Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Link naar review overzichtspagina in T.net profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik wilde hierbij een feature request doen. Het betreft een link vanuit je profiel naar de review overzichtspagina. Ik meende dat dit ook eens voorgesteld was, maar ik kan me vergissen. Ik kan dat in ieder geval niet meer vinden.

Even verduidelijken met een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bxt18iyMdsc6deTISXUDp0nh/thumb.jpg

De "Pricewatch Reviews" (omkadert in het rood) is een ideale kandidaat voor deze link lijkt me en zal dan dezelfde functie hebben als de "Reviews van *user*" in de reviews. Waarbij wellicht voor de duidelijkheid ook "Pricewatch Reviews" kan worden veranderd in "Reviews van *user*".

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. :P Anders kan je uiteraard vragen voor meer duidelijkheid. :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Regeneration schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:25:
Ik meende dat dit ook eens voorgesteld was, maar ik kan me vergissen. Ik kan dat in ieder geval niet meer vinden.
Ik kan het wel vinden: My Tnet productreviewlink naar persoonlijke review pagina

Ook kwam het laatst ter sprake in \[bug/feat] gallery/userid&name -> proreview/user/userid&name

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zo te zien is dit al gefix0rds :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.