzichtspagina van die user. Zie hier: productreview: Hitachi Travelstar 7K200 HTS722016K9SA00 review door redstorm

Nu _moet_ dit linkje ook nog even gefixt worden bij de gallerypage, zie ook: \[fp/feat] Link naar review overzichtspagina in T.net profiel

Alhoewel is het overzichtslinkje niet overal zichtbaar/consequent...
Afbeeldingslocatie: http://www.harlinger.nl/Reviewlinks-k.jpg
Links is 'Reviews van redstorm' gewoon klikbaar naar het overzicht, en rechts is het hele menu gewoon niet zichbaar.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

'moet' ? Ik ben met je eens dat het niet consequent is , en het zal vast een bug zijn, maar dat dwingende toontje wat je wel vaker bezigt trek ik toch niet zo to be honest..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat Wiethoofd eigenlijk moet (of /moet/ of "moet") bedoelde ipv juist extra nadruk te leggen ;)

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
moto-moi schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:48:
'moet' ? Ik ben met je eens dat het niet consequent is , en het zal vast een bug zijn
Vandaar de _ _ er omheen, ik had ook "" kunnen doen, maar dat impliceert weer andere dingen. En ik hoop dat hij gefixt wordt.
maar dat dwingende toontje wat je wel vaker bezigt trek ik toch niet zo to be honest..
Zou je daar via DM een voorbeeld van kunnen geven, ik snap zo even niet waar je op doelt of het wordt verkeerd opgevat als ik er net iets anders mee bedoel

edit:
Met ^^

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
De _ geeft normaliter aan (binnen forums) dat er iets _moet_ gebeuren. Met andere woorden is het gebruiken van _ hetzelfde als dringend :)

[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 10-01-2009 13:19 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
/me Wiethoofd zou nog snel z'n post kunnen editten :P

@ Outerspace, dank voor de uitleg, ik zal de _ alleen om een werkwoord zetten als het 'echt' nodig is ;) Het was in dit geval niet de bedoeling om mijn wil op te leggen bij de devvers, maar om aan te duiden om consequent te zijn daar dan ook het linkje toe te voegen; mochten ze er tijd voor hebben! ;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:43:
Vandaag viel het mij op dat ineens bij een paar mensen die maar 1 review geproduceerd hebben bij de review zelf een linkje staat naar de productreviewoverzichtspagina van die user. Zie hier: productreview: Hitachi Travelstar 7K200 HTS722016K9SA00 review door redstorm

Nu _moet_ dit linkje ook nog even gefixt worden bij de gallerypage, zie ook: \[fp/feat] Link naar review overzichtspagina in T.net profiel

Alhoewel is het overzichtslinkje niet overal zichtbaar/consequent...
[afbeelding]
Links is 'Reviews van redstorm' gewoon klikbaar naar het overzicht, en rechts is het hele menu gewoon niet zichbaar.
Er is een limiet aan de lengte van het betreffende lijstje met reviews, om zo een (te) lange lijst in de sidebar te voorkomen. Misschien zou dit veranderd kunnen worden naar het tonen van de 5 meest recente reviews, maar dat is een ander verhaal.

Wat betreft je oorspronkelijke vraag; done @ SVN.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.